Windows esegue un gran numeru di prucessi in background, affetta spessu à a velocità di i sistemi debuli. Spessu spessu u travagliu "System.exe" caricà u processore. Disattivu micca nè pussutu, perchè ancu u nomu stessu dice chì a missione hè un sistema. Tuttavia, ci sò parechje maneri semplici per aiutà à riduce a carica di lavoro di u prucessu sistema in u sistema. E vedemu dettu.
Optimizà u prucessu "System.exe"
Truvà stu prucessu in u Gestore di e attività ùn hè micca difficiule, ghjustu pressà Ctrl + Shift + Esc è andate à tab "Prucessi". Ùn vi scurdate di spuntà a casella "Mostra tutti i prucessi di l'utente".
È avà vene quandu "System.exe" caricà u sistema, hè necessariu effettuà a so ottimizazione cù determinate azzioni. Avemu trattà cun elli in ordine.
Metudu 1: Disattivà l'aggiornamentu automaticu di Windows
Spessu, una carica si faci durante u travagliu di Windows Update Update, cume carica u sistema in u background, cerca da novu aggiornamenti o da scaricà. Allora pudete provà à spegnerla, vi aiuta un pocu per scaricà u processore. Questa azzione hè eseguita cumprima:
- Aprite u menu Runpremendu a combinazione di tasti Win + R.
- In linea scrive services.msc è andate à i servizii Windows.
- Scendite à u fondu di a lista è truvate "Windows Update". Cliccate nantu à a fila cù u cliccatu dirittu di u mouse è selezziunate "Pruprietà".
- Selezziunate u tippu startup "Disabled" e finisci u serviziu. Ùn vi scurdate di applicà e impostazioni.
Ora pudete aprì Task Manager dinò per verificà a carica di lavoro di u prucessu Sistema. Hè megliu à riavvià u computer, e l'infurmazioni saranu più affidabili. In più, nantu à u nostru situ internet sò dispunibili istruzioni dettagliate per disattivà l'aghjurnamentu di Windows in varie versioni di stu OS.
Più: Cumu disattivà l'aggiornamenti in Windows 7, Windows 8, Windows 10
Metudu 2: Scansiona è pulisce u vostru PC da virus
Se u primu metudu ùn hà aiutatu, allora u prublemu hè prubabile l'inquinamentu di u computer cun i file dannosi, creano attività di background addizionali, chì ponenu ancu in ballu u prucessu di u sistema. Aiuta in questo casu, una semplice scansione è pulisce u vostru PC da virus. Questu hè fattu cù unu di i modi più pratici per voi.
Quandu u prucedimentu di scansione è pulizia hè finitu, u sistema sarà riaviatu, dopu chì pudete riaprire u Gestore di e attività è verificà e risorse consumate da un prucessu specificu. Se u metudu ùn hà micca aiutatu micca, dunque una solu soluzione rimane, chì hè dinò associata à un antivirus.
Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu
Metudu 3: Disattivà l'Antivirus
I prugrammi antivirus escescenu in sottu e ùn crei solu i so proprii travagli individuali, ma ancu i prassi di sistema cacciu, cum'è per "System.exe". A carica hè spicialmente notevule in i computer impurtati, è Dr.Web hè u capimachja in u consumu di risorse di sistema. Avete solu bisognu di andà à l'impostazioni di l'antivirus è disattivarlo per un tempu o per sempre.
Puderete leghje di più nantu à a disattivazione di antivirus popolari in u nostru articulu. Ci sò istruzioni dettagliate, perchè ancu un utente inesperto si pudarà à stu travagliu.
Leggi ancu: Disattivà l'antivirus
Oghje avemu riesaminatu trè modi in cui u prucessu cunsulta l'ottimizazione di e risorse di sistema. "System.exe". Assicuratevi di pruvà tutti i modi, almenu unu puderà certamente aiutà a scarica u processore.
Vede ancu: Ciò da fà se u sistema carica u prucessu SVCHost.exe, Explorer.exe, Trustedinstaller.exe, Inattività di sistema