I smartfoni ASUS meritanu bè un elevatu livello di dumanda tra cumpratori di dispositivi moderni, ancu per a ottima prestazione di a maiò parte di e so funzioni. In stu casu, in qualunque dispositivu, pudete truvà difetti, in particulare in a so parte di software. L'articulu discuterà una di e soluzioni più popolari in mezu à i telefoni intelligenti di u fabbricante taiwanese ASUS - u mudellu ZenFone 2 ZE551ML. Considerà cumu u software hè installatu in stu telefunu in diversi modi.
Prima di passà à a manipolazione di a parte di software di u dispositivo, devi rimarcà, ASUS ZenFone 2 ZE551ML hè un abbastanza prutestu da l'interferenza di fora in u smartphone smartphone, basatu annantu à u processore Intel. Capisce i processi in corso, è una familiarizzazione preliminare cù tutti i passi di l'istruzioni aiutanu à determinà u successu di pratiche future.
L'esecuzione accurata di l'istruzzioni porta à minimizà e possibili conseguenze negative. In listessu tempu, nimu hè responsabile per i risultati di manipulazioni effettuate da l'utente cù u so smartphone! Tuttu u seguitu hè fattu da u pruprietariu di u dispositivu à u vostru risicu risicu!
Preparà per u Firmware ZE551ML
Prima di passà à i procedimenti chì includenu l'interazzioni di prugrami spiciali è di sezioni di u dispositiu di memoria, cum'è in tutti l'altri casi, hè necessariu effettuà una furmazione. Questu permetterà di svolà u prucessu prestu è uttene u risultatu attendu - funziona perfettamente l'apparatu Asus ZenFone 2 ZE551ML cù a versione software desiderata.
Passu 1: Installazione di i Driver
Per travaglià cù u dispositiu in attenta, quasi tutti i metudi utilizanu un PC. Per aghjunghje u smartphone è u computer, oltre à a giusta interazione di u dispositivo cù l'applicazioni, avete bisognu di piloti. Assicuratevi chì avete bisognu di i piloti ADB è Fastboot, è ancu u Driver Intel iSocUSB. I pacchetti di i driver chì servenu à manipula i metodi sottupreti sò dispunibuli da scaricà à u link:
Scaricate i driver ASUS ZenFone 2 ZE551ML
U prucedimentu di l'installazione di i driver in u travagliu cù i prugrammi per u firmware di Android hè discupratu in l'articolo:
Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android
Passu 2: Fà u backup di Dati Impurtanti
Prima di passà à l'esecuzione di e istruzioni sottu, ci vole à capisce chì u firmware hè una manipolazione di e sezioni di memoria di dispositivi è parechje operazioni cuntenenu a so formattazione completa. C'è per quessa, hè necessariu effettuà procedure per assicurà a sicurezza di i dati di l'utente in qualunque modu accettabile / acquistabile. Cumu salvà e informazioni contenute in u dispositiu Android, descrittu in l'articolo:
Lezione: Cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà
Passu 3: Preparà i prugrammi è i luggeri necessarii
In u casu ideali, u software chì hè necessariu per a manipolazione deve esse scaricatu è installatu in anticipu. U listinu vale per i file di firmware richiesti. Scaricate è spacchite tuttu in un cartulare separatu nantu à u discu Da:chì u so nome ùn Ùn ci hè micca esigenze spiciali per un computer chì sarà adupratu cum'è strumentu per conduce manipule, l'unicu hè chì u PC deve esse operativu è in esecuzione sott'à Windows 7 o suprana.
Firmware
Come per a maiò parte di l'altri dispositivi Android, parechji metodi di installazione di software sò applicabili à ZenFone 2. A situazione di i metudi descritti in seguitu in l'artìculu hè da u più simile à u piuttostu cumplettu.
Metudu 1: Rinstalla u lugiziale è aghjuntu senza aduprà un PC
Questu metudu hè cunsideratu a soluzione ufficiale à a prublema di a reinstallà u prugramma è hè spessu sèmplice, è, soprattuttu, praticu sicuru. Adupratu à fà l'aggiornamenti di software se l'aggiornamenti OTA ùn arrivanu micca per diverse ragioni, è à reinstallà Android senza perde i dati di l'utente. Prima di passà à e manipolazioni, si deve arricà chì per i dispositivi ASUS Android ci sò diversi tipi di firmware.
Sò presentati, secondu a regione per a quale u smartphone hè fattu:
- Tw - per Taiwan. Cume i servizii di Google. Di e caratteristiche spiacenti - ci sò prugrammi in cinese;
- CN - per a Cina. Ùn cuntene micca i servizii di Google è hè ricca di applicazioni cinesi;
- CUCC - Versione di trasportatore di Android da China Unicom;
- JP - Software per l'utenti di u Giappone;
- WW (si sente per World Wide) - per i telefunini Asus venduti in u mondu sanu.
Nantu à a maggior parte di i casi, ZE551ML vendutu in u nostru paese hè inizialmente dotatu di software WW, ma eccezzioni ùn sò micca rara. Pudete scopre chì tippu di firmware hè installatu in una specifica istanza di u dispositivo, guardendu u numeru custruita, seguendu u parcorsu in u menu di telefunu: "Impostazioni" - "Circa u telefunu" - "Aggiornamentu di u sistema".
- Scaricate l'aggiornamentu per a vostra regione da u situ ufficiale di Asus. OS - "Android"tab "Firmware".
- Quandu selezziunate l'aggiornamentu scaricatu, ghjustu esse guidatu micca solu da a regione, ma dinò da u numaru di versione. U numeri di versione di u lugghjettu adupratu per u firmware deve esse più altu di quellu già installatu in telefonu.
- Copia u luggeru risultatu * .zip A radice di a memoria interna di u smartphone o a radice di a scheda di memoria installata in u dispositiu.
- Dopu a copia, aspettate solu chì ZE551ML affissa una notificazione nantu à a disponibilità di una nova versione di software. Pò dighjà 10-15 minuti prima chì u missaghju cumparitu sia apparutu, ma di solitu tuttu accade immediatamente.
- Se a notificazione ùn veni, pudete riavvià u dispositariu in a manera usuale. Appena u messaghju hè apparutu, cliccate nantu à u.
- Apparirà una finestra cù a selezzione di u schedariu di l'aggiornu. Se più pacchetti sò copiati in memoria, selezziunate a versione chì avete bisognu è appughjate nantu à u pulsante "OK".
- U passu successivu hè di confermà a notificazione di a necessità di una carica di batteria abbastanza di u dispositivo. Hè megliu chè u dispositivo hè completamente carregatu. Vede stu è preme u pulsante. "OK".
- Nantu à a pressione di un bottinu "OK" in a finestra precedente, u dispositiu si speggerà automaticamente.
- È hà a carica in a modalità d'aggiornamentu di software. U prucedimentu accade senza interventu di l'utente è hè accumpagnatu da l'animazione, è una barra di prughjettu di cumulo.
- Dopu à a fine di l'installazione di a nova versione di software, u dispositivo riavene automaticamente in Android.
Scaricate l'aggiornamentu di u software per ASUS ZE551ML da u situ ufficiale
Metudu 2: Asus FlashTool
Per un lampaddu cumpletu di i telefunini Asus, si utilizza l'utensu Flash ASUS (AFT). Stu metudu di installazione di software in dispositivi hè abbastanza radicale è pò esse adupratu in certi casi. U metudu hè adatto micca solu per un aggiornamentu regule, ma dinò per una reinstallazione completa di Android cù a pre-pulizia di e sezioni di memoria di a periferica. Inoltre, cù u metudu, pudete rimpiazzà a versione di software, cum'è inclinata à una soluzione più vechja, cambia a regione, è ancu restituisce a performance di u dispositiu quandu altri metudi ùn sò micca applicabili o ùn funzionanu micca.
Comu pudete vede, travaglià cù a memoria di u dispositiu cù AFT hè guasi una soluzione universale. U unicu fattu chì ostacula u so scopu diffusu hè u prucessu difficiule di a ricerca di u firmware RAW utilizzatu quandu si lavora cù u prugramma, è ancu alcuni difetti chì spessu si presentanu in l'applicazione. Quand'ellu si tratta di ZE551ML in cunsulenza, u schedariu RAW in l'esempiu qui sotto puderà esse scaricatu quì:
Scaricate u Firmware di RAW per ASUS ZE551ML Android 5
Inoltre, pudete aduprà a ricerca RAW in u forum ufficiali. Asus zentalk.
Scaricate e immagini RAW per ASUS ZE551ML da u forum ufficiali
Per a manipolazione di successu di ASUS ZE551ML, si consiglia di aduprà Firmware RAW fino a 2.20.40.165 Inclusa. In più, usamu a versione Asus FlashTool 1.0.0.17. È possibile aduprà versioni più novule di u prugramma, ma l'esperienza mostra chì in sta varianta micca i errori in u prucessu ùn sò micca esclusi. Scaricate ci à a versione curretta di AFT.
- Trasferimentu un dispositivo in a modalità "Bootloader". Per fà quessa, spegni cumplettamente u smartphone è nantu à u dispositiu, tende u "Volume + ". Poi, senza liberà u, premete u pulsante "Cunsumante" e tene entrambi i tasti finu à doppia vibrazione, dopu chì dopu avemu liberà "Cunsumante"è "Volume +" continuà à tene.
"Volume +" avete bisognu di tene finu à l'aspettu di u schermu cù l'immagine di u robot è i modi di selezione di menu.
- Installate u driver, se ùn hè micca prima installatu. Verificà a giustizia di a so installazione in "Manager di dispositivi"cunnendendu a macchina in u modu Fastboot à una porta USB. Una figura simile deve esse osservata:
Hè u dispositivu sarà correctamente rilevatu "Interfaccia di Caricatore di Boots d'Asus Android". Assicuratevi di stu, spegne u smartphone da u PC. Da a moda "Bootloader" ùn lascemu micca, tutte e manipolazioni successive sò fate in sta situazione di l'apparatu.
- Scaricate, installate
è lanciate l'As Flash Tool.
- In AFT, avete bisognu di sceglie u mudellu ZE551ML da u listinu in u drop-down in u angulu in alto à sinu di a finestra.
- Cunnessu u smartphone à a porta USB. Dopu avè u cunnessione à l'AFT, u numeru seriale di u dispositiu deve esse determinatu.
- Specifichi u percorso à u prucentu RAW pre-caricatu. Per fà quessa, cliccate nant'à un bottinu speciale (1) in u prugramma, in a finestra di esploratore chì si apre, cerca u lugaghju desideratu è cunfirma a selezzione premendu u pulsante "Apertu".
- Tuttu hè prontu prontu per inizià u prucessu di registrazione di l'infurmazioni in e sezioni di memoria di dispositivi. Hè cunsigliatu per pulì e sezioni di memoria. "Dati" è "Cache" prima di avè registratu a maghjina. Per fà quessa, traduce u switch "Sguassate i dati:" in posizione "Sì".
- Selezziunu u numaru di serie di u dispositivu determinatu, cliccendu nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à a linea rispettiva.
- Pulsante "Start" in cima di a finestra.
- Averemu cunfirmà a necessità di formattà a sezione "Dati" premendu un bottinu "Sì" in a finestra di query.
- U prucedimentu di u firmware cumincerà. U circondu vicinu à u numeru seriale di u dispositiu cambierà in giallu è in u campu "Description" una inscrizzione apparirà "Immagine Flash ...".
- Aspettemu chì a metà di i procedure hè stata cumpleta. À a so fine, u circulu vicinu à u numeri seriale diventerà verde è in u campu "Description" A cunfirmazione sarà visualizzata: "L'immagine di Flash in successu".
- U smartphone riavanu automaticamente. Pudete disconnesseru da u PC è aspettate chì l'inserimentu di andatura di Android sia in scena. U primu lanciu di ZE551ML dopu a manipolazioni à traversu l'Asus Flash Tool hè abbastanza longu.
Metudu 3: Recuperu di fabbrica + ADB
Un altru modu efficace di manipula e memorie di Zenfone 2 hè di aduprà una combinazione di strumenti quali l'ambiente di recuperu di fabbrica, ADB è Fastboot. Questu metudu di stallazione di software in u smartphone pò esse applicatu per rimborsà a versione di software o l'aghjurnamentu. Inoltre, in certi casi, cù l'istruzzioni sottu, puderete risturà un dispositiu non funziunale.
E prublemi di l'applicazione di u metudu pò esse generatu da a cunfusione di e versioni di i schedari aduprati. Quì avete bisognu di seguità una regula semplice. U dispositivu deve avè una riparazione curretta chì sia in versione di u firmware stallatu. Hè cusì, in u casu, cum'è in l'esempiu sottu, se u scopu hè di stallà un software WW-2.20.40.59, avete bisognu di recuperu di a fabbrica da a stessa versione di u firmware in u furmatu * .img. Tutti i lìculi necessarii chì sò stati aduprati in l'esempiu qui seguitu sò dispunibuli da scaricà à u link:
Scaricate e schedari di software è l'image di recuperu per Zenfone 2
- Scaricate tuttu u vostru bisognu è scompattela in una cartulina separata nantu à u C: C. File * .zipavà i componenti di u lugiziale per scrive in e rùbule di a memoria di u smartfrenu rinominà firmware.zip. I cartetti di cartella avianu a forma seguente.
Hè cuntene i file adb.exe, fastboot.exe, firmware.zip, recovery.img.
- Mettite u telefonu in modalità "Bootloader". Questu pò esse fattu pè eseguendu i passi 1 è 2 di u metudu d'installazione per mezu di l'AFT descrittu sopra. Oppure pudete mandà un cumandatu à u dispositivo cunnessu à a porta USB via ADB -
adb reboot-bootloader
. - Dopu avè caricatu u dispositiu in "Bootloader" Connettu u dispositiu à a porta USB è registà a ripresa cun fastboot. Squadra -
fastboot flash recovery recovery.img
- Dopu a risposta fà cumparsu nantu à a riga di cume "OKAY ... finitu ..." Nantu à u dispositivo, senza discusce da u PC, usa i pulsanti di u volume per selezziunà l'element MODU DI RECUPERO. Hà fattu a selezzione, cliccate tempu a tinta "Cunsumante" annantu à u smartphone.
- U dispositivo riavanu. Attendemu l'aspettu di una piccula immagine android nantu à u schermu cù a scrizzione "Errore".
Per vede l'elementi di u menu di recuperu, tenite u pulsu nantu à u smartphone "Cunsumante" e premete brevemente a tonalità "Volume +".
- A navigazione per i punti di riparazione hè fatta cun aiutu di chjavi "Volume +" è "Volume-", a cunfirmazione di a selezzione di cume hè pressu u pulsante "Cunsumante".
- Hè cunsigliatu di fà una procedura di pulizia per a formattazione di e sezioni. "dati" è "cache". Selezziunate l'elemento adatta in l'ambiente di recuperu - "sguassate i dati / reset di fabbrica".
È dopu cunfirmà l'iniziu di a procedura - articulu "Sì - cancellà tutti i dati di l'utente".
- Aspittemu à a fine di u prucessu di pulizia è procedemu à scrive u software à e sezioni di memoria. Sceglite un articulu "applicà l'aggiornamentu da ADB"
Dopu a mutazione à u fondu di u schermu di u telefunu, un invitu apparirà per scrive à u telefuninu u pacchjettu di software pertinente via ADB.
- À a linea di cumannu di Windows, inserisci u comando
adb sideload firmware.zip
e premete a tasca "Enter". - U prughjettu più largu di u trasferimentu di file à e sezioni di memoria di u dispositiu cumincerà. Siamo in attesa di a so completazione. À a fine di a procedura, a linea di cumandata vene "Total xfer: 1.12x"
- L'installazione di u software hè cumpleta. Pudete scunettà u smartphone da u PC è per fede "sguassate i dati / reset di fabbrica" una volta più. Poi riavvi a smartphone scegliendu "ripartizione di sistema".
- U primu lanciu hè abbastanza longu, aspettiamo u download in Android di a versione chì hè stata lampata.
Metru 4: Firmware personalizzato
L'installazione di versioni Android chì ùn sò micca ufficiali hè diventata un modu estremamente populare per rimpiazzà completamente u software di parechji smartphone. Senza entrà nant'à u numaru di i vantaggi è l'inconvenienti di l'usu, ponemu in vigore per ZenFone 2, cum'è a variante ZE551ML in attenta, molte versioni modificate è cumplettamente modificate di Android sò state publicate.
A scelta di un abitudine particulare dipende solu da e preferenze di l'utente è di e so necessità. L'installazione di tutti i firmware non ufficiali hè effettuata cù e fate i seguenti passi.
Per esempiu, una di e soluzioni più popolari hè stata scelta oghje - u fruttu di u travagliu di u squadra di Canogen. Sfortunatamente, nè tantu tempu, i sviluppatori anu fermatu à supportà u so prughjettu, ma à u listessu tempu, u CyanogenMod 13 ufficiali adupratu sottu hè unu di u persunale più stabile per u dispositivo in questu oghje. Pudete scaricà u schedariu necessariu per l'installazione da u link:
Scaricate l'ultime Official CyanogenMod 13 per ZE551ML
Passu 1: Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu
A cumpagnia di u bootloader di ASusu ZenFone 2 hè urdinata per difettu. Stu fattore face impossibile installà vari ambienti di recuperu mudificati, è, perciò, firmware personalizzato. Nantu à u tempu, a popularità di tali soluzioni, naturalmente, hè fatta da i sviluppatori è l'utente, se desideratu, pò sbloccare u gestore di avvallu, è in u modu ufficiali.
U modu ufficiali per sblocpà u bootloader Asus ZE551ML hè solu dispunibule nantu à Android 5. Cusì, s'ellu ci hè una versione più recente hè installata, lampa u quinta Android cù AFT. Eseguite i passi di u metru 2 descrittu sopra in stu articulu.
- Scaricate u necessariu per sblocpà u software Unlock Device App da u situ ufficiale di ASUS. Tab "Utilità".
- Avemu mette u apk-file ricevutu in a memoria di u dispositivo.
- Allora installate. Ci puderà dà bisognu dà permessu per stallà applicazioni da fonti scunnisciute. Per fà quessa, vai in u modu "Impostazioni" - "Sicurezza" - "Fonti scunnisciuti" e dà à u sistema a capacità di fà operazioni cù applicazioni derive da altrove Play Store.
- L'installazione di Unlock Device Tool hè assai veloce. Una volta finitu, lanciate l'utilità.
- Avemu leghjettu nantu à i rischi, realizelu, accettamu i termini d'usu.
- Prima di principià a procedura, hè necessariu cunfermà un'altra volta à l'applicazione a cunniscenza di e so proprie azioni, bè tottu chjappendu a casella adatta, è poi preme u bottu di inizio di a procedura di sbloccaggio "Cliccate per cuminciare a procedura di sbloccu". Nantu à a pressione di un bottinu "OK" in l'ultima finestra di notificazioni, u smartphone riavanu in modalità "Bootloader".
- U prucedimentu di sblocu hè automaticu. Dopu una breve manipolazione compare "sblàvuli avè ... ripartitu dopu ...".
- Una volta finita l'operazione, u smartphone riesce già cun u bootloader sbloccatu. A cunfirmazione di u fattu di sbloccu hè a cambiamentu di u culore di fogliu di l'animazione di boot quandu hè acceso, da neri à bianchi.
Scaricate Unlock Device App per Asus ZE551ML da u situ ufficiale
Passu 2: Installate TWRP
Per scrive u firmware personalizatu à e memorie di ZenFone 2, bisognu una riparazione modificata. A soluzione più adatta è a recuperazione di TeamWin. Inoltre, u situ di sviluppatore hà una versione ufficiale di l'ambiente per Zenfone 2 ZE551ML.
Scaricate e immagini TWRP per Asus ZE551ML da u situ ufficiale
- Carregate l'immagine di recuperu di TVRP è salvate u schedariu in a cartella cù ADB.
- Installate TWRP via Fastboot, seguendu i passaggi assestati à i passi sopra ripresentati N. 2-3 di u metudiu di u firmware ZE551ML cù recuperu di fabbrica + ADB.
- Bootu in TWRP. I metodi di cunnessione sò simili à e istruzioni di sopra per u recuperu di a fabbrica.
Passu 3: Installate CyanogenMod 13
Per installà qualchi firmware persunalizati in ZenFone 2, avete bisognu di effettuà azioni di norma in un ambientu di riparazione modificatu, cioè. scrivite informazioni da u file zip in e sezioni di memoria di a periferica. I dettagli di u firmware di TWRP sò spiegati in l'articolo à u ligame sottu. Quì noi smetteremu sulu nantu à certe sfumate per ZE551ML.
Lezione: Cumu lampà un dispositivo Android cù TWRP
- Загружаем zip-файл с прошивкой и размещаем его во внутренней памяти девайса или на карте памяти.
- Обязательно перед переходом на кастом и в случае необходимости возврата на официальную прошивку выполняем форматирование разделов "Data" è "Cache".
- Устанавливаем CyanogenMod 13, выбрав в рекавери пункт "Install".
- CyanogenMod не содержит сервисов Google. При необходимости их использования, нужно прошить специальный пакет Gapps. Скачать необходимый файл можно по ссылке:
Загрузить Gapps для CyanogenMod 13
Quandu aduprate altre strutte persunalizate chì si basanu nantu à una versione diversa di Android, o se desiderate / avete bisognu di installà una lista larga di applicazioni da Google, scaricate u pacchettu richiesto da u situ ufficiale di u prugettu OpenGapps in u link:
Scaricate OpenGapps da u situ ufficiale.
Per ottene u pacchettu giuvule cù Gapps, in u casu di Zenfone 2, nantu à a pagina di download, setate u switch:
- In u campu "Piattaforma" - "x86";
- "Android" - Versione OS, chì si basa nantu à u cast;
- "Variant" - A composizione di u pacchetto di applicazioni è di servizii Google.
È premete u pulsante "Download" (4).
- I passaggi per installà u pacchettu Gapps via TWRP sò simili à l'installazione di ogni altru cumpunente di sistema trà una riparazione modificata.
- Dopu à a fine di tutte e manipolazioni, facemu una pulizia di partizioni "Dati", "Cache" è "Dalvik" una volta più.
- Rinvai à l'Android modificata.
In conclusione, mi vogliu notà chì e manipolazioni cù a parte di u software di ASUS ZenFone 2 ZE551ML ùn sò micca cum'è difficiule cum'è in a prima vista. Hè impurtante chì prestu attenzione à a preparazione di u prucessu è implementà chiaramente e raccomandazioni. In stu casu, a prucedura di stallà un novu software in u smartphone ùn necessite micca tantu tempu è vi porterà i risultati desiderati.