Elaborazione di lotti in Photoshop


A situazione ùn hè micca rara quandu, avè ottenutu u file PDF necessariu, l'utente s'adduna subitu chì ùn pò micca pruduce l'azzioni necessarie cù u documentu. È okay, se parlemu di edità u cuntenutu o di copia, ma alcuni autori andanu oltre è proibite a stampa, o ancu a lettura di u schedariu.

In stu casu noi ùn parlemu micca di cuntenutu piratu. Spessu, una tale prutezzione hè installata nantu à documenti distribuiti liberamente per una ragione cunnisciuta solu à i so creatori. Fortunatamente, u prublema hè risolto in quantu simplice - sia per mezu di prugrammi di terze parti, sia cù l'aiutu di i servizii in linea, chì alcune di e quali saranu discuprate in stu articulu.

Cumu prutegerete un documentu PDF in linea

Ci sò parechji strumenti web-based per "sbloccà" i lima PDF in lu mumentu, ma micca tutti sò adatti affrontu cù a so funzione primaria. Tandu ancu listini i migliori soluzioni di stu tipu - pertinenti è cumpletamente funzionanti.

Metudu 1: Smallpdf

Un serviziu praticu è funzionale per rimuovere a prutezzione da i file PDF. Oltre à rimuovere tutte le restrizioni per u travagliu cù un documentu, à u casu ch'ellu ùn hà una criptografia sofisticata, Smallpdf pò rimuovere la password.

U serviziu in linea Smallpdf

  1. Solu cliccate nantu à a zona cù a firma. "Selezziunu file" è caricate u documentu PDF desideratu in u situ. Se vulete, pudete importà un schedariu da un di u salvamentu di nuvule dispunibile - Google Drive o Dropbox.
  2. Dopu avè scaricatu u documentu, selezziunate a casella cunfirmà chì avete u dirittu di edità è sbloccà. Poi cliccate "Unprotect PDF!"
  3. À a fine di a procedura, u documentu hè dispunibule da scaricà cliccendu nantu à u pulsante. "Download file".

A rimozione di a prutezzione da un schedariu PDF in Smallpdf piglia u mumentu minimu. Inoltre, tuttu dipende da a dimensione di u documentu originale è da a velocità di a vostra cunnessione Internet.

Nota ancu chì oltre à sbloccà u serviziu offre altri strumenti per travaglià cù PDF. Per esempiu, ci hè una funzionalità per scissura, a fusione, a cumpressione, a conversione di documenti, oltre à a visualizazione è a edizione.

Vedi ancu: Aprite i file PDF in linea

Metudu 2: PDF.io

Potente strumentu in linea per svolge varie operazioni in file PDF. In più di avè molte altre funzioni, u serviziu offre ancu a possibilità di rimuovere tutte le restrizioni da un documentu PDF in solu pochi clic.

PDF.io servizio in linea

  1. Cliccate nantu à u ligame sopra è in a pagina chì si apre, cliccate "Selezziunu File". Allora caricate u documentu desideratu in a finestra Explorer.
  2. À a fine di l'importazione è u prucessu di trasformazione di i schedari, u serviziu vi avverrà chì a prutezzione hè stata rimossa da quissa. Per salvà u documentu finitu in u vostru computer, aduprate u pulsante "Download".

Cusì in solu un paru di clicculi di mouse vi avete un file PDF senza una password, una crittografia, è tutte e restrizioni per u travagliu cun u.

Metudu 3: PDFio

Un altru strumentu in linea per sbloccà i PDF. U serviziu hà un nome simile cù a risorsa di sopra, cusì cunfusione hè abbastanza sèmplice. PDFio dighjà una larga gamma di funzioni per l'editing è a trasformazione di documenti PDF, inclusu ancu a opzione di sfavorisce.

PDFio servizio in linea

  1. Per carregà un schedariu à u situ, cliccate nantu à u pulsante. "Selezziunà PDF" in a zona centrali di a pagina.
  2. Verificate a casella chì cunfirma chì avete u dirittu di sbloccà u documentu importatu. Poi cliccate "Unlock PDF".
  3. L'elaborazione di i schedari in PDFio hè assai veloce. Fondamentalmente, tuttu dipende da a velocità di u vostru Internet è da a taglia di u documentu.

    Scaricate u risultatu di u serviziu in u vostru computer cù u bottinu "Download".

A risorsa hè molto pratica da aduprà, è micca solu per via di l'interfaccia pensativu di u situ, ma dinò l'alta velocità di e attività.

Vedi ancu: Paginazione PDF in linea

Metudu 4: iLovePDF

U serviziu universale in linea per rimuovere tutte le restrizioni da i documenti PDF, inclusi serrature cù password di vari gradi di complessità. Come e altre soluzioni discusse in l'articolo, iLovePDF ti permette di trattà i schedari per liberu è senza bisognu di registrazione.

U servizio in linea di ILovePDF

  1. Prima importate u documentu desideratu in u serviziu cù u pulsante "Selezzi PDFs". In stu casu, pudete caricare più documenti in una volta, perchè l'utellu supporta l'elaborazione batch di file.
  2. Per inizià a procedura di sblocu, cliccate "Open PDF".
  3. Aspettate chì l'operazione sia finita, allora cliccate. "Scaricate i PDF sbloccati".

Cusì, i documenti elaborati in iLovePDF saranu immediatamente conservati in a memoria di u vostru computer.

Vede ancu: Rimuova a prutezzione da un File PDF

In generale, u principiu di u funziunamentu di tutti i servizii sopra ripresu hè u listessu. E solu solu differenze impurtanti in a velocità di esecuzione di attività è supportu per i lima PDF cù criptografia in particulare cumplessa.