Recuperazione di i File in Recuperazione di File RS

L'ultima volta aghju provatu à recuperà e foto cù un altru pruduttu di Riparazioni Software - Photo Recovery, un prugramma specificamente disignatu per stu scopu. Fortunatamente Sta volta, propiu lu lettu di a revisione di un altru prugramu efficace è bonu per recuperà i file da u listessori sviluppatore - RS File Recovery (scarica da u situ di sviluppatore).

U prezzu di u recuperu di File RS hè u listessu 999 rubli (pudete scaricà una versione di prova free per assicurà chì hè utile), cum'è in u strumentu riesaminatu in precedenza - hè abbastanza à u serva per software ghjuvitu per recuperà i dati da vari supporti, soprattutto Cum'è noi l'aghju scuppatu nanzu, i prudutti RS cuncernanu u compitu in i casi chì quandu i analoghi liberi ùn trovanu micca nunda. Allora principiatu. (Vedi ancu: i migliori software di recuperu di dati)

Installate è eseguite u prugramma

Dopu avè scaricatu u prugramma, u prucedimentu di stallà nant'à un computer ùn hè tantu diversu da l'installazione di altri prugrammi di Windows, cliccate nantu à "Avanti" è aghjunghjini à tuttu (ùn ci hè nunda di periculu, nè di software supplementare hè installatu).

Selezzione di u discu in u wizard di recuperu file

Dopu u lancia, cum'è un altru Software di Ripruducimentu, l'assistente di recuperu di i schedari si mette in furia automaticamente cù u quali tuttu u prucessu s'incastanu in parechji passi:

  • Selezziunu u mezu di stoccaggio da cui vulete recuperà i file
  • Specifichi chì tippu di scansione à aduprà
  • Specifichi i tipi, dimensioni è date di i file persi chì avete bisognu di ricercà o lasciate "Tutti i file" - u valore predefinitu
  • Aspetta finu chì u prucessu di ricerca di file sia finitu, veda e ripristina i necessari.

Pudete ancu recuperà i schedari persi senza aduprà u mago, chì faremu avà.

Recuperà i schedari senza aduprà u asistente

Come indicatu, nantu à u situ cù u recuperu di File RS, pudete recuperà vari tipi di file chì sò stati cancellati se u discu o unità flash era formattatu o partiziatu. Si pò esse documenti, foto, musica è qualsiasi altru tippu di schedari. Hè ancu pussibule di creà una immagine di discu è di fà tuttu u travagliu cun ellu - chì vi libererà da una pussibule riduzione di a probabilità di riprendiziu di successu. Vedemu chì ciò chì si pò truvà nantu à u mo drive flash.

In sta prova, aduprà una unità flash USB, chì una volta salvatu e foto per stampà, è di recente hè stata riformattata in NTFS è bootmgr hè statu installatu nantu à quessa durante i vari sperimenti.

Finestra di u prugramma principale

In a finestra principale di u prugramma per recuperà i file di recuperu di File RS, tutti i dischi fisici attaccati à u computer sò visualizati, inclusi quelli chì ùn sò micca visibili in l'Esploratore di Windows, è dinù partizioni di questi dischi.

Sì dopu cliccate nantu à u discu (partizione di dischi) di interesse per noi, i so cuntenuti attuali si apriranu, oltre à chì vedi i "cartetti", cù u nome chì inizia cù l'icona $. Se aprite l'analisi "profonda", vi verrà automaticamente chjamatu per selezziunate i tippi di file chì vogliono esse truvati, dopu allora chì una ricerca sarà lanciata per i file chì sò stati eliminati o perduti in media. Una analisi profonda hè ancu lanciata sì basta sceglie un discu in a lista di a sinistra di u prugramma.

À a fine di una ricerca abbastanza rapida per i file eliminati, vedite più cartulari chì denotanu u tippu di file trovati. In u mo casu, sò stati trovati mp3, archivi WinRAR è assai fotografie (chì eranu in l'unità flash prima di l'ultima formattazione).

File trovati nantu à un drive flash

Quantu à i file musicali è l'archivi, sò stati danneggiati. Cù e fotografie, à u cuntrariu, tuttu hè in ordine - ci hè a possibilità di vede e ristabilisce individualmente o tuttu in vittura (solu solu ùn ripresite i file à u listinu discu duve avete a ripresa). I nomi di i file originali è a struttura di cartuline ùn sò micca salvati. In ogni casu, u prugramma hà fattu u so scopu.

Riassunti

Quantu mi ne pò dì, da una operazione di recuperu simpatica è di l'esperienza precedente cun prugrammi da Software di ripresa, stu software face u so travagliu bè. Ma ci hè una sfumata.

Parechje volte in questu articulu sò riferitu à l'utilità per recuperà e foto da RS. Ùn hè micca uguale per a so situazione, ma hè spettava per trovà i file di l'immagine. U fattu hè chì u prugramma di Riprendiziu File annunziatu truvatu tutte e stesse immagini è in a stessa quantità chì aghju riesciutu a ripristinà in Photo Recovery (specialmente cunvertitu).

Dunque, si pone a dumanna: perchè cumprà Photo Recovery, s'è per u listessu prezzu ponu cercà micca micca foto, ma ancu altri tipi di schedari cù u listessu risultatu? Forse, questu hè solu u marketing, forse, ci sò situazioni in chì a foto sarà ripristinata solu in Photo Recovery. Ùn sò micca cunnoscutu, ma pruvate à circà per mezu di u prugramma descrittu oghje è, se hè statu riesciutu, passaghju i mie per questu pruduttu.