Configuriamo firewall in u computer cun Windows 7

A sicurezza hè unu di i criteri principali per a qualità di rete. Una componente diretta di u so software hè a regolazione curretta di u firewall di u sistema operativu, chjamatu firewall in computer Windows. Scopri cumu cunfinite in modo ottimale questu strumento di protezione in Windows 7 PC.

A fà una regolazione

Prima di cuntenere cù l'impostazione, bisogna avverà chì, se si ponenu impostazioni troppu altu di prutezzione, pudete blocà l'accessu di i navigatori non solu à siti maliciosi o per chjamà programmi virali per accede à Internet, ma ancu complicà u travagliu di applicazioni ancu sicure chì, per qualchì motivu, causanu suspittazioni di firewall . In listessu tempu, quandu l'installazione di un livello micca di prutezzione, ci hè un risicu di spultà u sistema à una minaccia da intrusi o permittendu à u codice maligno di entrà in u computer. Dunque, si raccomanda di ùn andà à i estremi, ma di aduprà i parametri ottimali. Inoltre, quandu regolate u firewall, bisogna tene in considerazione l'ambiente in cui lavori: in un periculu (mundamente) o relativamente sicuru (rete interna).

Stage 1: Transition to Firewall Settings

Immediatamente capisci cume si deve andà à l'impostazioni di u firewall in Windows 7.

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Apertu a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. Dopu, cliccate nantu à l'elemento "Windows Firewall".

    Questu strumentu pò esse lanciatu ancu in un modu più simprettu, ma chì richiede u cumandamentu da esse memorizzato. Quadrante Win + R e inserisci l'espressione:

    firewall.cpl

    Appughjà nantu à u pulsante "OK".

  4. A schermata di e configurazione di u firewall aprirà.

Stage 2: Firewall Activation

Ora cunsiderate a prucedura immediata per configurà un firewall. Prima di tutti, u firewall deve esse attivatu s'ellu hè disattivatu. Stu prucessu hè descrittu in u nostru articulu separatu.

Lezione: Cumu abilità u firewall in Windows 7

Stage 3: Adding and Remiring Applications da a Lista di Eccezioni

Quandu hè configuratu un firewall, avete bisognu di aghjunghje i programmi chì avete fiducia à a lista di eccezioni per aduprà correttamente. Prima di tutto, riguarda l'antivirus per evità un cunflittu trà questu è u firewall, ma hè pussibule chì sia necessariu fà sta procedura cù altre applicazioni.

  1. A parte manca di a schermata di l'impostazioni, cliccate nantu à l'elemento "Permette u lance ...".
  2. Un elencu di prugramma installatu in u vostru PC hà da aprà. Se in u vostru ùn truvate micca u nome di l'applicazione chì aghju à aghjunghje à e eccezioni, avete bisognu cliccà nantu à u bottinu "Permette un altru prugramma". Se truvate chì u bottinu ùn hè micca attivu, cliccate "Cambia impostazioni".
  3. Dopu à ciò, tutti i pulsanti diventeranu attivi. Ora pudete cliccà nantu à l'elemento. "Permette un altru prugramma ...".
  4. A finestra si apre cun listinu di prugrammi. Se l'applicazione desiderata ùn hè truvata in esse, cliccate "Revisione ...".
  5. In a finestra chì si apre "Esploratore" move in u cartulare di u discu duru dove si trova u lugaghju eseguibile di l'applicazione desiderata cù EXE, COM o ICD extension, selezziunu e cliccate "Apertu".
  6. Dopu à quessa, u nomu di sta applicazione apparirà in a finestra "Aghjunghje un prugramma" firewall. Selezziunu e cliccate "Add".
  7. Infine, u nome di stu software apparirà in a finestra principale per aghjunghje eccezioni à u firewall.
  8. Per difettu, u prugramma sarà aghjuntu à e eccezioni per a rete domestica. Sì avete bisognu di aghjunghje à e eccezioni di a rete pubblica, cliccate nantu à u nome di stu software.
  9. A finestra di cambià di prughjettu si aprirà. Cliccate u pulsante "Tipi di posizioni di rete ...".
  10. In a finestra chì si apre, selezziunate a casella accanto à "Public" è cliccate "OK". Sì avete bisognu di rimuovere simultaneamente u prugramma da e eccezioni di a rete di casa, deselezziunate a casella accantu à l'etichetta curretta. Ma, di regula, in realtà hè quasi mai necessariu.
  11. In una finestra di cambiamentu di prugramma, cliccate "OK".
  12. Ora l'applicazione sarà aghjunta à e eccezioni è in reti pubblichi.

    Attentu! Vogliu ricordà chì aghjunghje un prugramma à eccezioni, è soprattuttu cun rete publicale, aumenta a vulnerabilità di u vostru sistema. Dunque, disattivà a prutezzione per e cunnessioni publiche solu quandu assolutamente necessariu.

  13. Se qualcunu di i prugrammi vene erronie aghjustatu à a lista di esclusioni, o chì crea un elevatu livello di vulnerabilità di sicurezza da l'intrusori, hè necessariu estrà una tale applicazione da a lista. Per fà quessa, selezziunate u so nome è cliccate "Elimina".
  14. In a finestra di dialogu chì si apre, cunfirmate e vostre intenzioni cliccendu "Sì".
  15. L'applicazione sarà staccata da a lista di eccezioni.

Stage 4: Adding and Removing Rules

E cambiamenti più accurati di a configurazione di u firewall dendu creà regule specifiche sò fate per mezu di a finestra di impostazioni avanzate di questu arnesi.

  1. Ritornu à a finestra di configurazione di u firewall principale. Cumu ci andu da "Pannello di cuntrollu"descrittu sopra. Se vulete tornà da a finestra cù una lista di prugrammi permessi, basta cliccà nantu à u pulsante "OK".
  2. Dopu cliccate nantu à u latu di sinistra di l'elemento di cuncia "Opzioni avanzate".
  3. A finestra di parametri supplementari chì si apre hè divisa in trè zone: in a parte di sinistra - u nomu di i gruppi, in u central - l'elenco di regule di u gruppu selezziunatu, in diretta - l'elenco di azioni. Per creà e regole per e cunnessioni in entrata, cliccate nantu à l'elemento "Regole in entrata".
  4. A lista di regule già create per e cunnessioni in entrata si aprirà. Per aghjunghje un novu articulu in listessa, cliccate nant'à a parte destra di a finestra. "Crea una regula ...".
  5. Successivamente sceglite u tipu di regula creata:
    • Per u prugramma;
    • Per u portu;
    • Predetermined;
    • Personalizzabile.

    Nantu à a maggior parte di i casi, l'utenti anu da à sceglie una di e prime due opzioni. Cusì, per configurà l'applicazione, setate u pulsante di radio in a posizione "Per u prugramma" è cliccate "Prossimu".

  6. Dopu, installendu i pulsanti di radio, bisogna selezziunà se a regula si applica à tutti i prugrammi installati o solu à una applicazione specifica. Nantu à a maggior parte di i casi, sceglite a seconda opzione. Dopu avè stabilitu u switch, per sceglie un software specificu, cliccate "Revisione ...".
  7. In a finestra di avvio "Esploratore" vai à u cartulare di u lugaghju eseguibile di u prugramma per chì vulete creà una regula. Per esempiu, pò esse un navigatore chjachjatu da un firewall. Illuminate u nome di sta applicazione è premete "Apertu".
  8. Dopu chì u parcorsu à u lìbbulu eseguibile hè visualizatu in a finestra Stregioni di Regulacliccate "Prossimu".
  9. Dopu avete bisognu di selezziunate una di e trè opzioni cun riorganizà u pulsante di radio:
    • Permettite a cunnessione;
    • Permettite una cunnessione sicura;
    • Blocà a cunnessione.

    U primu è u terzu paragrafo sò più usuali. U secondu elementu hè adupratu da utenti avanzati. Cusì, selezziunate a scelta chì vulete, secondu se vulete permesse o rifiuta l'accessu à l'applicazione per a rete, è cliccate "Prossimu".

  10. Dopu, ponendu o deselezionendu e caselle di scena, avete sceltu per chì prufessu si crea a regula:
    • privatu;
    • nome di duminiu;
    • publicu.

    Se hè necessariu, pudete attivà parechje opzioni simultaneamente. Dopu avè selezionatu a stampa "Prossimu".

  11. In l'ultima finestra in u campu "Nome" Duvete inserire un nome arbitrariu di sta regula, in u quali pudete truvà in a lista in futuro. Sò ancu in u campu "Description" Pudete lasciare un commentu breve, ma questu ùn hè micca necessariu. Dopu avè attribuitu u nome, premete "Fatti".
  12. Una nova regula sarà creata è visualizzata in a lista.

A regula per u portu hè creata in un situazione leggermente diversa.

  1. In a finestra di selezzione di tipu di regula, selezziunate "Per u portu" è cliccate "Prossimu".
  2. Rinundendu u pulsante di radio, avete bisognu di sceglie unu di i dui protocolli: TCP o USD. Di norma, in a maggior parte di i casi a prima opzione hè usata.

    Dopu avete sceltu quali porti volete manipule: in tuttu o nantu à certi. Quì, ancu, vale a voglia di ricordà chì a prima opzione ùn hè micca raccomandata per e scopi di sicurezza se ùn avete micca ragioni validi per l'azzioni inversu. Allora sceglite a seconda opzione. In u campu à diritta avete bisognu di specificà u numeru di portu. Pudete immediatamente entrà parechje numeri separati da un punto e viru o da un assai numeruu di numeri à traversu un trattinu. Dopu avè attribuitu i parametri specificati, cliccate "Prossimu".

  3. Tutti l'altri passi sò cumpresi esattamente cum'è descrittu quandu si considerà a creazione di regule per u prugramma, da u paragrafo 8, è dipende da se vulete aprite u portu o, anzi, blocchi.

Lezione: Cumu aprite un portu nantu à un computer Windows 7

A creazione di regule per e cunnessioni in uscita hè fatta esattamente secondu u listessu scenariu cum'è in entrata. L'unica differenza hè chì si vene à sceglie l'opzione nantu à a parte sinistra di l'impostazioni avanzate di u firewall. "Regole per a cunnessione in uscita" è solu dopu à chì cliccate nantu à l'elemento "Crea una regula ...".

L'algoritimu di a eliminazione di e regule, s'ellu sce una necessità, si pò fà, hè abbastanza simu è intuitivu.

  1. Highlight l'oggiu desideratu in a lista è cliccate "Elimina".
  2. In a finestra di dialogu, cunfirma l'azione cliccendu "Sì".
  3. A regula serà tolta da a lista.

In questu materiale, anu cunsideratu solu e raccomandazioni di basa per a creazione di un firewall in Windows 7. L'accordu di questu strumentu richiede una grande esperienza è un bagagliu interu di cunniscenza. In listessu tempu, e azzioni più semplici, per esempiu, permettente o rifiutata di l'accessu à una rete specifica di un prugramma, l'apertura o a chiusura di una porta, eliminazione di una regula creata in precedenza, sò dispunibuli pè esecuzione ancu per i principianti chì utilizanu e istruzioni furnite.