Shareman 3.78.215


L'avvicinamentu di u sistema operativu da i media amovibili pò esse necessariu in diverse situazioni, da l'impussibilità di cuminciare regolarmente à a necessità di aduprà Windows in un altru computer. In questu articulu parleremu nantu à cume l'iniziu di Windows drive flash.

Caricamu Windows da u stick USB

Cume ind'u materiale oghje, guarderemu duie opzioni per avagnà Windows. U primu vi permetterà di aduprà un sistema cumpletu cù alcune restrizioni, è u secondu vi permetterà di aduprà u PE per travaglià cù i file è l'impostazioni quandu hè impossibile avviare l'OS.

Opzione 1: Windows To Go

Windows To Go hè un "piusu" di Microsoft chì pò vene creà versioni portatili di sistemi operativi Windows. Quandu hè adupratu, u sistema operativo hè installatu micca nantu à un discu duru fermu, ma direttamente in una unità USB flash. U sistema installatu hè un pruduttu cumpletu cù alcune eccezioni. Per esempiu, un tale "Windows" ùn puderà micca aggiornà o ripristinà i mezi standard, pudete solu sovrascrivà i media. L'ibernazione di TPM è a criptografia di l'hardware hè ancu disponibile.

Ci hè parechji prugrammi per a creazione di unità flash à Windows To Go. Questu hè AOMEI Assistant Partition, Rufus, ImageX. Tutti sò uguali bè à sta missione, è AOMEI permette ancu di creà un trasportatore cù un "sette" portatili à bordu.

Per saperne di più: Windows To Go Disk Creation Guide

U download hè cumpratu:

  1. Inserite l'unità flash USB finita in a porta USB.
  2. Rinvià u PC è andà à u BIOS. Nant'à macchine di desktop, hè fattu premendu una tasca. CANCELLARE dopu à l'apparenza di u logo di a scheda madre. Se avete un laptop, inserisci a query "Cumu entrà in BIOS" in u campu di ricerca nantu à a pagina principale di u nostru situ web o in fondo à a colonna di diritta. Più probabilmente, istruzzioni sò già state scritte per u vostru laptop.
  3. Personalizza a priorità di l'iniziu.

    Per di più: Configurazione di u BIOS per l'iniziu da un drive flash

  4. Ripartemu di nuovo u computer, dopu chì u sistema installatu nant'à i media vene automaticamente.

Cunsiglii per travaglià cù sistemi portatili:

  • A quantità minima di supporti di archiviazione hè di 13 gigabyte, ma per u funziunamentu normale - salvà i schedari, stallà i prugrammi è altre necessità - hè megliu à piglià un drive più grande, per esempio, 32 GB.
  • Hè cunsigliatu aduprà un drive flash cun capacità di travaglià cù USB versione 3.0. Tali trasportatori anu un rateu di trasmissione di dati più altu, ciò chì simplifica assai u travagliu.
  • Ùn cifraghje, micca cunpressu è ùn proteghite micca à registra (cancellazione) informazioni nant'à i media. Si pò cunduce à l'inabilità di aduprà u sistema installatu in ellu.

Opzione 2: Windows PE

Windows PE hè un ambienti pre-installazione, è hè solu a versione più sventu da "Windows", in basa di u mezu di u bootable hè creatu. In tali dischi (unità flash), pudete aghjunghje i prugrammi necessarii, per esempio, scanners antivirus, software per u travagliu cù i file è i dischi, in generale, qualunque sia. Pudete creà i media ancu voi, ciò chì hè assai difficili, o pudete aduprà l'uterni furniti da certi sviluppatori. A differenza di Windows To Go, sta opzione aiuterà à carregà un sistema esistente se perde a so funzionalità.

Successivamente, custruemu un drive flash USB di avviatura cù u prugramma AOMEI PE Builder, chì ti permette di fà quessa usando solu i schedari di u nostru sistema operativu. Per piacè, avete a notà chì st'ultu aghjone solamente a versione di Windows nantu à u quale hè compilatu.

Scaricate u prugramma da u situ ufficiale

  1. Lanciatu AOMEI PE Builder è cliccate u pulsu. "Prossimu".

  2. In a prossima finestra, u prugramma offre à scaricà l'ultima versione di PE. Se a fabbricazione hè fatta in Windows 10, allora hè megliu per accettà cù u download, sceglie u bit adattu. Questu evitarà vari errori à causa di l'aggiornamenti constanti "decine". Ùn hè micca necessariu di scaricà s'ellu manca questu cumpunente da a distribuzione di u Windows installatu - u prugrammu ùn vi permette puru di cuntenenu. In stu casu, se u download ùn hè micca richiestu, avete bisognu di deselezzià a casella accantu à l'offerta. Spingi "Prossimu".

  3. Ora selezziunate e applicazioni chì saranu inserite in i media. Pudete lassà à quellu. I prugrammi da AOMEI Partition Assistant è AOMEI Backupper saranu automaticamente aghjuntu à stu serie.

  4. Per aghjunghje e vostre applicazioni, cliccate nantu à u pulsante "Add Files".

    Tenite à cunnosce chì tuttu u software deve esse versu portabile. È ancu una altra cosa: tuttu ciò chì cumpareranu dopu u cumandamentu da u nostru discu flash sarà dispiegatu solu in RAM, dunque ùn si includenu navigatori pesanti o prugrammi per travaglià cù grafica o video in l'assemblea.

    A dimensione massima di tutti i file ùn devi suppurtà 2 GB. Inoltre, ùn vi scurdate di u morsu. Se avete intenzione di utilizà l'unità flash in altri computer, hè megliu per aghjunghje applicazioni 32-bit, chì sò capaci di travaglià tutti i sistemi.

  5. Per praticità, pudete specificà u nome di a cartulina (sarà visualizata nantu à u desktop dopu u scaricamentu).

  6. Se u prugramma hè rappresentatu da un unicu file eseguibile, cliccate nant'à "Add File"sì hè un cartulare, allora - "Add Folder". In u nostru casu ci sarà una seconda opzione. Tutti i documenti ponu esse scritti à i media, micca solu applicazioni.

    Cercamu una cartella (file) nantu à u discu è cliccate "Select Folder".

    Dopu avè caricatu i dati, cliccate "OK". Da u listessu modu, aghjunghiamu altru prugrami o file. À a fine, prememu "Prossimu".

  7. Piazzà u switch contr'à "Dispositivo di avvio USB" è selezziunate a unità flash USB in a lista di discesa. Premere torna "Prossimu".

  8. U prucessu di creazione hà principiatu. Dopu à u so cumplimentu, pudete aduprà i media cume destinati.

Vede ancu: Istruzioni per a creazione di un drive flash aviabile in Windows

Esecuzione di Windows PE hè esattamente uguale a Windows To Go. Quandu bootizate da un tali discu flash, vedemu un desktop familiare (in i primi dieci, l'apparenza pò differisce) cù i tasti di menu di prugrammi è utilità situate nantu à elli, nant'à u cartulare chì cuntene i nostri file. In questu ambienti, pudete travaglià cù dischi, esegui backup è risturmà, cambia i parametri dispunibili in "Pannello di cuntrollu" è ancu di più.

Conclusione

I metudi di l'inizializazione di Windows da e media amovibili descritte in stu articulu consentenu di travaglià cù u sistema operativu senza avè bisognu di file in u vostru discu duru. In u primu casu, pudemu implementà rapidamente u nostru sistema cù i parametri è i documenti necessarii nantu à qualunque computer cù Windows, è in u secondu, pudemu accede à u nostru cuntu è i dati in casu chì u sistema operativo ùn hè micca bè. S'ellu micca tutti avè bisognu di un sistema portatile, allora un drive flash cù WinPE hè simplicemente necessariu. Pruvate a cura di a so creazione in anticipu per esse capace di rinnimà a vostra "Windows" dopu à una caduta o un attacco di virus.