Task Scheduler in Windows 7

Dopu avè à acquistà un router, deve esse cunnessu è configuratu, solu quellu chì esegue in modo currente tutte e so funzioni. A configurazione piglia più tempu è spissu eleva questioni da l'utenti inesperti. Hè nantu à stu prucessu chì si fermerà, è cunduce u router di mudellu DIR-300 da D-Link da esempiu.

U travagliu prughjizativo

Prima di cuminciare à edità i parametri, effettuà i lavori di preparazione, sò svolti cumprintu:

  1. Spacchite u dispositiu è stallateli in u locu più prughjettu in l'appartamentu o in a casa. Cunsiderà a distanza di u router da u computer s'è a cunnessione sarà fatta in un cavu di rete. Inoltre, i muri spessi è i dispositivi elettrichi di travagliu ponu interferisce cù u passu di u segnale senza filu, per chì a qualità di a cunnessione Wi-Fi soffre.
  2. Ora furnite u router di elettricità cun un cavu di potenza speciale chì vene in u kit. Cunnessu u cavu da u fornitore è u cavu LAN à u computer, se necessariu. Truverete tutti i connettori necessarii nantu à u spaziu di u strumentu. Ognunu di elli hè etichettatu, allora sarà difficiule da confuscia.
  3. Assicuratevi di verificà e reguli di rete. Fate attenzione à u protocollo TCP / IPv4. U valore di ottenere indirizzi deve esse attivatu "Automatic". L'indirizzazioni dettagliate nantu à sta questione sò trovu in a sezione. "Cumu configurà una rete locale in Windows 7"da leghje Passu 1 in l'articolo à u ligame sottu.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configurazione di u router D-Link DIR-300

Dopu à a fine di u travagliu di preparazione, pudete andà direttamente à a configurazione di a parte di u software pussibule. Tutti i processi sò fatti in l'interfaccia Web corporativa, è l'entrata à a quale hè fatta seguendu:

  1. Aprite un browser pratiziu, induve u tippu di barra di indirizzu192.168.0.1Per accede à l'interfaccia web, ancu bisognu à specificà un username è una password. Hè di solitu cun valore d'admin, ma se quellu ùn funziona, truvà l'infurmazioni nantu à un adesariu situatu ind'è u posteru di u router.
  2. Dopu avè accede, pudete cambià a lingua primaria se u difettu ùn hè micca soddisfatto cun.

Hà dighjà un sguardo à ogni passu, cumincendu cù i travagli più semplici.

Configurazione rapida

Praticamente ogni produttore di router integra un arnesi in u cumpunente di software chì vi permette di fà una preparazione rapida, standard per u travagliu. In u D-Link DIR-300, una tale funzione hè dinò presente, è hè rializatu cumpru:

  1. Espandi una categoria "Start" è cliccate nantu à a linea "Click'n'Connect".
  2. Connettu u cavu di rete à un portu dispunibile nantu à u dispositivo è cliccate "Prossimu".
  3. A selezzione cumincia cù u tipu di cunnessione. Ci hè un gran nùmmiru di elli, è ogni fornitore utilizza i soi. Cunsultate da u cuntrattu chì avete ricevutu durante a concezione di u serviziu d'accessu à Internet. Ci truvate e informazioni necessarie. Se a documentazione manca per un qualchì ragu, cuntattate i rappresentanti di a cumpagnia fornitore, li devin dareti.
  4. Dopu avete marcatu l'elemento corrispondente cun un marcatore, vai in giù è preme "Prossimu"per andà à u prossimu passu.
  5. Vedite una forma, chì u riempimentu di cui hè necessariu per l'autentificazione di rete. Truverete dinò l'infurmazioni richiesta in l'accordu.
  6. Se a documentazione impone parametri supplementari da adoperà, attiva u pulsu "Dettagli".
  7. Eccu e linee "Nome di serviziu", "Algoritmu di autenticazione", "Connessione PPP IP" etc., chì hè adupratu raramente, ma questu pudete truvà in alcune imprese.
  8. A primu momentu, u primu Click'n'Connect hè finitu. Assicuratevi chì tuttu hè statu piazzatu correttamente, allora cliccate nantu à u bottinu. "Applicà".

Ci sarà un cuntrollu automaticu di l'accessu à Internet. Sarà effettuatu cù u pinging à l'indirizzu di google.com. Tu sapiti cun u risultati, pudete cambià l'indirizzu manualmente, dopu verificà a cunnessione è andà a finestra successiva.

Dopu, vi sarà dumandatu di attivà un serviziu DNS veloce da Yandex. Offre una sicurezza di rete, pruteghja da virus è frustranti, è permette ancu di abilità u cuntrollu di i genitori. Piazzate i marcatori induve volete. Pudete disattivà sta caratteristica cumunu se ùn avete mai bisognu.

U router consideratu permette di creà una rete wireless. U editing hè a seconda tappa di l'utile Click'n'Connect:

  1. Modalità di marcatu "Access Point" o "Spegni"in una situazione in cui ùn sarà micca adupratu da voi.
  2. In u casu di un puntu di accessu attivu, dà un nome arbitrariu. Si pò spiegà nantu à tutti i dispositivi in ​​a lista di reti.
  3. Hè megliu ad assicurà u vostru puntu specificendu u tippu "Rete sicura" è inventà una password forte chì u pruteghja da e cunnessioni esterne.
  4. Revisà a configurazione installata è cunfirma.
  5. L'ultimu passu di Click'n'Connect sta mudificà u serviziu IPTV. Certi fornitori dighjà a capacità di cunnesse un set-top box TV, per esempiu, Rostelecom, cusì se avete un, verificate u portu à u quali hè cunnessu.
  6. Ùn ci hè solu à cliccà "Applicà".

Questu completa a definizione di parametri via Click'n'Connect. U router hè pienu operativu. Tuttavia, à volte hè necessariu specificà una configurazione supplementare, chì l'utile consideratu ùn permette. In stu casu, tuttu deve esse fattu manualmente.

Impostazione manuale

A creazione manuale di a cunfusione desiderata permette di accede à l'impostazioni avanzate, selezziunate impostazioni specifiche per assicurà un'operazione di rete adatta. A cunnessione à l'iniziu prufessiunale hè cum'è seguitu:

  1. A pannellu di manca, aprite a categoria. "Rete" è selezziunate una sezione "WAN".
  2. Pudete avere più profili di cunnessione Fighjate e scartate per creà manualmente altre nuove.
  3. Dopu cliccate nant'à "Add".
  4. U tippu di cunnessione hè determinatu per primu. Come annunziatu sopra, tutte e infurmazioni dettagliate nantu à stu tema sò trovu in u vostru contrattu cun u fornitore.
  5. Dopu, ponu u nome di stu profilu, in modo da ùn si perde s'ellu ci hè parechje di sti, è ancu attenta a indirizzu MAC. Hè necessariu cambià u passà in casu chì hè necessariu da u prestatore di servizii Internet.
  6. L'autenticazione è a crittografia di l'infurmazioni si verificanu cù u protocolu di u layer di ligame di dati PPP, dunque in a sezione "PPP" Complete i formi mostrati in u screenshot per furnisce a prutezzione. Truverete ancu u username è a password in a documentazione. Dopu avè inseritu, applica i cambiamenti.

Più spessu, l'utenti utilizeranu Internet wireless via Wi-Fi, dunque avete bisognu à prese a configurà sè, per fà ciò, segui sti passi:

  1. Move a categoria "Wi-Fi" è a sezione "Impostazioni di base". Eccu quì sò solu interessatu à i campi "Nome di Rete (SSID)", "Paese" è "Canali". U canale hè indicatu in rari casi. Per salvà a configurazione, cliccate "Applicà".
  2. Quandu travaglianu cù una rete senza filu, l'attenziazione hè ancu fattu per a sicurezza. In a sezione "Impostazioni di sicurezza" selezziunu unu di i tipi di crittografia prisentati. A scelta migliore hè "WPA2-PSK". Poi stabilisci a password chì ti hè praticu cun chì cunnessione sarà fatta. Salvà e voste modifiche prima di usciri.

Impostazioni di sicurezza

A volte i proprietarii di un router D-Link DIR-300 vogliono prumove una prutezzione più fiduciale per a so rete di casa o d'azienda. Dopu in u corsu và l'applicazione di regule di sicurezza particulare in l'impostazioni di u router:

  1. Per cuminciare andate "Firewall" è selezziunate l'elemento "Filtri IP". Dopu cliccate nantu à u bottinu. "Add".
  2. Piazzà i punti principali di a regula induve u tippu di protocollo è l'azione in relazione à esse sò indicati. Dopu, una gamma di indirizzi IP, i porti di sorgente è di destinazione sò inseriti, è quessa sta regula si aghjusta à a lista. Ognunu di elli hè stabilitu individualmente, secondu i requisiti di l'utente.
  3. Pudete fà u listessu cun indirizzu MAC. Move a sezione "Filtru MAC"unni specificu primu l'azione, è cliccate dopu "Add".
  4. Inserite l'indirizzu in a linea apposta e salvate a regula.

In l'interfaccia web di u router ci hè un strumentu chì vi permette di restringe l'accessu à certe risorse Internet aduprendu un filtru URL. L'aggiunta di siti à a lista di restrizioni si faci da a tab "URL" in a sezione "Cuntrollu". Ci v'interroga l'indirizzu à l'indirizzu di u situ o di i siti, è dopu applicà i cambiamenti.

Configurazione cumpleta

Questu cumpleta a procedura per a configurazione di i parametri principali è addizionali, resta à pochi passi per ghjunghje u travagliu in l'interfaccia web è testà u router per u funziunamentu:

  1. In a categoria "Sistema" sceglite a sezione "Parola amministratore". Quì pudete cambià u vostru username è esse impostatu una nova password per chì ùn sia micca dispunibile di accede in a interfaccia Web inserendu dati standard. Sè avete dimentu quest'informazione, pudete ripresentà a vostra password cù un metudu simplici, chì voi imparate nantu à u nostru altru articulu à u ligame sottu.
  2. Leggi ancu: Riprova password per u router

  3. In più, in a sezione "Configurazione" Vi sò dumandati di fà una copia di salvezza di l'impostazioni, salvarli, riavvicà u dispositivo, o restituite l'impostazioni di a fabbrica. Aduprà tutte e funzioni dispunibili quandu avete bisognu.

In st'articulu avemu provatu à furnisce l'infurmazione nantu à a configurazione di u router D-Link DIR-300 in a forma più dettagliata è accessibile. Speremu chì a nostra gestione vi ha aiutatu à fronteghja cù a soluzione di u travagliu è adesso l'attrezzatura funziona senza errori, fornendu un accesso stabile à Internet.