Nuove cuffie senza fili Bose per aiutà à sfà l'insonnia

L'azienda americana Bose hà annunziatu l'iniziu di vendite di cuore senza fili per maschere di u rumu sferiggenti Sleepbuds, cuncepiti per combattà l'insonnia. U dispositiu, chì costa 250 US $, hè capace di ostruire i rumi estranei chì impediscenu u sonnu è ripruducà soni è melodie rilassanti.

I fondi necessarii per inizià a produzione di Bose Noise-masking Sleepbuds, l'azienda raccoglie nantu à a piattaforma di crowdfunding Indiegogo. Quasi 3 mila persone si sò interessate à u pruduttu eccezionale, è, invece di i 50 mila di i prumetti originali, u pruduttori hà saputu fà nove volte di più.

A visuale, i Sleepbuds maschjati di rumore nant'à nimu difficiuli di e cuffie senza filu cumune. Tuttavia, i "tappi auricolari" tecnulichi sò progettati in modo da micca spiccà da l'udite è ùn interferenu cun a so amata à dormi. Una sola carica di batterie ricaricabili nant'à basta per su dispositivi per 16 ore di travagliu continuu, è pudete aduprà una applicazione spiciali per u vostru smartphone per cuntrullà l'auricule. Un confortu supplementare dà un picculu pesu di "pruvista" - solu 2,8 grammi.