Immettite u BIOS in u laptop Acer

Quandu travaglianu un computer, micca tutti l'utenti prestanu attenzione à l'installazione è a rimozione di i prugrammi, è certi di elli ùn anu nemmenu sapè cume fà. Ma un prugrammu installatu o disinstallatu in furia pò influenzà negativamente u funziunamentu di u sistema operativu è riduce a so vita. Vedemu chì cuminciò à fà e so operazioni in un PC cù Windows 7.

Installazione

Ci hè parechje maniere di stallà software, a seconda di u tipu di installatore. Nantu à a maggior parte di i casi, a procedura di installazione di l'installazione hè eseguita cù "Installazione guidata", per esempiu se ci sò modi in cui l'utente torna una parte minima. In più, ci sò e so chjamate applicazioni portatili chì ùn necessitanu micca l'installazione è chì vene direttamente cliccatu nantu à u file eseguibile.

I vari algoritmi per l'installazione di software nant'à i computer cù Windows 7 sò spiegati in dettu quì.

Metodo 1: "Installazione guidata"

Algoritmiu di installazione di software quandu usu Installazione Assistenti Pò varieghjaru dipende da l'applicazione particulare esse installata. Ma in listessu tempu, u schema generale hè assai simile. Dopu, tenemu cunsideratu a procedura per una stallazione tipica di l'applicazione in stu modu nantu à un computer cù Windows 7.

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di esecce u lima di stallatore (installatore) di u prugramma chì vulete installà. Di norma, tali file anu l'estensione EXE o MSI è cuntenenu e parolle in u so nome "Install" o "Setup". Run da "Esploratore" o un altru gestore di file, dopu cliccendu dopu cliccatu nantu à un bottinu sinu di un mouse.
  2. Dopu à quessa, cum'è in regula, una finestra di registri di cuntabile conta apri (UAC), se ùn l'avete micca prima disabilità. Per cunfirmà l'azione in u lancio di u installatore, cliccate nantu à u bottinu. "Sì".
  3. Inoltre, a seconda di u installatore specificu, a finestra di selezzione di a lingua deve aprà o subitu "Installazione guidata". In u primu casu, di regula, a lingua di u sistema hè suggerita per difettu (s'ellu u sustene di u prugramma), ma pudete sceglie qualsiasi altru da a lista. Dopu chì a scelta hè fatta, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  4. Poi una finestra di benvenuta si aprirà. Installazione AssistentiL'interfaccia hà da cunghjunà di a lingua scelta in u passu precedente. In u, cum'è regula, ghjustu basta à cliccà "Prossimu" ("Prossimu").
  5. Poi aprite a finestra di conferma di l'accordu di licenza. Hè cunsigliatu di cunnuscite u so testu, affinchì in futuro ne avemu micca incomprensioni quandu aduprà u pruduttu software. Sì accettà cù e condizioni descritte, avete bisognu di spuntà a casella corrispondente (o attivate u pulsante di radio), è poi cliccate "Prossimu".
  6. À un stadiu in "Stregone" Una finestra pò apparà in cui vi sarà dumandatu di stallà software addizionale chì ùn hè micca direttamente connessu cù u pruduttu principale. È, in regula, l'installazione di difettu di questi prugrammi hè inclusa. Dunque, quandu si avia à sta tappa, hè impurtante à deselezziunate i nomi di tutte e applicazioni addizionali per evitare di carregà a squadra cù l'infurmazione di un software inutile. Naturalmente, se avete bisognu di tale prugramma addizionale è cunsiderate opportuno, allora in stu casu dighjà lasciate un marcu in opposizione à u so nome. Dopu avè inseritu i parametri necessarii, cliccate "Prossimu".
  7. In u prossimu passu, devi specificà u directory in cui si trova u cartulare cun u software da installà. Di regula, per difettu si risponde à u cartulare standard per ospitalità di prugrammi Windows - "File di programma", ma à volte ci sò altre opzioni. Tuttavia, se vulete, pudete assignà à ogni altru directory di discu duru per ospite i schedari di l'applicazione, ancu senza a necessità specifica ùn ne raconciaemu micca dà sta situazione. Dopu avè specificatu u directory di allocazione di i file, cliccate "Prossimu".
  8. In u prossimu tappa, cum'è in regula, deve specificà u directory di menù "Start"ind'è l'etichetta applicazione hè piazzata. Inoltre, pò esse prumessu di mette a icona di u software "Desktop". U più spessu ci hè ciò chì si faci pè verificà e casute. Per avè a procedura di stallazione immediata, cliccate "Install" ("Install").
  9. Questu accumara l'installazione di l'applicazione. A so durata dipende da a dimensione di i file à esse installati è da a potenza di u PC, da una frazione di secunu à un tempu piuttostu lungu. A dinamica di l'installazione pò esse osservata in "Installazione guidata" cù un indicatore graficu. Talvolta l'infurmazione hè data cum'è una percentuale.
  10. Dopu à l'installazione in "Installazione guidata" Un missaghju di successu hè affissatu. Di regula, ponendu a casella, pudete configurà u lanceu di l'applicazione installata subitu dopu à chjusu a finestra attuale, è ancu fà qualchi altri parametri preliminari. Dopu tutte e azzioni necessarie sò state finite, per usciri da a finestra "Maestri" cliccate "Fatti" ("Finish").
  11. A quest'installazione di l'applicazione pò esse considerata cumpleta. Cumincerà sì automaticamente (se avete specificatu a regolazione adatta in "Stregone"), sì cliccendu nantu à a so scelta di cumerciu o di u so schedariu eseguibile.

Hè impurtante: Di sopra, era presentatu un algoritmu di installazione tipica attraverso "Installazione guidata", ma quandu si esegue questa procedura in questu modu, ogni applicazione pò avè e so sfumature.

Metudu 2: Installazione silenziosa

A installazione silenziosa hè effettuata cù l'intervenzione di l'utente minimale in u prucessu di stallazione. Sù basta solu scappare a script, u ​​file o cumandamentu risponde à u nò è ùn esiste più finestra finu durante a procedura. Tutte e operazioni si truvanu nascosti. Hè vera, in a maggior parte di i casi, a distribuzione standard di software ùn implica micca a existenza di una sceula opportunità, ma quandu si esegue azzioni in più, l'utente pò creà e condizioni necessarie per avè una installazione silenziosa.

L'installazione silenziosa pò esse principiata cù i seguenti metodi:

  • Introduzione di l'espressione in "Linea di cumandamentu";
  • Scrittura di script in un file cun estensione BAT;
  • A creazione di un archiviu autraestrattu cù un file di configurazione.

Ùn ci hè nisun algoritmu per spiegà l'installazione silenziosa per tutti i tipi di software. L'azione specifica dipende da u tippu di imballatore chì hà statu adupratu per creà u schedariu di installazione. I più popolari di elli sò:

  • InstallShield;
  • InnoSetup;
  • NSIS;
  • InstallAware Studio;
  • Msi.

Dunque, per fà una installazione "silenziosa" da u gestore di l'installatore, creatu cù l'aiutu di u packer NSIS, vi fate bisognu di fà i seguenti passi.

  1. Run "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore. Inserite u parcorsu cumpletu per u lìarettu d'installazione è aghjuntu l'attributu à sta espressione / S. Per esempiu, cum'è stu:

    C: MovaviVideoConverterSetupF.exe / S

    Premere chjave Enter.

  2. U prugramma sarà installatu senza altre finestra. U fattu chì l'applicazione hè installatu sarà indicatu da l'apparenza di a cartella rispettiva nantu à u discu rigiu o di l'iconi "Desktop".

    Per un'installazione "silenziosa" da u libru di u installatore creatu cù u wrapper InnoSetup, avete bisognu di fà e stesse azzioni, solu invece di l'attributu / S use attribute / VERYSILENT, è MSI impone l'entrata di a chiave / qn.

    Sì esami "Linea di cumandamentu" micca per nome di l'administratore o di e procedure sopra cullate saranu fatti cù a finestra Run (u lanciu Win + R), in stu casu, avemu ancu per cunfirmà u lancio di u installatore in a finestra UACcum'è descritta in Metudu 1.

Comu dighjà menzionatu, ci hè ancu un metudu di installazione "silenziosa" chì utilizza un file cù l'estensione BAT. Per ciò chì avete bisognu di creà lu.

  1. Cliccate "Start" e sceglite "Tutti i prugrammi".
  2. Aprite u cartulare "Standard".
  3. Dopu, cliccate nantu à l'etichetta Notepad.
  4. In u coppettu di u editor di testu aperto, scrive u cumandatu chì seguitu:

    cumincià

    Poi mettite un spaziu è scrivite u nome cumpletu di u lugaghju eseguibile di l'installatore di l'applicazione desiderata, cum'è a so estensione. Mette un spaziu di novu è inserisci unu di quelli attributi chì anu analizatu quandu usavanu u metodo, cù "Linea di cumannu".

  5. Dopu, cliccate nantu à u menu "File" e sceglite "Salvà cum'è ...".
  6. A finestra di salvu si aprirà. Navigate versu in u listessu cartulare cum'è u installatore. Da u listinu in u campu "File Type" sceglie opzione "Tutti i File". In u campu "Filename" inserite u nomu esatta ch'è l'installatore hà, basta rimpiazzà l'estensione cù BAT. Next, cliccate "Salvà".
  7. Ora pudete fermà Notepadcliccendu nant'à l'icona di stretta fine.
  8. Dopu, apri "Esploratore" è naviga à u cartulare duve si trova u schedariu appicciculatu cù l'estensione BAT. Fate un clic nantu à ellu cum'è quessa à l'iniziu di u prugramma.
  9. Dopu tuttu, a prucedura di stallazione "silenziosa" sarà realizata cum'è quellu chì si usa "Linea di cumannu".

Lezione: Lanciu di a "Linea Command" in Windows 7

Metudu 3: Installazione Diretta

A soluzione chì seguita à u compitu hè eseguita da installazione diretta di l'elementi di u prugramma. Puderite puru, copiate tutti i schedari è i cartulari di l'applicazione in u statu digià spaccatu da un discu duru à un altru senza aduprà u installatore.

Tuttavia, mi deve dì subitu chì u prugramma installatu in questo modu ùn funziona micca correttamente, cum'è una stallazione standard, e entrate sò spessu fatte in u registro, è durante l'installazione diretta, stu passu hè ignoratu. Benintesa, l'entrata di u registru pò esse fatta manualmente, ma richiede una bona cunniscenza in questu area. In più, ci sò opzioni più veloce è più pratichevuli descritte da noi sopra.

Cancellazione

Avà ghjunghjemu cumu pudete rimuovere le applicazioni installate in precedenza da u discu duru di u computer. Benintesa, pudete disinstallà eliminendu i file è i cartetti di prugramma da u discu duru, ma questu ùn hè micca a scelta migliore, perchè ci sarà un saccu di "spazzatura" è voci errate in u registru di sistema, chì in futuro hà da influenzà negativamente u sistema operativo. Questu metudu ùn pò micca esse chjamatu currettu. Qui di sà avemu parlà di e scelte corrette per rimuovere software.

Metudu 1: Uninstaller di proprie applicazione

Prima di tuttu, vedemu cume si smetta di u lugiziale cù u so propiu disinstallatore. Di regula, quandu un'applicazione hè installata in a so cartella, un disinstallatore separatu cù una estensione .exe hè ancu spacchiatu, cun a quale pudete rimuovere u software. Spessu u nome di questu oghjettu include l'espressione "uninst".

  1. Per fà u dirittu di u disinstallatore, cliccate solu nantu à u so cunfigibile doppiu cù u bottinu sinu di u mouse "Esploratore" o un altru gestore di file, cum'è quessa da cuminciare ogni applicazione.

    Spesso ci sò i casi chì una drunera per lanciare una disinstallazione hè aghjunta à u cartulare di u prugrammu rispettu in u menù "Start". Pudete avviare a procedura dopu cliccendu nantu à sta scelta.

  2. Dopu à quessa, a finestra di disinstallazione si aprirà, in cui bisogna cunfirmà e vostre azioni per rimuovere l'applicazione, cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  3. A procedura di disinstallazione sarà lanciata, dopu chì u prugrammu serà toltu da u discu rigiu di u PC.

Ma questu metudu ùn hè micca conveniente per tutti l'utenti, postu chì hè necessariu cercà un file di disinstallazione, ma a seconda di u software specificu, si pò truvà in vari cartulari. Inoltre, sta opzione ùn garantisce micca una rimozione cumpleta. A volte ci sò diversi oggetti residui è entrate di u registru.

Metudu 2: Software Speciale

Pudete sbarazzarsi di i mancanze di u metudu precedente s'è usendu un software particulare per disinstallà i prugrammi prughjettatu per caccià cumplittu u prugrammu. Unu di i migliori utilità di stu tipu hè Uninstall Tool. À u so esempiu, cunsideremu a solu solu u prublema.

  1. Eseguite u Strumentu di Uninstall. A lista di applicazioni installate in u computer apre. Devi truvà u nomu di u lugiziale chì si vulete rimuovere. Per fà quellu più veloce, pudete custruisce tutti i elementi di a lista in alfabeticamente cliccendu nantu à u nome di a colonna "Programma".
  2. Una volta truvatu u prugramma desiderata, selezziunu. L'informazione nantu à u software sceltu apparirà in a parte sinistra di a finestra. Cliccate nantu à l'elemento "Uninstall".
  3. U Strumentu di disinstallazione truverà automaticamente in u computer un disinstallatore standard di l'applicazione selezionata, chì hè stata discusse in u metudu precedente, è u lancia. Dopu, avete da fà e azzioni chì avemu dighjà annotate sopra, seguendu i cunsiglii visualizzati in a finestra di disinstallazione.
  4. Quandu u disinstallatore standard hà smintatu u software, u Strumentu di Uninstallu scansiona u sistema per oggetti residui (cartelle è file), è voci di registru chì puderebbenu esse lasciate da u prugettu.
  5. Se l'ogni residui sò stati rilevati dopu a scansione, una lista di sti si aprirà. Per sguassà sti elementi, cliccate "Elimina".
  6. Dopu, tutti l'elementi di u prugramma saranu completamente eliminati da u PC, chì à a fine di a procedura informerà u missaghju in a finestra di Uninstall Tool. Avete ghjustu à preme u pulsante. "Chiudi".

Questu rimuovu cumpletu di u lugiziale cù u prugramma Uninstall Tool hè finitu. U sfruttamentu di stu metanu assicura chì ùn avete micca nisun resti di software à distanza in u vostru urdinatore, ciò chì influenzerà positivamente u funziunamentu di u sistema in tuttu.

Lezione: Utilità per rimuovere completamente i prugrammi da un PC

Metudu 3: Disinstalla cù l'attellu integratu di Windows

Pudete ancu disinstallà l'applicazione cù l'attellu integratu di Windows 7, chjamatu "Uninstall un programma".

  1. Cliccate "Start" è andate à u puntu "Pannello di cuntrollu".
  2. In a finestra aperta in u blocu "Programmi" cliccate nantu à l'elemento "Uninstall un programma".

    Ci hè un'altra opzione per aprire a finestra desiderata. Per fà ciò, tippite Win + R è in u campu di u strumentu in esecuzione Run enter:

    appwiz.cpl

    Dopu, cliccate nantu à l'elemento "OK".

  3. A shell s'hè aperta "Disinstalla o cambia un prugramma". Quì, cum'è in Uninstall Tool, avete bisognu di truvà u nomu di u prugrammu desideratu. Per custruisce a lista intera in ordine alfabeticu, da fà più faciule per voi di ricercà, cliccate nantu à u nome di a colonna "Nome".
  4. Quandu tutti i nomi sò disposti in a sequenza necessaria è truvate l'oggetto desideratu, selezziunu e cliccate nantu à l'elemento "Delete / Change".
  5. Dopu à quessa, u disinstallatore standard di l'applicazione selezionata cumincerà, cun chì avemu già familiarità cù i dui metodi precedenti. Eseguite tutte e azzioni necessarie in accordu cù e raccomandazioni visualizzate in a so finestra, è u lugiziale sarà smaratu da u discu duru di u PC.

Come si vede, ci sò parechje manere per installà è disinstalla un software in un PC in esecuzione di Windows 7. Se per installazione, di regula, ùn hè micca bisognu di preoccupà tantu è hè abbastanza à aduprà l'opzione più simile eseguita da "Maestri"quessa, per a rimozione curretta di e applicazioni, pò esse interessante ad aduprà un software specializatu chì garantisce una disinstallazione completa senza rimanere in forma di vari "codai". Ma ci sò vari situazioni in cui ùn sò micca necessarii metodi standard di installazione o rimozione di software.