E se SVCHost carica u processore 100%

SVCHost hè un prucessu responsabile per a distribuzione raziunale di prugrammi in esecuzione è applicazioni di background, chì ponu riduce significativamente a carica nantu à a CPU. Ma questu travagliu ùn hè micca sempre fattu in modo correttu, chì pò causà una carica troppu altu nantu à i core di processore à causa di forti ciclu.

Ci hè dui ragioni principali - fallimentu in u sistema operativo è a penetrazione di u virus. I metudi di a "lotta" pò differisce dipende da a causa.

Precauzioni di sicurezza

Finutu da Questu prucessu hè assai impurtante per u correttu di u funziunamentu di u sistema, hè raccomandatu di fassi certi cautelli quandu u so travagliu cù questu:

  • Ùn fate micca e cambiamenti è ancu ùn eliminate nunda in i cartetti di sistema. Per esempiu, alcuni utenti tentanu di sguassà i file da a cartella. system32, ciò chì porta à una "distruzione" cumpleta di u sistema operativo. Ùn hè ancu micca raccomandatu di aghjunghje qualsiasi lima à u directory radice di Windows, da allora tale, ancu, pò esse affundatu di conseguenze avverse.
  • Installate qualchi prugramma antivirus chì scansiona u vostru computer in u background. Fortunatamente, ancu e pacchetti anti-virus gratuiti facenu un ottimu travagliu in modu cusì u virus ùn sovrintende u CPU aduprendu SVCHost.
  • A rimozione di e attività da u prucessu SVCHost Task Manager, pudete ancu interrompere u sistema. Fortunatamente, questu sarà in u peggiu casu causà un riavvesu di PC. Per evitare ciò, seguite e istruzioni speciali per u travagliu cù stu prucessu à traversu Task Manager.

Metudu 1: eliminà i virus

In u 50% di i casi, i prublemi cù l'overcena di CPU da a SVCHost sò una conseguenza di un'infezione urdinatore da u virus. Se avete almenu un pocu pacchetto anti-virus induve a basa di dati di virali sò aggiornati regolarmente, allora a probabilità di stu scenario hè estremamente chjuca.

Ma se u virus hà passatu per, allora pudete facilmente sbarazzà di lu purtendu solu u scansione cù l'aiutu di u prugramma antivirus. Pudete avè un software antivirus completamente diversu, in questu articulu u trattamentu sarà dimostratu nantu à l'esempiu di Comodo Internet Security antivirus. Hè distribuitu gratuitamente, a so funzionalità sarà basta, è a basa di dati di virus hè aggiornata regolarmente, chì ti permette di rilevà ancu i virus più "freschi".

L'istruzione sembra quì:

  1. In a finestra principale di l'antivirus, trova l'oggetto "Scansione".
  2. Ora vi vole à sceglie e opzioni di scansione. Hè cunsigliatu à sceglie Scansione completa. Sì in u prucedimentu di u prugrammu antivirus in u vostru computer, selezziunà solu Scansione completa.
  3. U prucessu di scansione pò piglià un pocu di tempu. Di solitu dura una coppia di ore (dipende tutti da a quantità di informazioni nantu à u computer, a velocità di l'elaborazione di i dati da u discu rigiu). Dopu a scansione, vi sarà mostratu una finestra cun un reportu. Alcuni virus ùn anu micca quì u prugramma antivirale (salva si ponu esse certi di u so periculu), allora duveranu esse rializzate manualmente. Per fà quessa, tu tucate u virus trovatu è cliccate nantu à u bottinu "Elimina", in u latu inferiore dirittu.

Metudu 2: Ottimizzate u OS

Dopu un pocu di u tempu, a velocità è a stabilità di u sistema operativu pò esse sottu u cambiamenti per u peghju, perciò hè impurtante pulì regolarmente u registru è deframmentà i dischi rigidi. U primu aiutà spessu à l'altezza di u prucessu SVCHost.

Pudete pulì u registru cù l'aiutu di software specializatu, per esempiu, CCleaner. L'istruzzioni passo-passo per cumulà sta missione cù l'aiutu di stu prugramma sò com'è:

  1. Run u software. In a finestra principale, usando u menu in sinistra, andate à "Registru".
  2. Dopu, truvà u pulsante in u fondu di a finestra "Ricerca di prublemi". Prima di ciò, assicuratevi chì tutti l'articuli in a lista à a sinistra sò spuntati.
  3. A ricerca duia solu un paru di minuti. Tutti i difetti trovati sò spuntati. Ora cliccate nantu à u bottinu chì si vede. "Fix"chì in u latu inferiore dirittu.
  4. U prugramma vi dumandarà nantu à a necessità di backup. Fighjulà a vostra discrezione.
  5. Dopu, apparirà una finestra cù a quale puderete correggere gli errori. Cliccate u pulsante "Ripara tuttu", aspettate finu u fine è chjude u prugramma.

Defragmentazione

Inoltre, hè consigliabile non trascurà a deframmentazione di u discu. Hè fattu cumpratu:

  1. Andà à "Computer" è cliccate à diretta nantu à ogni discu. Dopu, andate à "Pruprietà".
  2. Andà à "Servizio" (scheda in cima di a finestra). Cliccate nantu à "Optimize" in a sezione "Ottimizazione è Defragmentazione di Dischi".
  3. Pudete selezziunate tutti i dischi per analisi è ottimizazione. Prima di a deframmentazione, hè necessariu analizzà i dischi cliccando nantu à u bottinu pertinente. A prucedura pò durà un pezzu di ghjorni (parechje ore).
  4. Quandu l'analisi hè cumpleta, cuminciate a ottimizà cù u pulsante desideratu.
  5. Per evitare a deframmentazione manualmente, pudete assignà a deframmentazione automatica di u discu in una modalità speciale. Andà à "Cambia impostazioni" è attivate l'elemento "Run in schedariu". In u campu "Frequenza" Pudete specificà quantu spessu a deframmentazione.

Metudu 3: Soluzione di problemi cù u "Centro di Aggiorna"

U sistema operativu di Windows, iniziendu cù 7, ottiene l'aggiornamenti "nantu à l'aria", u più spessu, solu cun vulerendu l'utente chì u sistema operativo riceve qualchì aggiornamentu. S'ellu hè insignificante, allora, cum'è in regula, passa in u fettu, senza avè riavule è notifiche per l'usu.

Tuttavia, l'infurmazioni erudite erudite causanu spessu difficoltà di u sistema è difficoltà cù l'utilizazione di u processore per SVCHost, in questu casu, micca un'eccezione. Per ripulire e prestazioni di PC à u livellu precedente, duie cose sò necessarie:

  • Disattivà l'aggiornamenti automatici (in Windows 10 ùn hè micca pussibule).
  • Rinvalla l'aggiornamenti.

Disattivazione di l'aggiornamentu automaticu di l'OS:

  1. Andà à "Pannello di cuntrollu"E dopu à a sezione "Sistema è Sicurezza".
  2. Next in "Windows Update".
  3. A parte sinistra, truvate u articulu "Impostendu i Parametri". In a sezione "Aggiornamenti impurtanti" selezziunate "Ùn controllate micca l'aggiornamentu". Rimuete ancu i marchi di spuntà da i trè punti sottu.
  4. Aghjunghjite tutte e cambiamenti è ripartite u computer.

Dopu, avete bisognu di mette un aghjurnamentu in u correttu di funziunamentu o rinnuvà l'aggiornamenti cù l'aiutu di i backup OS. A seconda opzione hè dumandata A custru necessaria di l'aggiornamenti per a versione attuale di Windows hè difficiule da truvà, pò esistere dinù prublemi di installazione.

Cumu rimborsà l'aggiornamenti:

  1. Se avete Windows 10 installatu, allora u rollback pò esse fattu aduprendu "Parametri". In a stessa finestra, andate à "Aggiornamenti è Sicurezza"in più in "Recuperu". À u paragrafo "Restituite u computer in u so statu uriginale" cliccate nantu à "Start" è aspettate chì u rollback sia finitu, dopu ripartite.
  2. Se avete una versione di sistema operativo differente o stu metudu ùn hà aiutatu, allora utilizate l'occasione per fà una ripresa cun u discu di installazione. Per fà ciò, vi sarà bisognu à scaricà una immagine di Windows in una unità flash USB (è impurtante chì l'immagine scaricata sia esattamente per u vostru Windows, cioè, se avete Windows 7, allora l'image deve ancu avè 7s).
  3. Rinviate u vostru PC, prima di l'apparenza di u logo di Windows, cliccate nisuna Escnant'à Del (dipende da u computer). In u menù, selezziunate u vostru drive flash (questu hè facilu, perchè u menu avrà solu pochi elementi, è u nome di u drive flash comincia cù "Unità USB").
  4. Dopu, avete una finestra per seleziona azioni. Sceglite "Risoluzione di i problemi".
  5. Ora andate à "Opzioni avanzate". A seguitu, sceglite "Torna à a costruzione precedente". A retrogradazione cumincerà.
  6. S'ellu ùn vi aiuta, invece "Torna à a costruzione precedente" vai à "Ripristinà sistema".
  7. Quì, selezziunu u OS backup salvatu. Hè cunsigliatu di sceglie una copia chì hè stata fatta durante u periodu chì u OS avia operatu normalmente (a data di creazione hè indicata à fiancu à ogni copia).
  8. Aspettate u restituu. In questu casu, a prucedura di recuperu pò piglià un tempu lungu (finu à parechje ore). In u prucessu di recuperu, alcuni file ponu esse danneggiati, esse prontu per questo.

È faciule per sbarrazzà u prublemu di u sgugliu di spressione di core in u prucessore causatu da u prucessu SVCHost in esecuzione. L'ultimu metudu hà a fà ricusà solu s'ellu ùn aiuta nunda.