VPN Browsec per Mozilla Firefox: accesso instantaneu à i siti bloccati


Avete mai provatu à andà à u situ in Mozill Firefox, ma fronte u fattu chì ùn aprete micca da u blocchimentu? Questu prublema pò presentarsi per duie ragioni: u situ hè statu aghjuntu à a lista nera in u paese, per chì hè bloccatu da u fornitore, o tuccà à aprite un situ di intrattenimentu in u travagliu, l'accessu à chì era restrittu da l'administratore di sistema. Indipendentemente da u mutivu di u bloccaggio, si pò evità cù u complementu di VPN di Browsec per u navigatore Mozilla Firefox.

Browsec VPN hè un populare add-on di navigatore chì permette di accede à e risorse web blocate. U supplementu funziona nantu à un principiu assai simu: u vostru indirizzu IP vera hè criptatu, cambendu in una nova chì appartene à un paese nant'à un diversamente. Hè per quessa, quandu cambia in una risorsa web, u sistema determina chì ùn sò micca in Russia, ma, dicenu, in i Stati Uniti, è a risorsa dumandata hè stata aperta cù successu.

Cumu installà Browsec VPN per Mozilla Firefox?

1. Segui u link à a fine di l'artìculu à a pagina di download di u cumandariu, è cliccate nantu à u bottinu "Add to Firefox".

2. U navigatore cumincerà à scaricà u cumandamentu, subitu dopu à chì vi sarà dumandatu di stallà sta cliccendu nantu à u bottinu pertinente.

Appena l'add-on di Browsec VPN hè installatu in Mozilla Firefox, l'icona di add-on apparirà in a zona in u dirittu superiore di u navigatore.

Cumu aduprà Browsec VPN?

1. Fate un clic nantu à l'icona add-on per attivà u. Quandu l 'estensione Browsec VPN hè attivata, l' icona diventa colorata.

2. Pruvate à andà à u situ blocatu. In u nostru casu, hà da avvicinamentu immediatamente.

A VPN di Browsec si pò cummattisce cum'è l'altre add-ons di VPN in quantu ùn anu micca nisuna impostazione, per cunsiderà chì solu hè necessaria cuntrullà l'attività di l'aggiunta: quandu a necessità di nascundà l'indirizzu IP scompieghja, basta cliccà nantu à l'icona di u addizionale per disattivà qualcosa dopu chì a cunnessione cù u servitore proxy sarà suspesa.

Browsec VPN hè un potente add-on di navigatore per Mozilla Firefox, chì hè completamente libaru è ùn hà micca un menu chì permette di liberà l'utente da a configurazione addizionale. Cù u travagliu attivu di Browsec VPN, ùn vedete micca una diminuzione in a velocità di caricà e pagine è altre informazioni, chì ti puderete dimentu completamente chì e risorse web che visiti sò state blocate.

Scaricate Browsec VPN per Mozilla Firefox gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale