Abilità è configurà u Parent Control nantu à un computer

U computer, oltre à esse beneficu, pò dinò male, in particulare quandu si tratta di un zitellu. Se i genitori ùn anu micca a capacità di cuntrullà u tempu di l'ordinatore passatu intornu à l'oreia, allora i strumenti integrati di u sistema operativu di Windows aiutanu a prutezzione di l'infurmazioni impiegate. L'articulu cunsulta nantu à a funzione "Cuntrollu di i genitori".

Utilizà i controlli parenti in Windows

"Cuntrollu genitivo" - Questu hè una opzione in Windows chì permette à l'utente di esse avvisatu contro materiali chì, secondu i parenti, ùn sò micca destinati per ellu. In ogni versione di sistema operativu, sta opzione hè configurata diversamente.

Windows 7

"Cuntrollu di i genitori" in Windows 7 aiuterai à configurà parechji parametri di sistema. Pudete determinà a quantità di tempu passatu à u computer, permette o, inversamente, smentu l'accessu à certi applicazioni, è fate una configurazione flessibile di diritti d'accessu à ghjochi, dividendu in categurie, cuntenutu è nome. Puderete leghje di più nantu à a configurazione di tutti questi parametri nantu à u nostru situ web in l'articolo corrispondente.

Legge di più: A funzione di cuntrollu di i genitori in Windows 7

Windows 10

"Cuntrollu di i genitori" in Windows 10, ùn hè micca assai differente da a stessa opzione in Windows 7. Pudete ancu impostà i parametri per parechji elementi di u sistema operativu, ma à diffe Windows 7, tutte e impostazioni saranu ligate direttamente à u vostru contu nantu à u situ di Microsoft. Questu permette a regolazione ancu à distanza - in tempo reale.

Legge di più: A funzione di cuntrollu di i genitori in Windows 10

Per riassumendu, pudemu dì chì u Parent Control hè una funzione di u sistema operativu di Windows chì ogni genitore deve aduttà. À propositu, se vulete proteggere u to zitellu da un cuntenutu inappropriatu in Internet, si consiglia di leggere l'articolo nantu à u sughjettu nantu à u nostru situ web.

Per sapè di più: Cuntrollu di i genitori in Browser Yandex