Funzione di Parola automatica in Microsoft Word

Tutti i utilizatori di MS Word ùn sò micca cuscenti chì in stu prugrammu hè pussibule di fà un calculu cù e formule specificate. Benintesa, prima di e funzionalità di una cumpagnia di suite di ufficio, un elaboratore di fogli di Excel, a Parola ùn tene micca, ma i calcoli simuli ponu esse effettu in questu.

Lezione: Cumu scrive una formula in Word

Questu articulu discurrerà cume calculà a quantità in Word. Cum'è sapete, i dati numerichi, chì a summa hè necessariu per esse ottenuta, deve esse in a tavula. In a creazione è travaglià cù questu novu, avemu scrittu ripetutamente. Per rinfurzà e informazioni in memoria, si consiglia di leggere u nostru articulu.

Lezione: Cumu fà una tavula in Word

Dunque, avemu una tavula cun dati chì si trovanu in una colonna, è quì ci vole à riassuntà. Hè logicu suppurtà chì a quantità sia in l'ultima (pula) cella di colonna, chì hè vacante per issa. Sì ùn ci hè nunda di righjunu in u vostru tavulu in cui a sommità di dati sarà situata, creà u cù a nostra istruzzione.

Lezione: Cumu in u Verbu per aghjunghje una linea à a tavula

1. Fate un clic nantu à a cella di a colonna vuota (u fondu), i dati da i quali vogliete summumà.

2. Fate clic nantu a scheda "Layout"chì hè situatu in a sezione principale "U travagliu cù e tabelle".

3. In un gruppu "Dati"situatu in sta tab, cliccate nantu à u pulsante "Formula".

4. In a finestra di dialogo chì si apre in a sezione “Inserisci a funzione"Sceglite "SUM"chì significa "summa".

5. Sceglite o specifichi e cellule cume si pò fà in Excel, in Word ùn funziona. Dunque, a situazione di e cellule chì necessitanu da riassumiraghju deve esse specificata diversamente.

Dopu "= SUM" in linea "Formula" entrate “(ABOVE)” senza quotazioni è spazii. Questo significa chì avemu bisognu di aghjunghje dati da tutte e celle sopra.

6. Dopu avete culpitu "OK" per chjappà a finestra di dialogo "Formula", a cella di a vostra scelta mostrerà a quantità di dati da a righè evidenziata.

Ciò chì bisognu sapè nantu à a funzione avtosummy in Word

Quandu fate i calcoli in una tavula creata in Word, vi tocchete cunnosce un duie sfumature importanti:

1. Sì cambiate u cuntenutu di e cellule sumentate, a so summa ùn sarà micca aggiornata automaticamente. Per ottene u risultatu currettu, cliccate à dirittu destro in a cella di formula è selezziunate l'element "Aghjurnà u Campu".

2. I calcoli di formule sò eseguiti solu per e cellule chì cuntenenu dati numerichi. S'ellu ci hè cellule vuote in a colonna chì volete riassumere, u prugramma visualizzerà solu a summa per a parte di e celle chì sò più vicine à a formula, ignorendu tutte e celle chì sò sopra u vuoto.

Quì, in realtà, è tuttu, ora sapete cume contà a summa in u Verbu. Usendu a sezione "Formula", pudete ancu fà una serie di altri calcoli simuli.