Richiedete permessu da SYSTEM per cambià questa cartella o file - cume si risolve u

Sì in u casu di u fattu chì quandu vi pudete cancellà o rinominà una cartella o un file in Windows 10, 8 o Windows 7, u missaghju appare: micca l'accessu à a cartella. Avete bisognu di permessu per fà sta operazione. Richiedi permessu da u "Sistema" per cambià questa cartella, pudete riparà u fà l'azione necessaria cù a cartella o file, cum'è dimustratu in stu manualu, cum'è includendu à a fine vi truverete un video cù tutti i passi.

Tuttavia, cunsiderate un puntu assai impurtante: se sì un utilizatore principiante, ùn sapete micca ciò chì hè a cartella (file), è u mutivu di a cancellazione hè solu per pulì u discu Quasi sempre, quandu si vede l'errore "Richiesta permessu da u Sistema per una cambiamentu", cerca di manipuà i file di sistema impurtanti. Ciò pò fà chì Windows sia statu dannatu.

Cumu uttene permessi da u sistema per sguassà o cambiate a cartella

Per pudere cancellà o cambià una cartulina (file) chì richiede permessu da u Sistema, dovete seguitu i passi simplificati descritti di seguito per cambià u pruprietariu è, se necessario, specificà i permessi necessari per l'utente. Per fà cusì, u vostru utente deve avè diritti di amministratore di Windows 10, 8, o Windows 7. Se sì, altri passi sò relativamente simuli.

  1. Fate un clic destro in u cartulare è sceglite l'elemento di menu Proprietà. Allora andate in "Sicurezza" scheda e cliccate nantu à u "Avanzate" pulsante.
  2. In a prossima finestra, in "Pruprietariu" cliccate nantu à "Edit".
  3. In a finestra di selezzione di l'utente o gruppu, cliccate "Avanzate".
  4. Fate un clic nantu à u pulsante "Cerca", è dopu in a lista di risultati di ricerca, selezziunate u nome di u vostru utente. Fate un clic nantu à "OK", è dinò "OK" in a finestra successiva.
  5. Sì dispunibule, selezziunate le caselle "Sostituisci u patrone di sottocontenitori è oggetti" e "Sostituite tutti i registri di permessi di l'oggettu figiu ereditario da questu oggettu".
  6. Cliccate "OK" è cunfirmi i cambiamenti. S'ellu ci hè richiesta in più, rispundemu "Sì". S'ellu ci hè un sbagliu durante u cambiamentu di pruprietà, salta di esse.
  7. Quandu hè finitu, cliccate "OK" in a finestra di sicurezza.

Questu finirà u prucessu è puderete cancellà u cartulare o cambià u (per esempio, rinominà).

Se a "Richiesta di permessu da u Sistema" ùn echeverebbe più, ma vi verrà dumandatu di dumandà permessu da u vostru utente, procedi dunque (a prucedura hè mostra à a fine di u video):

  1. Ritornu à e prupietà di sicurezza di u cartulare.
  2. Cliccate nantu à u pulsante "Modifica".
  3. In a prossima finestra, selezziunà u vostru utente (s'ellu si hè elencatu) è dà li l'accessu piena. Se l'utente ùn hè micca elencatu, cliccate nantu à "Aghjunghje", è dopu aghjunghje u vostru utente cum'è fatu in passu 4 prima (cù a ricerca). Dopu aghjunghjatu, selezziunelu in a lista è garantisce l'accessu à l'utente.

Istruzione di video

Infine: ancu dopu à queste azioni, u cartulare ùn hè micca suppurtatu per esse eliminatu: a ragione di ciò hè chì certi file in e cartelle di sistema anu aduprati quandu u sistema operativo esiste. cù u sistema in esecuzione, l'eliminazione ùn hè micca pussibule. A volte in tale situazione, u lanciu di un mode sicuru cù a linea di cumunicu supportu è l'eliminazione di una cartella cù l'aiutu di i cumandi adatti hè attivata.