Qualu hè l'indice di performance in Windows 7

I documenti CDR creati da CorelDraw di una versione particulare ùn sò micca destinati à l'usu largu à causa di u supportu di u formatu limitatu. Cusì, pò esse necessariu per cunverteva à altre estensioni simili, cum'è AI. Dopu, cunsideremu u mezu più conveniente per cunvertisce tali file.

Conversione di CDR in AI

Per fà una conversione di un documentu CDR in un formatu AI senza errori, pudete considerà a compatibilità di e versioni di u prugramma è di u file adupratu. Questu aspettu hè u più significativu, è li ritorneremu in a seconda parte di u manuale.

Vede ancu: Programmi è servizii in ligna per l'apertura di CDR

Metudu 1: CorelDraw

CorelDraw di Corel supporta, per difettu, u formatu proprietariu Adobe Systems (AI), sviluppatu apposta per Illustrator. A causa di sta caratteristica, i documenti CDR ponu esse convertiti in l'estensione necessariu direttamente da a zona di travagliu di u prugrammu consideratu.

Nota: ùn vi scurdate di tene in considerazione tutte e funzioni di u furmatu AI prima di cunvertisce i file CDR.

Scaricate CorelDraw

  1. A u pannellu principali di u prugramma, apri "File" è cliccate nantu à l'elemento "Apertu". L'alternativa hè a scelta di tastiera. "CTRL + O".
  2. Tramite a lista di formati specificà "CDR - CorelDraw" o "Tutti i Formati di File".

    Dopu à ciò, andate à a posizione di u documentu è, seleziantu, cliccate "Apertu".

  3. Per convertite, hè bisognu di aprite u menu. "File"ma sta volta sceglite "Salvà cum'è".
  4. In blocu "File Type" selezziunate u formatu "AI - Adobe Illustrator".

    Cliccate u pulsante "Salvà"per chjappà a finestra.

  5. L'ultimu passu hè di stazzione da a finestra. "Esporta Adobe Illustrator". I paràmetri spiegati quì sò dipindendu in tuttu i vostri requisiti per u finìtu di u AI.

    U successu di a cunversione pò esse verificatu cù ogni prugramma chì supporti u formatu AI. Per esempiu, Adobe Illustrator, chì cunsideremu in u secondu metudu.

A causa di un risultatu più che accettabile dopu a prucessione di i documenti in questu, stu software pò esse consideratu u meglunu strumentu per convertisce i formati CDR è AI. In questu casu, u solu inconveniente impurtante hè a necessità di cumprà una licenza o aduprà una versione di prova di 15 ghjorni.

Metudu 2: Adobe Illustrator

Cum'è CorelDraw, u prugramma Adobe Illustrator supporta simultaneamente sia i file CDR sia u formatu proprietariu di AI creatu apposta per stu software. Grazia à stu software pò esse adupratu per traduce una estensione à un'altra. Tuttavia, à tempu à u primu mètudu, in u casu presente, ci sò parechje funzioni per trattà u cuntenutu di i documenti CDR.

Scaricate Adobe Illustrator

Scoperta

  1. Run u prugrammu preinstallatu è allarga u menù "File" in u bar di cima. Da a lista furnita, selezziunate "Apertu" o premete a combinazione di tasti "CTRL + O".
  2. In u angulu inghjustu a destra, espandite a lista è aduprà l'opzione "Tutti i Formati" o "CorelDraw". Per piacè, avà a nota chì l'ultima versione di Illustrator finu à supporti i tipi da 5 à 10.

    Usendu a stessa finestra in u computer, ci vole à truvà u schedariu in u format CDR. Dopu, selezziuneli e cliccate "Apertu" nant'à u pannellu inferiore.

  3. Dopu avete bisognu di fà a conversione di a modalità di culore in una finestra speciale.

    Simili à a maiò parte di i file, bisognu ancu specificà un prufilu.

  4. Ora, se tutte e condizioni di apertura sò state soddisfatte, u cuntenutu di u file CDR apparirà in u spaziu di travagliu. Espandi un menù dinò per finisce. "File" è selezziunate una opzione "Salvà cum'è".
  5. Cliccate nantu à a linea "File Type" e specificu u formatu "Adobe Illustrator".

    Per salvà, usate u pulsante corrispondente in u pannellu sottu, prima cambià a cartella è u nomu di file cum'è necessariu.

    Aduprà e funzioni in a finestra "Opzioni Illustrator" Pudete cambià l'impostazioni di salvataggio. Poi cliccate nantu à u bottinu sottu. "OK".

    Se avete fattu tuttu u correttu, u documentu sarà cunvertitu bè.

Importà

  1. A volte, dopu l'apertura di un schedariu CDR, u cuntenutu potrebbe ùn esse micca visualizatu currettamente. In stu casu, senza CorelDraw, pudete aduprà a funzione di importazione di cuntenutu in Illustrator.
  2. Aprite u menu "File" è andate à creà un novu documentu in a riga "Novu".

    In a finestra, devi specificà a risoluzione per u futuru documentu, idealmente currente in u schedariu CDR convertibile. Dopu avè stabilitu i parametri adatti, cliccate "Crea".

  3. Ora turnate à a lista "File" è selezziunate l'elemento "Place".
  4. Tramite a lista di formati, setate u valore "CorelDraw". Per analogia cù l'apertura, solu 5-10 versioni di i file sò supportate.

    Highlight u CDR-document desideratu nantu à u PC, se hè necessariu, selezziunate a casella "Mostra Opzioni di importazione" è cliccate "Place".

    Usate u cursore di mouse in u spaziu di travagliu per selezziunà a situazione di u file è cliccate nantu à elli. Hè per quessa chì a finestra mostra u cuntenutu chì, in a maggior parte di i casi, deve esse postu manualmente.

  5. Dopu avè completu u postu currettu è in generale preparà u schedariu, aprite u menu "File" è selezziunate "Salvà cum'è".

    Pè finì, cliccate nantu à u bottinu. "Salvà"da pre-specificà u formatu "AI".

    Per analogia cù a prima opzione, ancu bisognu à configurà u risultatu finale in a finestra "Opzioni Illustrator".

A causa di e caratteristiche di compatibilità, i file CDR creati in versioni più novule di CorelDraw ùn funzionanu micca in Adobe Illustrator. Purtroppu, questu prublema ùn pò esse risoluta senza aduprà versioni antichi di software. Per u restu, Illustrator faci un travagliu eccellente in a cunversione.

Conclusione

Spìsu chì in stu articulu pudemu aiutà a cumpleta a cunversione di CDR in AI. In u prucessu, u più impurtante hè di ùn si scurdà micca d'umetti possibili da un'incompatibilità di e versioni. Per a soluzione di ogni prublema nantu à u sughjettu, pudete contattà ci in i commenti sottu à stu articulu.