Disattivà l'entrata di u password di rete in Windows 7


L'utenti di Windows 7 pò truvà un prublema, chì hè chì u sistema richiede di entrà una password di rete. Quest'ultima si piglia più spesso quandu si faci un accessu spartitu à a stampatrice in rete, ma altri casi sò pussibuli. Sapemu chì cum'è agisce in sta situazione.

Disattivà l'entrata di u password di rete

Per accede à a stampatrice nantu à a rete, deve andà à a rete "Gruppu di travagliu" è spartite a stampatrice. Quandu hè cunnessu, u sistema pò inizià à dumandà una password per accede à sta macchina, chì ùn esiste micca. Cunsiderà risolve u prublema.

  1. Vai à u menù "Start" è aperti "Pannello di cuntrollu".
  2. In a finestra aperta, setate u menu "Vede" significatu "Icone grandi" (pudete piazzà e "Piccole icone").
  3. Andà à "Rete è Spartizione".
  4. Vai à sub "Modificare e opzioni di cumparazione avanzate". Vedemu diverse profili di rete: "A casa o u travagliu"Generale (profilo attuale)". Sì ne interessanu "Generale (profilo attuale)", aprite è cerca di l'oggetto secondu "L'accessu cumpartitu cun protezzione cun password". Mette un puntu à u cuntrariu "Disattivà u sparghjiu cun protezzione cun password" è cliccate "Salva modifiche".

Hè tuttu, avè eseguitu queste azzioni semplici, vi sbarru di necessità di entrà a password di rete. A necessità di entrà questa password hè stata inventata da l'urdinatori di Windows 7 per un prucessu gradu di prutezzione di sistema, ma à volte pò dà inconvenienti à u travagliu.