Estraggi un'impresa da un documentu Microsoft Excel

Msmpeng.exe hè unu di i processi eseguibili di Windows Defender - un anti-virus regolari (u prucessu pò esse chjamatu Antimalware Service Executable). Questu prucessu più spede carica un discu duru di un computer, menu spessu un processore o dui componenti. A prestazione più notevole hè andata à Windows 8, 8.1 è 10.

Informazione generale

Finutu da Cumu stu prucessu hè responsabile di scansione di u sistema per i virus in background, pò esse spento, ancu se Microsoft ùn li raccomanda.

Se ùn vulete micca un prucessu di u prucedimentu, pudete disattivà Windows Defender cumunu, ma si consiglia di installà un altru prugramma antivirus. In Windows 10, dopu l'installazione di un pacchetto anti-virus di terze parti, stu prucessu hè inattivu automaticamente.

Perchè u prucessu ùn carichi micca u sistema in futuro, ma ùn hà micca da spegneru, o riorganizza u pianu di manutenzione automatica per un altru tempu (per difettu, hè di 2-3 ore in a mattina), o lasciate a Windows controllà à quellu tempu u computer à a notte).

In nessunu casu ùn puderete micca dimenticà stu prucessu cù prugrammi di terze parti, perchè esse spessu virali è ponu trascurà seriosamente u sistema.

Metudu 1: Disattivu cù a Biblioteca di schedariu

L'istruzione passo-passo per stu metudu hè u seguitu (più applicabile à Windows 8, 8.1):

  1. Andà à "Pannello di cuntrollu". Per fà quessa, cliccate solu nantu à u bottinu direttu di u mouse nantu à l'icona "Start" è selezziunate da u menù menu a discula "Pannello di cuntrollu".
  2. Per praticità, si consiglia di passà à u modu di vista. "Icone grandi" o "Categoria". Trova un puntu "Amministrazione".
  3. Trova Task Scheduler è ghjunghjite. In sta finestra, hè necessariu fermà u script di serviziu. U Serviziu Antimalware Executable. Se u metudu ùn pudete micca fà, duverete aduprà un rinvio.
  4. In "Task Scheduler" seguite u seguitu via:

    Biblioteca di pianificatore di attività - Microsoft - Windows - Windows Defender

  5. Dopu à quessa, una finestra speciale apparirà, induve pudete vede una lista di tutti i schedari incaricati di u lanciatu è di u comportamentu di stu prucessu. Andà à "Pruprietà" qualcunu di i schedari.
  6. Allora andate in tab "Servizio" (pò esse chjamatu dinò "Condizioni") è deselezziunate tutte e voci dispunibili.
  7. Ripetite i passi 5 è 6 cù altri file da Difensore di Windows.

Metudu 2: risorse

Stu metudu hè un pocu più simplici di u primu, ma hè menu fiduciale (per esempiu, pò dì falli è u prucessu msmpeng.exe torna à travaglià in u modu standard):

  1. Riguendu a script U Serviziu Antimalware Executable cun l'aiutu di Task Scheduler. Questu pò esse fattu seguendu i punti 1 è 2 da l'istruzzioni di u metudu precedente.
  2. Ora seguite sta strada:

    Utilità - Task Scheduler - Scheduler Library - Microsoft - Microsoft Antimalware.

  3. In a finestra chì si apre, scopre u compitu "Scansione pianificata di Microsoft Antimalware". Aprite.
  4. A finestra specifica aperta per fà le impostazioni. In essa, in a parte superiore ci vole à truvà è andà à a sezione. "Triggers". Quì, dopu cliccate cù u bottinu sinu di u mouse in unu di i cumpunenti disponibili, chì si trova in a parte centrali di a finestra.
  5. In a finestra di configurazione chì si apre, pudete specificà u tempu di esecuzione di u script. Allora chì questo prucessu ùn vi disturberà mai, in i "Parametri supplementari" selezziunate a casella "Rimandati à (ritardu arbitrariu)" è da u menu menu a selezzione, selezziunu u valore massimu dispunibule o specificu un valore arbitrariu.
  6. Sì in a sezione "Triggers" Se parechji cume sò dispunibili, fate a stessa procedura cù ognunu di elli da i punti 4 è 5.

Hè sempre possibile disattivà u prucessu msmpeng.exe, ma assicuratevi di installà un prugramma antivirus (pò esse libaru), da allora dopu u fermu, u computer hè pienu vulnerabile à i virus da l'ucari.