Una di e più frequenti operazioni matematiche aduprate in l'ingegneria è in altri calculi hè a custruzzioni di un numeru à u secondu putere, chì hè altramentu chjamatu quadru. Per esempiu, stu metudu calcula a zona di un oggettu o di una figura. Purtroppu, Excel ùn hà un strumentu separatu chì piazzassi un quadru di un numeru datu. Tuttavia, questu operazione pò esse effettuata cù e stessi strumenti chì sò aduprati per a custruzzioni di ogni altru gradu. Amparemu cumu si deve esse adupratu per calculà a piazza di un numeru datu.
Procedura di quadruzione
Comu sapete, u quadru di un numeru hè calculatu multiplicendu per se stessa. Questi principii, naturalmente, sò sottu à u calculu di questu indicatore in Excel. In questo prugramma, pudete custruisce un numeru in un quadru in dui modi: cù u segnu esponenziale per e formule "^" è applicà a funzione DEGREE. Considerà l'algitimu per l'applicazione di queste opzioni in pratica per valutà chì hè megliu.
Metudu 1: erection cù a formula
Prima di tutti, consideremu u metudu più simplici è chjamatu più frequente di a custruzzione di secondu gradu in Excel, chì implichi l'usu di una formula cù u simbulu "^". In stu casu, cum'è un oggettu à squared, pudete aduprà un numeru o una riferenza à a cella induve u valore numericu datu hè situatu.
A forma generale di a formula di quadrughja hè u seguitu:
= n ^ 2
In lei invece "n" avete bisognu di sostitu un numeru specificu chì deve esse quadru.
Vedemu chì cum'è questu funziona cù esempi specifici. Per principiu, circate u numeru chì sarà parte di a formula.
- Selezziunata a cella nantu à u fogliu in u quale hè da fà u calculu. Avemu messu in a so marca "=". Dopu scrivemu un valore numericu chì vulemu custru in una putenza quadrata. Fara un numeru 5. Poi, metti u segnu di u diploma. Hè un simbulu "^" senza quotazione. Dopu avemu da indicà à quale misura esattamente a erection deve esse fatta. Siccome a piazza hè u secondu, ponemu u numeru "2" senza quotazione. Cusì, in u nostru casu, avemu avutu a formula:
=5^2
- Per fà vede u risultatu di i calculi nantu à u schermu, cliccate nantu à u bottinu. Enter in a tastiera. Comu pudete vede, u prugramma hà calculatu correttamente chì u numeru 5 al quadru sarà uguale a 25.
Ora vedemu cum'è quadru un valore chì si trova in un altru cellu.
- Piazzà u segnu è uguale (=) in a cella in cui hè cumparatu a summa di u contu. Dopu, cliccate nantu à l'elemento di u fogliu, chì hè u numeru chì vulete esse quadru. Dopu à chì, da a tastiera tipografu l'espressione "^2". In u nostru casu, avemu avutu a formula chì seguita:
= A2 ^ 2
- Per calculà u risultatu, cum'è l'ultima volta, cliccate nantu à u bottinu. Enter. L'applicazione calcula è mostra u totalu in l'elezzione di fogli selezionata.
Metudu 2: aduprà a funzione POWER
Pudete ancu aduprà a funzione incorporata di Excel per quadrarà u numeru. DEGREE. Stu operatore rientra in a categoria di funzioni matematiche è a so missione è di alzà un certu valore numericu à u putere specificatu. A sintassi di a funzione hè cum'è seguita:
= DEGREE (numero, gradu)
Argumentu "Numero" pò esse un numeru specificu o un link à un articulu di fogliu in u quale si trova.
Argumentu "Degree" indica a misura in cui u numeru deve esse elevatu. Siccome avemu a faccia cù a quistione di a quadruzione, in u nostru casu questu argumentu hè uguale à 2.
Ora vedemu un esempiu specificu di cume si faci quadratu cù l'operatore DEGREE.
- Selezzi a cella induve u risultatu di calculu sarà visualizatu. Dopu cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione". Si trova à a sinistra di a barra di formula.
- A finestra s'avvia. Maestri di funzioni. Facemu una transizione in questu in a categoria "Matematica". In a lista chì si apre, selezziunate u valore "DEGREE". Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK".
- A finestra di l'operatore specificatu hè lanciata. Comu pudete vede, contiene duie campi currispondenti à u numeru di argumenti di sta funzione matematica.
In u campu "Numero" specificate u valore numericu da squared.
In u campu "Degree" specificate u numeru "2", perchè avemu bisognu di fà a custruzzioni esattamente in a piazza.
Dopu, cliccate nantu à u bottinu. "OK" in fondo à a finestra.
- Comu pudete vede, subitu dopu, u risultatu di a quadratura hè visualizatu in l'elemento preselezionatu di u schede.
Inoltre, per risolve u prublema, invece di un numeru, in forma di argumentu, pudete aduprà a riferenza à a cella in cui hè situata.
- Per fà quessa, chjamate a finestra d'argumentazione di a funzione di sopra in listessa manera chì l'aghju fatta sopra. In a finestra di avvio in u campu "Numero" specificate u ligame per a cella induve u valore numericu hè situatu, chì deve esse quadru. Questu pò esse fattu semplicemente ponendu u cursore in u campu è cliccatu nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à l'elementu correspondente nantu à u fogliu. L'indirizzu hè immediatamente visualizzato in a finestra.
In u campu "Degree"Com'è l'ultima volta, metti u numeru "2"dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
- L'operatore elabora i dati entrati è mostra u risultu di u calculu nantu à u schermu. Comu pudete vede, in stu casu, u risultu hè uguale a 36.
Vede ancu: Cumu alzà un diploma in Excel
Comu pudete vede, in Excel ci sò dui modi di quadrare un numeru: cù u simbulu "^" è aduprà a funzione incorporata. Entrambi queste opzioni ponu ancu aduprà per costruire un numeru in qualunque altra graduazione, ma per calculà a piazza in i dui casi, avete bisognu di specificà u gradu "2". Ognunu di questi metodi pò fà calculi, sia direttamente da u valore numericu specificatu, cusì applicendu per questo scopu una riferenza à a cella in cui hè situata. Da sempre, queste opzioni sò quasi equivalenti in a funzionalità, allora hè difficiule di dìchè hè megliu. Quì, hè piuttostu una questione di abitudini è priorità di ogni utente individuale, ma a formula cù u simbulu hè più assai usata. "^".