Configurazione di u router Rostelecom

Oghje, Rostelecom hè unu di i più grandi prestatori di servizii Internet in Russia. Offra à i so utenti cù l'attrezzatura di rete di marca di diversi mudelli. À l'ora corrente hè u router attuale ADSL Sagemcom f @ st 1744 v4. Sarà nantu à a so configurazione chì sarà discusitu in più, è i patroni di altre versioni o mudelli avianu a truvà gli stessi elementi in a so interfaccia web è li mette in opera cum'è in figura.

U travagliu prughjizativo

Indipendentemente da a marca di u router, hè installatu secondu e listessa regula - hè impurtante à evità di avè una numeru di apparecchi elettrichi chì travaglia à fiancu è ancu cunnessu chì e mura è partizioni trà e camere ponu causà un segnale di qualità insuficiente di un puntu wireless.

Fighjulà a parte posteriore di u dispositivo. Tutti i connettori dispunibili sò portati à ellu cù l'eccezione di USB 3.0, chì hè situatu nantu à u latu. A cunnessione à a rete di l'operatore si faci via u portu WAN è l'attrezzatura lucale hè cunnessa da Ethernet 1-4. Eccu i pulsanti di reset è di putenza.

Verificate i protocolli IP è DNS in u vostru sistema operativu prima di principià a configurazione di l'attrezzatura di rete. I marcatori devenu punti opposti. "Ricevi automaticamente". Per l'infurmazione nantu à cumu si verifica è cambia questi parametri, leghje u nostru altru materiale à u ligame sottu.

Leggi ancu: Parametri di Rete di Windows

Configuriamo u router Rostelecom

Ora andemu direttamente à a parte di software di Sagemcom f @ st 1744 v4. Di novu, in altre versioni o mudelli, sta procedura hè quasi uguale, hè solu impurtante di capisce e funzioni di l'interfaccia web. Discutà nantu à cume si inserisce a configurazione:

  1. In un qualunque browser web pratticu, cliccate à sinistra nantu à a barra di indirizzu è digià là192.168.1.1poi andate in stu indirizzu.
  2. Apparirà una forma duie linee induve avete entratuadmin- Questu hè u login predefinito è password.
  3. Arrivà a finestra di l'interfaccia Web, induve hè megliu per cambià immediatamente a lingua à quella optima, selezziale da u menù di menu di cullabulu in cima à destra.

Configurazione rapida

I sviluppatori offrinu una funzione di configurazione rapida chì ti permette di definisce i parametri di base di a WAN è a rete wireless. Per entrà e data nantu à a cunnessione Internet, hè necessariu un contrattu cù u fornitore, induve e tutte e infurmazioni necessarie sò indicate. L'apertura di u Maestru hè fatta da a tabulazione Setup Wizard, ci sceglite una sezione cù u listessu nome è cliccate nantu à Setup Wizard.

Vedite e linee, è l'infurmazioni per u riempimentu. Seguiteli, allura salvà e cambiamenti è Internet deve funzionà correttamente.

In a stissa tabulazione ci hè un strumentu "Cunnessu à Internet". Quì, l'interfaccia di PPPoE1 hè selezionata per difettu, dunque avete bisognu di inserisce u nome d'usu è a password fornite da u fornitore di servizii, allora pudete avè online chì cum'è cunnessu per mezu di un cavu LAN.

Tuttavia, tali situazioni di superfici ùn sò micca adatta per tutti l'utenti, postu chì ùn anu micca da una capacità di configurà di modu indipendente i parametri necessarii. In questu casu, tuttu avete bisognu di fà manualmente, questu sarà discusitu in più.

Impostazione manuale

Avviciniamo a procedura di debugging cù una regolazione WAN. Tuttu u prucessu ùn hà tantu tempu, è pari à questo:

  1. Cliccate nantu à la scheda "Rete" è selezziunate una sezione "WAN".
  2. Arrivà immediatamente in u menù è ricercà in a lista di interfacce WAN. Tutti l'elementi presenti sò marcati cù un marcatore è rimossi per chì, cù ulteriori cambiamenti, ùn ci sò micca prublemi.
  3. Dopu, arriè e fate un puntu vicinu "Selezzione di a strada di difettu" on "Specificato". Piazzà u tippu di l'interfaccia è marcateli "Abilita NAPT" è "Abilita DNS". Qui di seguito avete bisognu di entrà un username è una password per u protocollo PPPoE. Comu dighjà menzionatu in a sezione di a cunfigurazione rapida, tutte e informazioni per a cunnessione sò in a documentazione.
  4. Scrivite un pocu più bassu, induve cercate altre regule, a maiò parte di elli sò ancu stabilite in accordu cù u cuntrattu. Quandu hè finitu, cliccate nantu à "Connect"per salvà a configurazione attuale.

Sagemcom f @ st 1744 v4 permette di aduprà un modem 3G, chì hè rializatu in una sezione separata di a categoria "WAN". Quì, l'utente hè dumandatu solu di definisce u status "3G WAN", inserite e righe cù l'infurmazioni di u cuntu è u tippu di cunnessione riportata quandu si acquista u serviziu.

Gradu passà à a prossima sezione. "LAN" in a tabulazione "Rete". Quì ciascuna interfaccia dispunibile hè modificata, l'indirizzu IP è a maschera di rete sò indicate. In più, una clonazione di indirizzu MAC pò verificà s'ellu era trattatu cù u fornitore. Un utente cumuditu raramente hà bisognu di cambià l'indirizzu IP di una di e Ethernet.

Vogliu mette nantu à un'altra sezione, cioè "DHCP". In a finestra chì si apre, vi sarà subitu fornitu cunfurmazioni nantu à cume per attivà stu mode. Familiarizitevi cù e tre situazioni più cumuni quando avete da abilità DHCP, e poi stabilisce a configurazione individualmente per te, se necessario.

Per installà una rete senza filu, scaricheremu una istruzione separata, postu chì ci sò parechji parametri quì è duverete dì quì à ognunu di elli in u dettagliu quant'è pussibile, affinchì ùn avete più difficoltà cù uajuramentu:

  1. Prima vedite "Impostazioni di base", quì hè espositu tutti i più fondamentali. Assicuratevi chì ùn ci sia micca cuscia vicina "Disattivà l'interfaccia Wi-Fi"è ancu selezziunu unu di i modi di operazione, per esempiu "AP"chì permette, s'ellu hè necessariu, di creà finu à quattru punti di accesso à tempu, chì parlemu pocu dopu. In linea "SSID" Specifichi un nomu pratiziu, cun essa a rete sarà visualizata in a lista durante a ricerca di e cunnessioni. Lasciate altre voci per difettu è cliccate nantu à "Applicà".
  2. In a sezione "Sicurezza" marcate u tipu di l'SSID per chì i reguli sò creati, di solitu "Primaria". Modu di crittografia hè cunfirmatu "WPA2 Mixed"Hè u più affidabile. Mutà a chjoma cumuna à una più complessa. Solu dopu à a so introduzione, quandu cunnessu à un puntu, a autenticazione sarà successu.
  3. Ora torna à u SSID in più. Esistenu in una categoria separata è, in tuttu, quattru punti diversi sò dispunibuli. Spuntate quelli chì desiderate attivare, è pudete cunfigurà dinò i so nomi, tippu di prutezzione, tassi di risposte è ricezione.
  4. Andà à "Lista di cuntrollu di l'accessu". Quì reguli sò creati per restringe e cunnessioni à e vostre reti senza fili inserendu l'indirizzi MAC di dispositivi. Selezziunate prima a modalità - "Negà specificatu" o "Permette specificatu"è dopu in linea scrivite i indirizzi necessarii. Sottu chì vedite una lista di clientelli appena aggiunti.
  5. A funzione WPS facilità a cunnessione à un puntu di accessu. U travagliu cun ellu hè fattu in un menu separatu, induve pudete attivà o disattivà, è seguitu l'infurmazioni di chjave. Per più infurmazione nantu à WPS, veda u nostru altru articulu à u ligame sottu.
  6. Vedi ancu: Cosa hè WPS in un router è perchè?

Avemu fermu nantu à i parametri supplementari, è poi pudemu cumpleta a configurazione di basa di u Sagemcom f @ st 1744 v4 router. Considerà i punti più impurtanti è utili:

  1. In a tabulazione "Avanzate" Ci hè dui sezioni cun itinerari statichi. Se specificate una missione quì, per esempiu, un indirizzu di u situ internet o un IP, allora l'accessu à questu sarà furnitu direttamente, tralascendu u tunnel presente in alcune reti. Una tale funzione ùn pò esse mai utravisa à un utilizatore abituale, ma sì ci sò scogli chì mentre utilizanu una VPN, si consiglia di aghjunghje una strada chì permette di rimuovere i lacuni.
  2. In più, vi propemu di fighà attenzione à a sottusione "Server Virtuale". A trasmissione di e portu accade in sta finestra. Per sapè cume fà quellu nantu à u router sottu Rostelecom, leghje u nostru altru materiale sottu.
  3. Leggi più: Apertura di porti nantu à u router Rostelecom

  4. Rostelecom furnisce un serviziu DNS dinamicu per un tariffa. Hè usata principalmente in u travagliu cù i soi servitori o FTP. Dopu avè cunnessu un indirizzu dinamicu, avete bisognu di inserisce l'infurmazioni specificate da u fornitore in e linee adatte, allora tuttu ne funziona correttamente.

Impostazione di a sicurezza

Una attenzione particulare deve esse prestata à e regule di sicurezza. Permettenu di prutezzi tante quant'è pussibule da intrusioni di e cunnessioni esterne indesiderate, è ancu fornite a capacità di bloccà è restringe certi oggetti, chì discupraremu in più:

  1. Inizià cù filtrazione di indirizzi MAC. Hè necessariu limità a trasmissione di certi pacchetti di dati in u vostru sistema. Per cuminciare, andate in tab "Firewall" è selezziunate a sezione quì "MAC Filtering". Eccu pudete piantà polìtiche ponendu un marcatore à u valore pertinente, è ancu aghjunghje indirizzi è dumandà azzioni.
  2. Guasi tutte e stesse azzioni sò eseguite cù indirizzi IP è porti. E categurie pertinenti annunzianu ancu a politica, l'interfaccia WAN attiva, è direttamente IP.
  3. U filtru URL vi blocà l'accessu à i ligami chì cuntenenu a parola chiave chì avete specificatu in u nome. Prima attivate u fermu, dopu crei un elencu di e parole chiave è applicate e cambiamenti, dopu chì duvanu effettiva.
  4. L'ultima cosa chì mi piacerebbe menzionà in a tabulazione "Firewall" - "Cuntrollu di i genitori". Attraversu l'attivazione di sta funzione, pudete persunalizà u tempu passatu da i zitelli in Internet. Selezziunate i ghjorni di a settimana, l'ore, è aghjunghjite l'indirizzi di i dispositivi per i quali hè applicata a polìtica attuale.

Questu completa a procedura per aduprà e regule di sicurezza. Rimane solu per configurà parechji punti è tuttu u prucessu di u travagliu cù u router sarà finitu.

Configurazione cumpleta

In a tabulazione "Servizio" Vogliu cambià a password di u cuntinu amministratore. Hè necessaria di fà quì per impedisce cunnessioni non autorizzate di u dispositiu di entrà in l'interfaccia web è cambià i valori di per ellu. Dopu à a fine di e cambiamenti, ùn vi scurdate di cliccà nantu à u bottinu. "Applicà".

Ùn ti cunsiglii di definisce a data è l'orologio corrette in a sezione "Tempu". Allora u router funziona correttamente cù a funzione di cuntrollu di i parenti è assicura a raccolta curretta di l'infurmazioni di rete.

Dopu à a fine di a cunfigurazione, ripartite u router per chì i cambiamenti entranu in vigore. Questu hè fattu premendu u pulsante corrispondente in u menù. "Servizio".

Oghje avemu studiatu in dettaglio a questione di a creazione di unu di i mudelli attuali di marca di router Rostelecom. Speremu chì e nostre istruzioni siano utili è puderete facilmente capisce tutta a procedura per edità i parametri necessarii.