Parechji utilizatori preferenu cunnesse e cuffie à un urdinatore, invece di parlanti, almenu per ragioni di praticità o praticità. In certi casi, sti utilizatori restanu scontenti cù a qualità sonora, ancu in modelli costosi - u più spessu quessa succede sì u dispositariu hè configuratu in modu erratu o micca configuratu. Oghje avemu parlà cume di configurà e cuffie nantu à i computer cun Windows.
Procedura di configurazione per auricolari
In a decima versione di Windows, a configurazione separata di i dispositivi di uscita audio ùn hè micca necessaria, ma quest'operazione ti permette di sfrince u massimu da a capacità di e cuffie. Si pò fà sia via l'interfaccia di cuntrollu di a scheda audio chì è l'utili di sistema. Vedemu cumu si faci.
Vede ancu: Impostazione di cuffie nantu à un computer cù Windows 7
Metudu 1: Gestisci a vostra carta audio
Di solitu, u manager di carta di uscita audio cunsulta ancu di più fine nantu à l'utilità di sistema. L'abilità di questu strumentu dipende da u tippu di tavulu installatu. Da esempiu illustrativu, usamu a soluzione popolare Realtek HD.
- Chiama "Pannello di cuntrollu": apri "Cerca" è cumincià à digità a parola in a stringa u pannellu, dopu cliccà à sinistra nantu à u risultatu.
Ulteriori: Cumu aprite u "Pannello di cuntrollu" in Windows 10
- Averiscia a mostra di icone "Pannello di cuntrollu" in mode "Grande", allora trova l'oggetto chjamatu Dispatcher HD (pò esse chjamatu dinò "Realtek HD Dispatcher").
Vede ancu: Scaricate è installate i driver audio per Realtek
- A configurazione per l'auricule (oltre à i diffusori) hè fatta in a tabulazione "Speakers"aperta per difettu. I parametri principali sò stà ponendu l'equilibrio trà l'altoparlanti à diritta è à sinistra, è u livellu di volume. Un picculu bottinu cun urigginu umanu stilizzato permette di definisce un limitu di volume massimu per pruteghje a to udienza.
In a parte diritta di a finestra ci hè una cuncezione di connettore - a screenshot mostra l'attuale per i portatili cù un primu combinatu per cuffie è microfonu. Cliccando nantu à u bottinu cù l'icona di cartella si vene i parametri di a porta audio hibrida. - Ora andemu à l'impostazioni specifiche, chì si trovanu in tabs separati. In a sezione "Parà configurazione di l'altore" l'opzione hè situata "Su sonu circundante in cuffie", ciò chì permette di imitate cun u fede abbastanza à u sughjettu di un cinema di casa. Hè veramente, per cunsiderà l'effettu vi fate bisognu di urighjini chiusi di tippu chinu.
- Tab "Effettu sonu" contiene e impostazioni per effetti di presenza, è permette ancu di aduprà l'equalizzatore sia in forma di preset, è cambendu a frequenza in modalità manuale.
- Item "Format Standard" utile per amanti di a musica: in sta sezione, puete definire a frequenza preferita di campionatu è a profondità di bit di riproduzione. A megliu qualità hè ottenuta quandu sceglite l'opzione "24 bit, 48000 Hz"Tuttavia, micca tutte e cuffie ponu ripruducerle in modo adeguatu. Se dopu l'installazione di questa opzione avete micca avutu avute di miglioramenti, hà bisognu di definisce a qualità inferiore per salvà e risorse informatiche.
- L'ultima scheda hè specifica per i vari mudelli di PC è urdinatori, è cuntene a tecnulugia di u fabbricante di u dispositiu.
- Salvà e cunfusioni semplicemente cliccendu un pulsante. "OK". Per piacè, avà a nota chì alcune opzioni ponu necessità di riavvive un computer.
E schede audio separate furnizanu u so propriu software, ma ùn hè micca duvutu micca diversu da u manager di l'attrezzamentu audio di Realtek.
Metudu 2: Impianti regolari di l'OS
L'impostazione più simplici di l'attrezzatura sonora pò esse fatta cum'è l'utilità sistema. "Soni"chì hè presente in tutte e versioni di Windows, è aduprà l'elemento pertinente in "Parametri".
"Opzioni"
- Apertu "Opzioni" u modu più faciule per aduprà u menù contestuale "Start" - inserite u cursore nantu à u pulsante di chjamata di sta voce, cliccate à dirizzione giusta, poi cliccate à sinistra nantu à l'elemento desideratu.
Vede ancu: Ciò da fà se e "Opzioni" ùn aprono micca in Windows 10
- In a finestra principale "Parametri" cliccate nantu à a varianta "Sistema".
- Poi aduprà u menu in sinistra per andà à "Soni".
- À u prima vista, ci sò pochi impostazioni. Prima, selezziunate e cupsu da u rigalu in alto, cliccate nantu à u ligame. "Proprietà di a periferica".
- U dispositiu selezziunatu pò esse rinnominatu o disattivatu, marcendu a casella cun u nome di sta opzione. Hè dispunibule dinò a scelta di un prugrammu spaziale di sunnu, chì pò migliorà u sonu in mudelli costosi.
- U puntu più impurtante hè in a sezione. "Parametri relativi", riferimento "Pruprietà aggiuntive di dispositivi" - cliccate nant'à.
A finestra separata di e proprietà di l'apparecchiatura si aprirà. Vai à tab "Livelli" - cusì pudete piazzà u volumu globale di l'usciu per cuore. Pulsante "Equilibrio" permette di adeguà separatamente u volumu per i canali di sinistra è di diritta. - Prossima scheda "Miglioramenti" o "Miglioramenti", pari diversu per ogni mudellu di a carta di sona. Solu a cartula audio Realtek, e l'impostazioni sò cumpresse.
- Sezione "Avanzate" contiene a frequenza è i parametri bit di u sonitu di uscita chì già ne sò familiari da u primu metudu. Tuttavia, à differenza di Manager RealTech, pudete ascoltà ogni opzione. In più, si consiglia di disattivà tutte le opzioni di modalità esclusiva.
- Tab "Spatial Sound" duplia a stessa opzione da u mezu cumunu "Parametri". Dopu à fà tutti i cambiamenti desiderati, aduprà i pulsanti "Applicà" è "OK" per salvà i risultati di a procedura di installazione.
"Pannello di cuntrollu"
- Cunnesse e cuffie à u computer è aprite "Pannello di cuntrollu" (vedi u primu metudu), ma sta volta truvate u articulu "Soni" è andate in ellu.
- A prima fila chjamata "Riproduzione" Tutti i dispositivi di uscita audio dispunibili sò situati. Cunnessi è ricunnisciutu sò evidenziati, i disabilitati sò marcati in grisgiu. In più, urdinatori di parechje laptop presentanu spiccà incaricata.
Assicuratevi chì e vostre cuffie sò installate cum'è un muvimentu predefinitu - a didicazione adatta deve esse visualizzata sottu à u so nome. Sì ùn ci hè nisunu, muvite u cursore in a posizione cù u dispositiu, appughjate cù u pulsante dirittu di u mouse è selezziunate l'opzione "Usà per difettu". - Per configurà un articulu, selezziunu una volta premendu u pulsante di sinistra, allora usa u pulsante "Pruprietà".
- A stessa finestra di tabulazioni apparirà cum'è invocazione di e proprietà di dispositivi addizionali da l'applicazione. "Opzioni".
Conclusione
Avemu riesaminatu i metudi di impostazzià le cuffie nantu à i computer chì funghjenu Windows 10. Riassuntu, ponemu in mente chì alcune applicazioni di terze parti (in particulare, i lettori di musica) cuntenenu e impostazioni per le cuffie chì sò indipendenti di quelle di sistema.