A creazione di un account Google nantu à un smartphone cù Android

Google hè una sucietà rinomata in u mondu chì detiene numerosi prudutti è servizii, cù a so sviluppu propiu è acquistatu. Quest'ultimu include ancu u sistema operativu Android, chì gestisce a maiò parte di i telefoni in prughjettu oghje. U pienu di u Sfruttamentu di u Sò hè pussibule solu sì avete un account Google, chì a creazione di u descrivemu in stu materiale.

Crea un account Google nantu à u vostru dispositivo mobile.

Tuttu u vostru bisognu di creà un account Google direttamente nantu à u vostru smartphone o tablet è una cunnessione internet è una carta SIM attiva (opzionale). Questu novu pò esse installatu sia in u gadget adupratu per a registrazione è in un telefonu regule. Allora principiatu.

Nota: Per scrive e istruzioni sottu, un smartphone chì executa Android 8.1 hè statu adupratu. Nantu à i dispositivi di versioni precedenti, i nomi è i posti di certi elementi sò forse diversi. Opzioni possibili sò indicate in parentesi o in note separate.

  1. Andà à "Impostazioni" u vostru dispositivo mobile usando un di i metudi dispunibili. Per fà quessa, pudete tappà nantu à l'icona nantu à a schermata principale, trovala, ma in u menu di l'applicazione, o cliccate solu nantu à l'ingranu da u pannellu di notificazioni allargatu (tenda).
  2. Pigliatu in "Impostazioni"truvà un articulu là "Utenti è Accounts".
  3. Nota: In e varie versioni di u sistema operativo, sta sezione pò avè un nome diversu. Nantu à e possibili opzioni "Accounts", "Altro account", "Accounts" etc., circate nomi simili.

  4. Avendu trovatu e selezzione di a sezione necessaria, andate à truvà è truvà u puntu quì "+ Aggiungi un contu". Tocca nantu à elli.
  5. In a lista di suggeriti per aghjunghje conti, trova Google è cliccate nantu à stu nome.
  6. Dopu un pocu check, una finestra d'autorizzazione apparirà nantu à u schermu, ma da duvemu solu per creà un account, cliccate nantu à u ligame situatu sottu à u campu di entrata. "Crea un account".
  7. Inserite u vostru primu cognome. Ùn hè micca necessariu entrà queste informazioni, pudete aduprà un pseudonimu. Inserite i due campi, cliccate "Prossimu".
  8. Avà avete bisognu di inserisce l'infurmazioni generale - a data di nascita è u sessu. Di novu, ùn hè micca necessariu furnisce informazioni veriziosi, ancu s'ellu hè desiderabile. Cume l'età hè impurtante per ricordà una cosa - sì avete sotto i 18 anni è / o avete indicatu quellu età, allora l'accessu à i servizii di Google sarà un pocu limitatu, più precisamente, adattatu per l'utenti minori. Avè riempitu quessi campi, cliccate "Prossimu".
  9. Ora vene cun un nome per a vostra nova mailbox in Gmail. Ricordate chì hè quest'e-mail chì serà u login necessariu per l'autorizazione in u vostru contu di Google.

    Cum'è Gmail, cum'è tutti i servizii di Google, hè amparatu da l'utenti di tuttu u mondu, hè prubabile ch'ellu sia fattu u nome di a cassetta postale. In stu casu, pudete raccomandà solu di vene cù un'altra versione un po 'mudificata di l'ortografia o scegliete u suggerimentu appropriatu.

    Aduprate è specificate l'indirizzu di mail, cliccate "Prossimu".

  10. Hè ora di ghjunghje cù un password complessa da logà in u vostru contu. Difficile, ma à u listessu tempu tale chì pudete ricordà accuratamente. Pudete, naturalmente, è ghjustu scrivimentu da qualche parte.

    Misure di sicurezza standard: A password deve esse cuntene micca à 8 caratteri, cuntene lettere latinu maiuscule è minusculi, numeri è caratteri validi. Ùn aduprate micca cum'è parola data di nascita (in ogni forma), nomi, soprannumi, logins è altre parole complete è frasi.

    Avendu venutu una password è specificendu u primu campu, duplicatevi in ​​a seconda linea, è cliccate nant'à "Prossimu".

  11. U passu chì seguitu hè d'assocu un numeru di telefonu mobile. Un paese, cum'è u so codice telefonicu, sarà determinatu automaticamente, ma se vulete o ne avete bisognu, pudete cambià manualmente. Inserite u numeru mobile, premete "Prossimu". Se in stu stadiu ùn vulete micca fà ciò, cliccate nantu à u link à a sinistra. "Salta". In u nostru esempio, ci sarà a seconda opzione.
  12. Vede u documentu virtuale "Privacy and Terms of Use"da scrollendu finu à a fine. À u fondu, cliccate "Accetta".
  13. Google account hè creatu, per ciò chì "Corporation of Good" vi dirà "Grazie" già in a pagina successiva. Puderà ancu spiegà a mail chì avete creatu è inserisci automaticamente a so password. Cliccate "Prossimu" per autorizazione in u cuntu.
  14. Dopu un pocu veru vi truverete in "Impostazioni" u vostru dispositivo mobile, direttamente in a sezione "Utenti è Accounts" (o "Accounts") induve u vostru contu di Google sarà listatu.

Ora pudete andà à a schermata principale è / o andate in u menù di l'applicazione è inizià l'usu attivu è più cunsùvule di i servizii di l'impresa di a proprietà. Per esempiu, pudete avverà a Play Store è installate a vostra prima applicazione.

Vede ancu: Installazione di applicazioni nantu à Android

A procedura per a creazione di un account Google nantu à un smartphone cù Android hè stata cumpletata. Cumu si pudete vede, sta missione ùn hè micca affaticata è ùn hà micca pigliatu gran parte di u vostru tempu cun noi. Prima di aduprà attivamente tutte e funzioni di un dispositiu mobile, vi propemu di assicurassi chì a sincronizazione di dati hè configurata nantu ad ellu - quellu vi permette di risparmià di perde informazioni impurtanti.

Per di più: Permettendu a sincronizazione di dati in Android

Conclusione

In st'articulu breve, avemu parlatu di cume pudete registra un account Google direttamente da u vostru smartphone. Se vulete fà quessa da u vostru PC o laptop, ti cunsigliu di diventà familiarità cù u seguitu materiale.

Vede ancu: Creazione di un account Google in un computer