Salutu!
Ùn micca un secretu chì a maiò parte di e immagini di u discu nantu à a rete sò distribuite in u formatu ISO. In primu, hè pratice - u trasferimentu di parechji file chjucati (per esempio, imagini) hè più praticu cun un lima (in più, a velocità di trasferisce un file hè più altu). Dopu, l'immagine ISO conserva tutti i sentieri di a posizione di i file cun cartetti. Terza parte, i prugrammi in u schedariu image ne sò praticamente soggetti à virus!
È l'ultima cosa - una immagine ISO pò esse faci facilmente bruciata in un discu o un lettore USB, da quessa vi riceverà quasi una copia di u discu originale (per e immagini)
In questu articulu, aghju volutu guardà parechji prugrammi in i quali pudete creà una immagine ISO da i file è cartulari. È cusì, forse, principiamu ...
Imgburn
U situ ufficiale: //www.imgburn.com/
Utilità eccellente per u travagliu cù l'imagini ISO. Permette di creà tali immagini (da u discu o da e cartelle di file), scrive tali immagini à dischi reali, testà a qualità di u discu / immagine. À propositu, sustene a lingua russa pienu!
È cusì, creà una immagine in essa.
1) Dopu avè lanciatu l'utilità, cliccate nantu à u pulsante "Crea un'immagine da i cartelli / cartetti".
2) Successivamente, lancia u editore di layout di discu (vedi a screenshot sottu).
3) Pudete truvà i file è e cartelle in fondo à a finestra per aghjunghje à l'immagine ISO. À propositu, dipindendu di u discu selezionatu (CD, DVD, etc.) - u prugramma vi mostrerà cum'è una percentuale di a pienità di u discu. Vede a freccia in u core in u screenshot sottu.
Quandu aghjunghjate tutti i schedari - hè vicinu à l'editor di layout di discu.
4) E l'ultimu passu hè di sceglie u locu nant'à u discu rigiu induve a immagine ISO creata sarà salvata. Dopu avè sceglie un locu - basta cuminciare a creazione di una immagine.
5) Operazione cumpletata cù successu!
UltraISO
Website: //www.ezbsystems.com/ultraiso/index.html
Probabilmente u più famoso prugramma per a creazione è u travagliu cù i file di immagine (è micca solu ISO). Permette di creà e images è di bruciale in discu. In più, pudete editare e immagini puru sì l'apertura è eliminendu (aghjunghjendu) i file è cartelle necessarii è inutili. In un zitellu - s'è travaglia spessu cun immagini, u prugrammu hè indispensabile!
1) Per creà una immagine ISO - hè capitu di UltraISO. Poi pudete trasferisce immediatamente i file è cartulari necessarii. Fighjate dinò l'ochju superiore di a finestra di prugramma - dunque pudete sceglie u tippu di discu chì a vostra immagine cresce.
2) Dopu aghjunghjatu i schedari, andate in u menu "File / Save As ...".
3) Poi restanu à sceglie solu u locu da salvà è u tippu d'immagine (in questu casu, ISO, ancu se altri sò dispunibuli: ISZ, BIN, CUE, NRG, IMG, CCD).
Poweriso
U situ ufficiale: //www.poweriso.com/
U prugramma ti permetta micca solu di creà stampe, ma dinò cunvertirle da un formatu à l'altru, edite, cifre, cumpresse per risparmi u spaziu, è puru sfergali cù u emulatore di l'unità integrata.
PowerISO hà una tecnulugia attiva di cumpressione-decompressione attiva chì vi permette di travaglià in tempo reale cù u formatu DAA (per via di stu furmatu, e vostre immagini ponu occupà menu spaziu nant'à u standard ISO).
Per creà una immagine, avete bisognu:
1) Fighjate u prugramma è cliccate nantu à u bottinu ADD (aghjunghjite).
2) Quandu tutti i schedari sò aghjunti, cliccate nantu à u bottinu Salva. A propositu, fighjate attenti à u tippu di discu in u fondu di a finestra. Pò esse cambiatu, da un CD chì sta in silenziu, per, dicemu, un DVD ...
3) Poi selezziunate sì u locu da salvà è u formatu di l'immagine: ISO, BIN o DAA.
CDBurnerXP
Site ufficiale: //cdburnerxp.se/
Un prugrammu chjucu è libru chì aiutera micca solu a creazione di l'image, ma a brusgià ancu in dischi veri, li convertite da un formatu à un altru. In più, u prugramma ùn hè micca pratenziuosa, funziona in tuttu u OS di Windows, hà supportu per a lingua russa. In generali, ùn hè micca sorprendente perchè hà fattu una larga popularità ...
1) À u startup, u prugramma CDBurnerXP vi darà una scelta di più azzioni: in u nostru casu, selezziunate "Create images ISO, scrive dischi di dati, dischi MP3 è video clip ..."
2) Allora avete bisognu di edità u prugettu di dati. Puru puru trasferisce i file necessari in a finestra inferiore di u prugramma (quessa hè a nostra maghjina futura ISO). U formatu di l'immagine di u discu pò esse selezionatu indipendentemente, cliccendu à dirittu destro nantu à a barra chì mostra a pienità di u discu.
3) È l'ultimu ... Cliccate "File / Salva progetto cum'è una immagine ISO ...". Dopu ghjustu un locu nantu à u discu duru dove l'immagine si salverà è aspettate chì u prugramma ne crei ...
-
Pensu chì i prugrammi presentati in st'articulu saranu abbastanza per a maggior parte di a ghjente per creà è edite e immagini ISO. A propositu, vi preghja di avà notatu chì, se si vola a brusgià una immagine di stivu ISO, bisogna tene un pocu di più in considerazione. Circa elli in più dettu quì:
Hè tuttu, bona fortuna à tutti!