MyPaint 1.2.1.1

L'aggiornu di u software è u sistema operativu apre spessu novu, funzioni interessanti è capacità, ripara i prublemi chì eranu in a versione precedente. Tuttavia, l'aggiornamentu di u BIOS ùn hè micca sempre raccomandatu, perchè se u computer hà un travagliu normale, ùn pudete micca riceve alcun vantaghju speciale da l'aggiornu, è i nuovi prublemi pò apparì facilmente.

Circa l'aggiornamentu di u BIOS

U BIOS hè u sistema di input primu è uscita di l'infurmazioni chì sò scritte in tutti i computer per difettu. U sistema, à l'incuntrà di l'OS, hè conservatu in un chipset speciale situatu in a scheda madre. U BIOS hè necessariu per verificà rapidamente i componenti principali di u computer per travaglià quandu si accende, avvia u sistema operativu è fà cambiamentu in u computer.

Malgradu u fattu chì u BIOS sia in ogni computer, hè divisatu in versioni è sviluppatori. Per esempiu, u BIOS da AMI sarà significativamente differente da l'analogicu di Phoenix. Inoltre, a versione BIOS deve esse selezionata individualmente per a scheda madre. In questu casu, si deve cunsiderà a compatibilità cù certi componenti di u computer (RAM, processore centralizatu, scheda video).

U prucessu d'aggiornu ùn sembra micca troppu cumplicatu, ma l'utenti senza esperienza sò cunsacati da abbandunà a so autucupurazione. L'aggiornamentu deve esse scaricatu direttamente da u situ ufficiale di u fabbricante di a scheda madre. In questu casu, avete bisognu di fà attente à a versione scaricata hè adatta pienu à u mudellu attuale di a scheda madre. Hè ancu raccomandatu di leggere e recensioni nantu à a nova versione di BIOS, se possibile.

Quandu ci vole à aggiornà u BIOS

Lasciate a BIOS di l'aggiornamentu ùn affetta micca troppu a so travagliu, ma à volte pò migliorà significativamente u rendimentu di u PC. Allora, chì mette à ghjornu u BIOS? Solu in sti casi, scaricà è installazione di l'aggiornamenti hè adatta:

  • Se in a nova versione di u BIOS quelli errori chì ti facianu un grande fastidiu sò stati corretti. Per esempiu, ci erau prublemi cù u lance di u OS. In qualchì casu, u produttore di a scheda madre o di un laptop pò propiu cunquistà l'aggiornamentu di u BIOS.
  • Se andate à fà un novu di u vostru computer, allora per installà l'ultimu hardware sarà necessariu aggiornà u BIOS, chì alcune versioni anziane anu micca supportà lu o supportanu cun erru.

Hè necessariu aggiornà u BIOS solu in rari casi in cui hè veramente vitale per a prucedura operazione di u computer. Inoltre, quandu si aghjurnà, hè consigliabile fà una copia di backup di a versione precedente, è cusì si pudete, pudete fà un rollback rapidu.