Configurazione di u router DIR 300 NRU n150

Vi raccomungo aduprà e istruzioni novu e più aggiornate nantu à cumu si cambia u firmware è poi configurà i router Wi-Fi di D-Link DIR-300 rev. B5, B6 è B7 - Configurazione di u router D-Link DIR-300

L'istruzzioni per configurà u router D-Link DIR-300 cù u firmware: rev.B6, rev.5B, A1 / B1 hè ancu adattu per u router D-Link DIR-320

Spacchite u dispositivu acquistatu è cunnessu in seguitu:

Router WiFi D-Link Dir 300 sul lato

  • Fissà l'antenna
  • Cunnessi a linea di u vostru fornitore di Internet à u socket à Internet.
  • In una di i quattru zoccoli disnessu LAN (ùn importa micca), cunnessu u cavu furnitu è ​​li connettemu à u computer da chì noi configureremu u router. Se a messa in configurazione hè fatta da un laptop cun WiFi o ancu da un tablet - questu cavu ùn hè micca necessariu, tutti i passi di configurazione ponu esse eseguiti senza fili
  • Connettu u cavu di tensione à u router, aspettate un pocu finu chì u dispositiu si scarpa
  • Se u router era cunnessu à u computer cù un cavu, allora pudete andà à u passu di configurazione prossimu, se decidite di fà senza fili, dopu à a ricarica di u router cù u modulu WiFi in u vostru telefunu acceso, una rete DIR senza presenti deve apparse in a lista di reti dispunibili 300, à chì daveru cunnessu.
* U CD fornitu cù u router D-Link DIR 300 ùn contiene micca infurmazione o driver impurtanti, u so cuntenutu hè a documentazione per u router è u prugramma da leghje.
Procedemu direttamente a impiantà u vostru router. Per fà quessa, in ogni computer, laptop o altru dispositivo, lanciamu un browser Internet (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, ecc.) E inserisci l'indirittu seguente in a barra di indirizzi: 192.168.0.1, cliccate invesce.
Dopu, avete da vede a pagina di login, è hè diversu per identichi router D-Link esternamente, da allora Hè installati firmware differente. Avemu prupostitu di stallà per tres firmware à tempu - DIR 300 320 A1 / B1, DIR 300 NRU riv.B5 (rev.5B) è DIR 300 rev.B6.

Accedi à u DIR 300 riv. B1, Dir-320


Login e password DIR 300 rev. B5, DIR 320 NRU

D-link dir 300 rev B6 login page

(Se, premendu enter, a transizione versu a pagina d'entrata di login è di password ùn hà micca accadutu, cunfirmà e impostazioni di cunnessione usate per comunicà cù u router: e prupietà di a versione 4 di u Protocollo Internet di sta cunnessione dighjà: Indirizzu un indirizzu IP automaticamente, Ottenite un indirizzu DNS automaticamente. vede in Windows XP: start - pannellu di cuntrollu - cunnessioni - cliccate à dirittu nantu à a cunnessione - proprietà, in Windows 7: cliccate à u dirittu nantu à l'icona di rete in cima à a destra - rete è u centru di cuntrollu di l'internu - param Adattatore adattatore - cliccate à dirittu nantu à a cunnessione - proprietà.)

Nant'à a pagina entremu u username (login) admin, a password hè ancu admin (a password predefinita in diversi firmware pò differisce, l'infurmazioni nantu à questu hè di solitu nantu à l'adesive nantu à u spaziu di u router WiFi. Altre password standard sò 1234, password è normali sò 1234, password è solu un campu vuoto).

Subitu dopu à intrà a password, vi verrà dumandatu di piazzà una nova password, è cunsultante da fà - per evità l'accessu à e impostazioni di u vostru router da parte di persone non autorizzate. Dopu, avemu bisognu di passà à a modalità di configurazione manuali di a cunnessione Internet à l'infinitu in a configurazione di u vostru fornitore. Per fà quessa, in u firmware rev.B1 (interfaccia arancia), selezziunate Manual Setup Connection Internet, in riv. B5 vai à la scheda di rete / cunnessioni, è in u firmware rev.B6 selezziunate a configurazione di u manuale. Dopu, avete bisognu di configurà e cunnessioni attuali di cunnessione, chì differiscenu per diversi fornitori di Internet è tippi di cunnessioni Internet.

Configurate a cunnessione VPN per PPTP, L2TP

A cunnessione VPN hè u tippu più cumunitu di cunnessione Internet aduprata in grandi cità. Cù sta cunnessione, ùn ci hè micca usatu un modem - esiste un cavallu direttamente discusu à l'appartamentu è ... ci vole à assumere ... avà connessu à u vostru router. U nostru compitu hè di fà chì u router sia di "alzà a VPN", ponendu l'accentu esternu per tutti i dispositivi cunnessi, per ciò, in u firmware B1 in u campu di u mo tipu di cunnessione o di a cunnessione Internet hè sceltu u tippu di cunnessione appropriata: L2TP Dual Access Russia, PPTP Access Russia. Sì l'altri cù a Russia mancanu, pudete sceglie semplicemente PPTP o L2TP

Dir 300 rev.B1 selezziunate tippu di cunnessione

Dopu, avete bisognu di compie u campu di nomu di servitore fornitore (per esempiu, per un linea tovale hè vpn.internet.beeline.ru per PPTP è tp.internet.beeline.ru per L2TP, è in u screenshot un esempiu per un fornitore in Togliatti - Stork - server .avtograd.ru). Duvete ancu inserisce u numaru di nome (PPT / L2TP Account) è a password (PPTP / L2TP Password) emesse da u vostru ISP. Nantu à a maggior parte di i casi, ùn avete micca bisognu à cambià alcuna altra regolazione, salvarli solu premendu u pulsante Save o Save.
Per u firmware rev.B5, avemu bisognu di andà à a scheda di rete / cunnessione.

Impostazione di a cunnessione dir 300 rev B5

Dopu avete bisognu à cliccà nantu à u pulsante di aghju, selezziunate u tipu di cunnessione (PPTP o L2TP) in a colonna L'interfaccia fisica seleziona WANIn u campu di nome di u serviziu, inserite l'indirizzu vpn di u servitore di u vostru fornitore, allora in e colonne corrispondenti indica u nome d'utente è a parola d'ordine emessa da u vostru fornitore per accede à a rete. Cliccate salvà. Subitu dopu à stu, torneremu à a lista di cunnessioni. Pè ogni cosa funziunera, avemu bisognu di specificà a cunnessione appena creata cum'è gateway di difettu è salvà di novu l'impostazioni. Se tuttu si hè fattu correttamente, allora hè scrittu à u leala di a cunnessione chì a cunnessione hè stabilita è tuttu avete à fà è configurà i parametri di u vostru puntu di accessu WiFi.
I router DIR-300 NRU N150 cun l'ultimu à u mumentu di a scrittura di l'inserzioni firmware rev. B6 sò configurati ancu nantu à. Dopu avè selezionatu l'impostazione manuali, avete bisognu di andà à la scheda di rete è cliccate aghjuntu, poi specificate i punti simili a quelli descritti sopra per a vostra connessione è salvate e impostazioni di cunnessione. Per esempiu, per u fornitore di Internet Beeline, sti regolazioni puderenu trà questu:

D-Link DIR 300 Rev. Connessione B6 PPTP Beeline

Subitu dopu à salvà e configurazione, pudete accede à Internet. Tuttavia, hè ghjustu à configurà e impostazioni di sicurezza di a rete WiFi, chì saranu scritte à a fine di sta istruzzione.

Configurazione di a cunnessione internet PPPoE quando usando un modem ADSL

Malgradu u fattu chì i modem ADSL sò usati sempre di menu, ma stu tipu di cunnessione hè ancu adupratu da assai. Se, prima di cumprà un router, i parametri di cunnessione à Internet sò stati registrati direttamente in u modem in sè (quandu avete acceso u computer avia dighjà accesso à Internet, ùn avete micca bisognu di fà cunnessioni separate), allora probabilmente ùn avete bisognu di alcuna cunnessione speciale: prova a log in Qualunque situu è se tuttu u serviziu - basta ùn si scurdate di configurà i parametri di u puntu di accesso WiFi, chì serà descrittu in u prossimu paragrafo. Se per accede à Internet, avete lanciatu specificamente una cunnessione PPPoE (spesso chjamata cunnessione à grande velocità), devi specificà i so parametri (username è password) in l'impostazioni di u router. Per fà quessa, fate a listessa cosa chì hè descritta in l'istruzzioni per a cunnessione PPTP, ma sceglite u tipu chì avete bisognu - PPPoE, inserendu u nome è a password fornite da u vostru ISP. L'indirizzu di u servitore, in opposizione à a cunnessione PPTP, ùn hè micca specificatu.

Configurazione di un puntu di accessu WiFi

Per configurà i parametri di un puntu di accessu WiFi, andate à a tabulazione pertinente in a pagina di rettifiche di u router (chjamata WiFi, Rete senza fili, Rete LAN senza fili), specificate u nome di u Punto d'accessu SSID (questu hè u nome chì si vederà in a lista di punti di accessu dispunibili), u tippu di autenticazione (WPA2 raccomandata -Personalmente o WPA2 / PSK) è a parola d'accessu à u puntu di accessu WiFi. Salvà e configurazione è ponu aduprà l'internet senza fili.
Ogni dumanda? WFI router ùn funziona? Richiesta in i commenti. È sì questu articulu hà aiutatu - pudete spartà i vostri amichi cun, usando l'iconi di e reti sociali sottu.