Cume trasferisce e fotografie da u computer à l'iPhone via iTunes

A rapida diffusione di u navigatore Internet Google Chrome hè in primis impiegatu per a so larga funziunità è u supportu per tutte e tecnulugia di Internet moderni, cumprendu i più recenti è ancu quelli sperimentali. Ma e funzioni chjamate da l'utenti è i detenturi di risorse web da parechji anni, in particulare, travagliendu cù cuntenuti interattivi creati à basi di a piattaforma multimedia di Adobe Flash, sò implementati in un navigatore di alto livello. Si pò sbagliu cù Flash Player in Google Chrome, ma sò tutti facilmente riparati. Questu pò esse vistu à leggere u materiale sottu.

Per visualizà u cuntenutu multimediale di e pagine web create cù a tecnologia Adobe Flash, Google Chrome utilizza un plugin PPAPI, chì hè un add-in integratu in u browser. L'interagazione curretta trà u cumpunente è u navigatore in certi casi pò esse perturbata per un certu nume di ragioni, eliminendu ciò chì pò assicurà a mostra curretta di ogni cuntenutu flash.

Reason 1: Incorrect content site

Se una situazione si presenta quandu un video separatu ùn ripisenta micca in Chrome via Flash Player o una applicazione web specifica creata cù a tecnulugia di Flash ùn principia, ci vole prima assicurà chì u software sia a causa di u prublema, è micca u cuntenutu di a risorsa web.

  1. Aprite a pagina chì cuntene u cuntenutu desideratu in un altru browser. Se u cuntenutu ùn hè micca visualizatu solu in Chrome, è altri navigatori interagiscono cun a risorsa normalmente, allora u prugrammu consideratu è / o add-on hè a radice di u prublema.
  2. Verificate a giustizia di a cumparazione di altre pagine Web contenenti elementi flash in Chrome. Ideale, andate in a pagina ufficiale di Adobe chì cuntene e referenze di Flash Player.

    Sistema di aiuta Adobe Flash Player nant'à u situ ufficiale di u sviluppatore

    Tra l'altro, a pagina contiene una animazione, guardendu chì pudete determinà se l'add-on funziona correttamente, fornendu u funziunamentu di a piattaforma multimediale Adobe Flash in Google Chrome:

    • U navigatore è u plugin aghju:
    • In u navigatore è / o add-ons ci sò problemi:

In caso chì solu e singole pagine dotate di elementi flash ùn funiscenu micca in Google Chrome, ùn puderete micca ricorrerà à tentativi di rimediare a situazione interferendu cù u navigatore è / o da plug-in, chì a risorsa web chì hà inviatu un cuntenutu erratu hè assai culpabile. I so pruprietari devenu esse indirizzati à risolve u prublema se u cuntenutu ùn pò esse affissivu hè di valore per l'utente.

Reason 2: Flash component crash one once

Flash player in Google Chrome cumunu pò funziunà normalmente è falli solu in certi casi. Sì in u prucessu di travaglià cù cuntenutu interattivu accadde un errore inaspettatu, spessu accumpagnatu da un missaghju di navigatore "U seguente plug-in hè andatu" è / o cumandendu l'icona, cum'è in a screenshot sottu, l'errore hè facilmente riparatu.

In tali situazioni, hè basta à riavvià u cumandamentu, per i quali fate:

  1. Senza chiusa a pagina cù cuntenutu di flash, aprite u menu di Google Chrome premendu a zona cù l'image di trè trattini (o punti dipende da a versione di navigatore) in u angulu in alto a destra di a finestra di navigatore è andate in "Strumenti supplementari"è dopu in scena Task Manager.
  2. In a finestra chì si apre, tutti i processi chì u navigatore hè in scena sò listati, è ognunu di essi pò esse chjappatu à a forti.
  3. Scorri sinu cliccatu "Processo di GPU"marcatu cù una icona di Flash Player senza travagliu, è cliccate "Complete u prucessu".
  4. Ritornu à a pagina web in cui hè andatu u crash è rinfresciau cliccendu "F5" annantu à a tastiera o cliccendu nantu à l'icona "Refresh".

Se Adobe Flash Player si blocca regolarmente, verificate l'altri fattori chì portanu à l'errore, è seguite e istruzioni per risolverle.

Reason 3: i file di plugin sò danneggiati / cancellati.

Se i prublemi di cuntenuti interattivi sò osservati assolutamente in tutte e pagine aperte in Google Chrome, assicuratevi chì u componente Flash Player sia presente in u sistema. Malgradu u fattu chì u plugin hè installatu cù u navigatore, puderia esse eliminatu accidentalmente.

  1. Lanciate u navigatore Google Chrome è digià in a barra di indirizzu:
    chrome: // components /

    Poi cliccate "Enter" in a tastiera.

  2. In a finestra di gestione di i plugin chì si apre, truvate l'elemento in a lista. "Adobe Flash Player". Se l'aggiunzione hè presente è funziunata, u numeru di versione hè visualizatu accantu à u so nome:
  3. Se u valore di u numaru di versione hè specificatu "0.0.0.0"Questo significa chì i file Flash Player sò stati danneggiati o eliminati.
  4. Per ripristinà u plug-in di Google Chrome, in a maggior parte di i casi, cliccate solu "Cercate l'aggiornamentu",

    ciò chì porterà à u scaricamentu automaticu di file mancanti è a so integrazione in i directory di travagliu di u navigatore.

Se a caratteristica sopra riportata ùn funziona micca o u so usu ùn funziona micca, scarica l'ultima versione di a distribuzione è installa Flash Player da u situ ufficiale d'Adobe, seguendu e istruzioni in l'articolo:

Lezione: Cumu installà Adobe Flash Player in u vostru computer

Reason 4: Plugin block block

U livello di sicurezza di l'infurmazione, chì hè caratterizatu da a piattaforma Adobe Flash, alza assai reclami da l'urighjatori di navigatori. Per uttene u più altu gradu di sicurezza, parechji esperti anutunizonu di rifiutà completamente di aduprà Flash Player o di includere u cumpunente solu quandu u absolutamente necessariu è cunvintu di a sicurezza di a risorsa web visitata.

Google Chrome fornisce a capacità di bloccà u plugin, è sò e impostazioni di sicurezza chì ponu vene à u fattu chì e pagine Web ùn affissenu micca u cuntenutu interattivu.

  1. Lanciate Google Chrome è andate in a configurazione di u vostru navigatore, chjamà un menù contestuale premendu una zona cù l'image di trè punti in u basculu in dirittu superiore di a finestra. In a lista di azzioni, selezziunate "Impostazioni".
  2. Scorri trà a lista di opzioni in u fondu è cliccate nantu à u ligame. "Ulteriori",

    ciò chì porterà à a divulgazione di un listinu addizionale di parametri.

  3. Truvà in l'elemento di listessu supplementare "Impostazioni di cuntenutu" è inseritevi cliccendu nantu à u bottinu di sinistra nantu à u nome.
  4. Tra i parametri di a sezione "Impostazioni di cuntenutu" cerca per "Flash" è aprite.
  5. In a lista di parametri "Flash" U primu hè un switch chì pò esse in una di dui posizioni. Se u nome di sta impostazione "Blocà Flash in i siti", metti l'interruttore in u statu opposu. Quandu finisci di definisce i parametri, riavvi Google Chrome.

    In u casu quandu u nome di u primu paragrafo di a sezione "Flash" dice "Permette Flash in siti" Inizialmente, andate à a considerazione d'altri motivi per l'inoperabilità di u cuntenutu multimediale di e pagine web, a radice di u prublema ùn hè micca in u "bloccu" di u cumandatu.

Reason 5: Outdated Browser / Plugin Version

U sviluppu di e tecnulogie di Internet impone un miglioramentu cuntinuu di u prugramma chì serve per accede à e risorse di a Rete Globale. Google Chrome hè aggiornatu abbastanza spessu è i vantaggi di u navigatore sò attribuiti à u fattu chì l'aggiornu di a versione, per difettu, accade in modalità automatica. Insemi cù u navigatore, i add-ons installati sò aggiornati, è Flash Player hè in mezu à elli.

I componenti obsoleti ponu esse bloccati da u navigatore o semplicemente ùn funzionanu micca correttamente, allora ùn si serve micca di rifiutà l'aggiornamenti!

  1. Aggiornu Google Chrome. Questu hè assai faciule da fà se seguite e istruzioni da u materiale in u nostru situ web:

    Lezione: Cumu aggiornà u navigatore Google Chrome

  2. S'è in casu, in più, fighjate l'aggiornamenti di u plugin Flash Player è aghjurnate a versione cù sta possibilità. I stadi, chì implicanu un aghjurnamentu di u cumpunente in risu di a so esecuzione, ripetenu esattamente i punti di e istruzzioni di sopra per eliminà "Reason 2: i file di plugin sò danneggiati / cancellati". Pudete ancu aduprà e raccomandazioni da u materiale:

    Vedi ancu: Cumu aggiornà Adobe Flash Player

Reason 6: Software failures

Si pò passà chì ùn hè micca pussibule d'identificà un prublema specificu cun Flash Player in Google Chrome. A varietà di mudelli d'usu software è varii fattori, cum'è l'impattu di i virus informatichi, portanu à l'errori intratibili in u travagliu. In sta forma d'incarnazione, a soluzione più efficace hè una reinstallazione cumpleta di u navigatore è di u plugin.

  1. A reinstallazione di Google Chrome hè abbastanza faciule da compie seguendu e istruzioni in l'articolo à u ligame:

    Leggi ancu: cume reinstallà u navigatore Google Chrome

  2. A rimozione è l'installazione di Flash Player hè ancu spiegata in i materiali di u nostru situ web, ancu questu procedura ùn hè ancu micca necessaria dopu à una reinstallazione cumpleta di u navigatore Google Chrome è di l'aggiornamentu di a versione software, inclusi i plug-in.

    Ulteriori dettagli:
    Cumu rimuovere Adobe Flash Player da u computer in tuttu
    Cumu installà Adobe Flash Player in u vostru computer

Comu pudete vede, una varietà di fattori ponu esse u core in i prublemi cun i Flash Player in Google Chrome. In questu casu, preoccuparsi troppu per a piattaforma multimediale chì ùn funzeghja micca nantu à e pagine web ùn ne vale a pena, in a maggior parte di i casi, errori è fallimenti di u navigatore è / o plug-in sò eliminati cù una pochi di punti di istruzioni semplici!