I carthi SIG Rosreestr cuntenenu l'infurmazioni chì conferenu l'autenticità di u documentu principale guadagnatu in un modo o in un altru. Sti documenti ponu esse aperti in diversi modi, chì discutemu dopu.
Aperazione di i file SIG di Rosreestr
Avemu già riesaminatu u prucessu di l'apertura di file SIG standard in unu di l'articuli nantu à u nostru situ web. L'istruzzioni chì seguanu tratanu esclusivamente cù i metudi per aprite i file Rosreestr.
Vede ancu: Aprire i file in u formatu SIG
Metudu 1: Notepad
U modu più semplu, eppuru ùn hè micca efficace, hè di aduprà u notepad di Windows standard. Pudete ancu aduprà altri editor di testu.
- A tastiera, preme a combinazione di tasti "Win + R", inserite a dumanda inviata da noi in u campu di testu è cliccate nantu à u bottinu "OK".
notepad
- Usendu u top pannellu di cuntrollu andate in sezione "File" è selezziunate l'elemento "Apertu".
- Naviga à a posizione di u file SIG Rosreestr, selezziunela è cliccate nantu à u pulsante. "Apertu". Pudete truvà i file in linea "Filename" necessità di cambià di valori "Documenti di testu" on "Tutti i File".
- Ora u documentu hè aperto, ma in a maiò parte di l'infurmazioni si trovanu in una forma illeggibile.
Questu metudu permette micca l'apertura di i file, ma dinò a modifica di u cuntenutu. Tuttavia, dopu à stu documentu ùn sarà micca ricunnisciutu da prugrami speciali.
Metudu 2: Servizio in linea
Pudete studà u cuntenutu di u documentu SRE-Rosreestr cù un serviziu online speziale. Per aduprà u serviziu, avete bisognu non solu un file SIG, ma dinò un documentu cù l'estensione XML.
Vai à u serviziu di cassa
- Aprite a pagina di u serviziu nantu à u ligame da noi.
- In linea "Documentu Elettronicu" Specifichi un file .xml in u vostru computer.
- Ripetite i stessi passaggi in u blocu. "Firma Digitale"da sceglie un documentu in forma di SIG.
- Usate u pulsante "Verificate"avà da fà u strumentu diagnosticu.
Una volta dopu a chjarita, riceverete una notificazione.
- Ora cliccate nantu à u ligame "Mostra in formatoggiu umanu" ind'u blocu "Documentu Elettronicu".
- Pudete stampà o salvà l'infurmazioni da a tavula chì si apre à u vostru computer. Ùn hè micca possibile cambià i dati presentati.
Sì avete qualchì difficoltà di travagliu cù u serviziu in linea, cuntattate u suppò tecnicu di a risorsa per aiutà.
Metudu 3: CryptoARM
Questu prugramma hè u primu mezu di l'apertura è di creazione di file SIG. In listessu tempu, per visualizà i schedari Rosreestr, avete bisognu d'acquistà una licenza specifica in u magazinu nantu à u situ web ufficiale. In generale, u prucedimentu di u prugramma hè quasi identicu per tutti i schedari SIG.
Vai à u situ ufficiale CryptoARM
Preparazione
- A pagina di download di u software CryptoARM, truvate u blocu "Distribuzioni" e sceglite a scelta più adatta per voi. L'ultima versione attuale permette di aduprà tutte e funzioni di u prugramma gratuitamente per 14 ghjorni.
- Aprite u file scaricatu è terminate l'installazione. Se ùn site micca troppu familiarità cù stu prugramma, hè megliu per installatu automaticamente.
- Verificate l'installazione eseguendu u prugramma. S'ellu hè necessariu, deve esse installatu ancu prima di l'attività successiva.
Scoperta
- In u vostru urdinatore, andate in a cartella cù u file SIG chì avete bisognu.
- Aprite u dopu cliccendu dopu cliccendu u menù sinu o à u menù contestuale.
- Ùn hè micca bisognu di cambià qualcosa durante a trasformazione.
- Per migliorà a sicurezza, pudete specificà a directory in cui i file di firma elettronica seranu temporaneamente posti.
- Se avete fattu tuttu u dirittu, una finestra si aprirà "Gestisce i dati sottoscritti".
- In blocu "Signature Tree" Fate un dopu cliccate nantu à a linea chì avete bisognu per aprite una finestra cù più infurmazione cumpletu.
Quandu aduprate stu software, pudete vede solu i schedari.
Conclusione
Di l'utenti di apertura di file SIG Rosreestr considerati durante l'articolo, u più consigliatu hè u software CryptoARM. Altri metodi sò adatti solu in casu di necessità, per esempiu, in mancanza di una licenza. Per a chiarificazione, pudete contattà ci in i commenti.