Aprite u formatu KMZ

U schedariu KMZ contiene dati di geolocalizazione, cum'è un tag di situazione, è hè usatu principalmente in applicazioni di mappatura. Spessu, tali infurmazioni ponu esse spartite da l'utenti di u mondu sanu è dunque a questione di l'apertura di stu furmatu hè pertinente.

Modi

Dunque, in st'articulu guardamu in dettaglio à l'applicazioni Windows chì supportanu travaglià cù KMZ.

Metudu 1: Google Earth

Google Earth hè un prugramma universale di mappamentu chì cuntene l'immagini satellitari di tutta a superficie di u pianeta Terra. KMZ hè unu di i so fori principali.

Avviciniamo l'applicazione è in u menu principale cliccemu prima nantu à "File"è dopu in articulu "Apertu".

Andà à u cartulare induve u file specificatu si trova, allora selezziunu e cliccate "Apertu".

Pudete ancu spustà u schedariu direttamente da u cartulare di Windows à a zona di visualizzazione di a mappa.

Ciò hè a finestra di l'interfaccia di Google Earth, induve a mappa hè visualizzata "Tag senza titolo"induve a situazione di l'oggiu:

Metru 2: Google SketchUp

Google SketchUp - un'applicazione per a modellizazione tridimensionale. Quì, in u furmatu KMZ, pò esse contenu alcuni dati mudelli 3D, chì ponu esse uti per dimustrà a so apparizione in terreni reali.

Apertu Sketchup è di importà u clicciu di u schedariu "Importu" in "File".

A finestra di u navigatore apre, in cui andemu in a cartella desiderata cun KMZ. Poi, cliccendu nantu à u, cliccate "Importu".

Pianu di zona aperta in l'applicazione:

Metudu 3: Global Mapper

Global Mapper è un software di informazione geografica chì supporta una varietà di cartografie, cumpresi KMZ, è formati grafichi chì ti permettenu di svolte e funzioni di edità è di trasformarle.

Scaricate Global Mapper da u situ ufficiale

Dopu avè lanciatu Global Mapper scegli l'articolo "Apri File di Dati" in u menù "File".

In Esploratore, andate in u cartulare cù l'oggetto desideratu, selezziunu e cliccate nantu à u bottinu "Apertu".

Pudete ancu trascina u schedariu in a finestra di prugramma da u cartulare di l'Explorer.

A causa di l'azione, l'infurmazioni nantu à a situazione di l'oggiu hè caricata, chì si vene nantu à a mappa cum'è una etichetta.

Metudu 4: ArcGIS Explorer

L'applicazione hè una versione desktop da a piattaforma di geoinformazione ArcGIS Server. KMZ quì hè adupratu per definisce e coordinate di l'oggiu.

Scaricate ArcGIS Explorer da u situ ufficiale

L'esploratore pò importà u formatu KMZ nantu à u principiu di drag-and-drop. Trascina u lima sorgente da a cartella Explorer in a zona di prugramma.

Aprite u schedariu

Cum'è a rivista hà mostratu, tutti i metudi aprite u formatu KMZ. Mentre Google Earth è Global Mapper mostranu solu a posizione di l'oggetto, SketchUp utilizza KMZ cum'è una aggiunzione à u mudellu 3D. In u casu di ArcGIS Explorer, questu estensione pò esse usata per determinà accuratamente e coordinate di e comunicazioni di l'ingegneria è di l'oggetti di u catasimu.