Samsung Kies 3.2.16044_2

Ùn hè micca un secretu chì a rete sociale VKontakte, cum'è l'altri situ simile, esiste per cui l'utenti pò comunicà tra elli micca senza restrizioni significative. Di conseguenza, oltre à a crescita significativa di a popolarità di diverse comunità, hè stata sviluppata una accumuda speciale à a funzionalità principale di u situ, chì apre a possibilità di creà una chat multiplayer per i membri di qualunque publicu.

Chatta VKontakte

Notite subitu chì ogni persona chì hè un amministratore cumpletu di a comunità pò organizzare un dialogu multiplayer. In questu casu, naturalmente, ci dev'essere genti in u gruppu chì participeranu à una tale conversazione.

Hè dinò impurtante notate chì a cunversazione in a cumunità hè in un qualchì sensu uguale a una funzionalità simile in u sistema di messaggistica istantanea. Tuttavia, se si parenu i cumpiversali usuali è si chjama, allora e forse differenze radicale in termini di u strumentu di base sò apparenti.

Vede ancu: Cumu creà una conversazione VKontakte

Crea un chat

Se ghjudichemu a funzionalità di a cunversazione in u gruppu VC cum'è u giò, allora pudemu dì chì a simula applicazione ùn deve esse attivata in tutte e comunità. Ciò hè da u fattu chì un tale dialettu universale, chì absolutamente tutti l'utenti VK.com ponu participà, hà bisognu un monitoru continuu, chì a complessità di sta cresce in modu progressivu cù u numaru di participanti di publicu.

Prima di attivà sta funzione per un gran numaru di utilizatori, si consiglia di studiare di modu indipendente u principiu di funziunamentu di ogni elementu di chat. A causa di questu approcciu, ùn vi consolidate micca l'abilità di gestisce un tale dialettu.

Se state crà un multidialog per qualchì comunità estremamente popolari, si consiglia di piglià u seguitu di i moderatori per simplificà u cuntrollu di a correspondenza attiva.

Vede ancu: Cumu creà un gruppu di VKontakte

  1. Apertura di u situ sociale Rete VK, passà per u menu principale à a sezione "Gruppi".
  2. A cima di a pagina cambia in tab "Gestione" è andate in a vostra comunità.
  3. U tippu di a comunità ùn importa.

  4. Sottu a foto principale di a comunità, truvate a chjave "… " è cliccate nantu à ellu.
  5. Da a lista, cliccate nantu à l'elemento "Gestione cumuna".
  6. Tramite u menu di navigazione, andate in la tabulazione cu l'impostazioni "Applicazioni".
  7. Esiste in a tabulazione "Catalogo" Scorrite per a pagina cù l'applicazioni finu chì l'addizione sia messa in lista in a lista "Chat VKontakte".
  8. A parte diritta, cliccate nantu à u ligame. "Add".

À u prucessu di basa di l'aggiunzioni di una chatta pò esse considerata cumpleta. Ulteriori raccomandazioni vi aiutanu à configurà correttamente un multidialog per u gruppu.

Personalizà u chat

L'applicazione per urganizà una cunversazione in un gruppu hè un strumentu putente cun un quantità abbastanza grande di parametri diversi. In più, e l'impostazioni si trovani sia direttamente in l'interfaccia di chat è durante a so preparazione à l'usu.

  1. Esse in a stessa pagina cù e applicazioni, turnate à l'iniziu di a finestra.
  2. In u campu "Nome di Pulsu" Inserite a didicazione chì sarà visualizzata in a pagina principale di u vostru gruppu.
  3. L'elemento di a prossima impostazione hè pensatu per l'impostazione di parametri di privacy.
  4. Usendu u campu di u snippet, pudete sceglie a firma più adatta per u pulsu per andà à a vostra comunità di chat durante l'infurmazione di un ligame versu.
  5. L'ultima colonna hè u nome di u vostru dialogo visualisatu in cima à l'applicazione aperta.
  6. Per salvà l'impostazioni, cliccate "Salvà".
  7. Se avete l'errore, riparate u lettu secondu a notificazione.

Puru ancu attenti à i didicazioni à fiancu à l'immagine di l'applicazione. In particulare, questu vale per l'iscrizzione "Copia u link", grazie à chì un legatu di testu per a chat nova creata sarà copiatu in a clipboard di Windows.

Pudete aduprà stu ligame per invita persone, dipende da e restrizioni stabilite.

Comu pudete vede, ci hè solu un link à a fine. "Impostazioni". Cliccatu nantu à elli vi porterà à a finestra di attivazione di u dialogu cù u solu bottu chì parla per se stessa.

Dopu l'attivazione di u chat, sarà redirettatu automaticamente à sta applicazione.

  1. U campu principale hè destinatu direttamente per scrittura è lettura missaghji.
  2. Quandu visitate a prima applicazione, riceverete una notificazione chì ti permetterà di sottumà à alerti da sta conversazione. Hè cunsigliatu chì permetti questu add-on à mandà notifiche.

  3. A parte destra di a zona principale, ci hè una lista di participanti è dui pulsanti per controllà l'applicazione.
  4. Cliccando u pulsante "L'angulu di l'Admin", vi sarà presentatu cun l'istruzzioni più dettagliate per a gestione di u chat.
  5. Hè cunsigliatu di aduprà stu manualu se ùn capite micca qualcosa dopu à leggere questu articulu. Altrimenti, pudete sempre scrive un commentu.

  6. Avendu aperto "Impostazioni di chat", vi sarà presentatu cun quattru schede di cunfigurazioni addizionali.
  7. Item "Impostazioni Generali" giustifica appuntu u so nome, postu chì sta sezione contiene solu i parametri di base, per esempiu a visibilità. In più, hè quì chì pudete aghjunghje un link à una trasmissione video, è un testu specializatu, chì pò esse una breve serie di regule di comportamentu in sta chat.
  8. Prossima sezione "Leaders" Permette di furnisce ogni membru di i diritti di a testa, introducendu ligami à a so pagina.
  9. Impostazioni di l'articolo Lista nera permette à fà a stessa cosa cum'è a funzione di rete sociale di u listessu numaru, chì hè di aghjunghje un utente, ancu sì chì questu accade cù i requisiti di una visita di chat o hè un manager, à a lista di eccezioni.
  10. A finale, a quarta sezione di i parametri multidialog hè u più rimarcabile, chì hè quì chì si pò attivà a caratteristica unica di l'applicazione - u filtru automaticu di espressioni oscene. Vi sò ancu l'opportunità di definisce i parametri per l'elaborazione di link inviati per mezu di u modulu di missaghju.
  11. In più di tuttu, fighjate a iscrizzione centrale in a finestra centrali vuota. Cliccate nantu à u ligame "Share Share Chat"per lassà l'indirizzu direttu di u vostru multidialog nantu à a parete di u gruppu.

A stu mumentu, a familiarizzazione cù i cunfusioni è u prucedimentu di a cunfigurazione di paràmetri comodi pò esse cunsiderata cumpleta. Quandu aduprate questu applicazione, ùn vi scurdate chì solu u capimachja di a comunità hà l'accessu à tutte e opportunità.

Vede ancu: Cumu aghjunghje una persona à a lista nera VKontakte

Elimina chat

L'azione relative à a disattivazione di un multidialog creatu in precedenza in un gruppu richiede ancu meno manipolazione di voi chì s'ellu era attivatu l'applicazione.

La disattivazione di una chjesa hè una procedura irreversibile, è a conseguenza di questu hè a sparizione completa di tutti i messaggi una volta scritti.

  1. Per iniziare u prucessu di disinstallazione, turnà à "Gestione cumuna" è cambia à a tab "Applicazioni".
  2. In sta pagina, in u blocu applicazione principale, induve avete occupatu in precedenza i campi, sottu à u bottinu "Salvà" truvà u ligame "Elimina".
  3. Cliccando nantu à stu ligame, in a finestra chì si apre, cliccate "Elimina"per cunfirmà a disattivazione di l'applicazione.
  4. Dopu tutti i passi sopra riportati in cima, vi vedete una notificazione nantu à a rimozione cumuna.

Quandu ricreavene una chatta tutti i campi chì devi esse compie torna.

Guidati per ogni insignamentu presentatu, probabilmente ùn avete micca problemi à u prucessu di creazione, configurazione o cancellazione di chatok in a comunità. Vi auguremu tutti i migliori.

Vede ancu: Cumu cancellà un gruppu di VKontakte