Tre di i ghjochi più desiderati di Steam sò stati sviluppati in Asia è in CIS

À a fine di u 2018, i prugrammi di sviluppatori giapponesi è ucraini eranu in i primi trè ghjochi più attesi di a piattaforma Steam.

U ghjurnalista britannicu Simon Carless hà annunziatu i primi 3 utilizatori più attesi di ghjochi in u magazinu Steam. Action-RPG giapponese da i sviluppatori di Dark Souls Sekiro: Shadows Die Twice arrampicati in cima di u cima. U multiplatformer hardcore sarà liberatu u 22 di marzu di l'annu prossimu.

L'atmosfera di a lotta in l'impostazione giapponese promette di esse affascinante

Solu i listini di e aspettative, hè a creazione di un'altra corporazione giapponese Capcom. Il Resident Evil 2 ripiega, prometteva di restituisce i fan di a seconda parte originale à e strade di a cità di Raccoon City, chì hè diventata l'epicentro di l'apocalypse zombie, ridisegnata, paragunata à l'originale, senza ricunnuscenza. Una grafica moderna, un novu stili di ghjocu è un atmosferu spaventu di u speziavo - tuttu ciò hà attiratu i dui fan di l'antica "rezika", è di newfagov. Diventà parte di a storia tristissima sarà u 25 di ghjennaghju 2019.

Torna à l'essenziale ... è Kennedy hè tantu ghjovanu!

I trè capi chjermu inaspettatamente u sparatutto da a cumpagnia ucraina 4A Games Metro Exodus. A nova parte promette à i lettori spazii à apertura spaziale è un ghjocu avanzatu à u livellu di a sopravvivenza. U prughjettu hè dumandatu micca solu in u spaziu post-sovieticu, ma dinò in a cumunità anglofona. Merita di preparà per a uscita di u ghjocu basatu annantu à e travaglii di Dmitry Glukhovsky u 15 di Februzu di u 2019.

Respirate in più profondu questu aria domestica post-apocalittica

Chì tippu di prughjetti avete aspittatu di fà? Ùn vi scurdate di aghjunghje i prugrammi citati sopra à a lista di e aspettative è spartite in i cumuli i ghjochi chì stavate aspettendu.