Utenti Excel cunniscenu chì u prugrammu hà una gamma assai larga di funzioni statistiche, secondu u livello di u quale pò fà facilmente cumpetisce cun applicazioni specializzate. Ma in più, Excel hà un strumentu cun chì i dati sò trattati per un nùmmiru di indicatori statistichi base in un solu clic.
Questu strumentu hè chjamatu "Statistica descrittiva". Cù puderete, in un brevi tempu, aduprà e risorse di u prugramma, trattà u serie di dati è ottene informazioni nant'à una varietà di criterii statistichi. Fighjate una veduta cumu questu strumentu funziona, è fighjate qualchì sfumatura di u travagliu cun.
Usendu statistiche descrittive
Sotto statistiche descrittive capiscenu a sistematizazione di dati empirici per una numeru di criterii statistichi di base. In più, basatu à u risultu ottenutu da sti indicatori finali, hè possibile formà conclusioni generali nantu à l'insieme di dati in studi.
In Excel ci hè un strumentu separatu annantu à "Package di analisi"cun chì pudete svolgere stu tipu di prucessione di dati. Hè chjamatu "Statistica descrittiva". Tra i criteri chì questu arnesi calcula sò i seguenti indicatori:
- Mediana;
- Moda;
- Dispersione;
- Mediu;
- Deviazione standard;
- Errore standard;
- Asimmetria, etc.
Considerà cumu questu strumentu funziona nantu à l'esempiu di Excel 2010, ancu chì questu algoritmu sia ancu applicabile in Excel 2007 è in versioni successive di stu prugramma.
Cunnessione di "Package di analisi"
Come sopra, l'utellu "Statistica descrittiva" Inclusu in una gamma più larga di funzioni, chì si chjama Pacchetto di analisi. Ma u fattu hè chì per difettu stu add-in in Excel hè disattivatu. Allora, se ùn l'avete micca ancu inclusu, allora di aduprà e capacità di statistiche descrittive, devi fà.
- Vai à la tabulazione "File". Dopu, avemu muvimentu à u puntu "Opzioni".
- In a finestra di parametri attivata, andate à a sottusezzione Add-ons. À u fondu di a finestra hè u campu "Gestione". Hè necessariu riorganizà l'interruttore in situ Add-ins di Excelsì hè in una situazione diversa. Dopu, cliccate nantu à u pulsante "Vai ...".
- A finestra Excel in più per a cumincienza. Circa u nomu "Package di analisi" mette una bandiera. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
Dopu aghjunghje e azzioni di sopra Pacchetto di analisi serà attivatu è sarà dispunibule in la tabulazione "Dati" Excel. Avà pudemu aduprà in pratica l'uterni di e statistiche descrittive.
Utilizendu u Strumentu Statistica Descrittiva
Ora vedemu cumu l'utattariu di statistica descrittiva pò esse applicatu in pratica. Per questi scopi, usu una tavula pronta.
- Vai à la tabulazione "Dati" è cliccate nantu à u pulsante "Analisi di i dati"chì hè piazzatu nantu à a nastro in u blocu di l'utile "Analisi".
- A lista di l'utili presentati in Pacchetto di analisi. Avemu cercu u nome "Statistica descrittiva"selezziunu e cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Dopu avè eseguitu queste azioni, a finestra comincerà direttamente. "Statistica descrittiva".
In u campu "Intervallo di entrata" specificate l'indirizzu di u intervallu chì sarà prucessu da questu arnesi. È li specificu insemi cù u capu di a tavula. Per entrà e coordinate avemu bisognu, pone u cursore in u campu specificatu. Poi, tenendu u pulsante di mouse à a sinistra, selezziunate a zona tavula rispettabile nantu à u fogliu. Comu pudete vede, e so coordinate appariranu subitu in u campu. Siccome avemu catturatu i dati è ancu cù l'intestazione, allora circa u parametru "Tags in a prima linea" avete da spuntà a casella. Selezziunate subitu u tippu di raggruppamentu, spostà u switch in a posizione "Per e colonne" o "In righe". In u nostru casu, l'opzione "Per e colonne", ma in altri casi, pudete dà a cuntrattu à l'altru.
Di sopra, avemu parlatu esclusivamente di dati di input. Avà, procedemu à analisi di l'impostazioni di i parametri di uscita, chì si trovanu in a stessa finestra per a furmazione di statistiche descrittive. Prima di tuttu, avemu bisognu di decider quì esattamente i dati elaborati saranu sortiti:
- Intervallo di uscita;
- Nova Foglio di lavoro;
- Nuova cartula di travagliu.
In u primu casu, avete bisognu di specificà un intervallu specificu nantu à u fogliu attuale o di a so cella in alto à sinu, induve l'infurmazione processata sarà uscita. In u secondu casu, avete da spiegà u nome di un fogliu specificu di stu libru, chì mostrerà u risultatu di a trasformazione. Sì ùn ci hè micca un fogliu cù u nome à u mumentu, sarà creatu automaticamente dopu cliccatu u pulsante. "OK". In u terzu casu, ùn ci vole micca specificà parallele supplementari, postu chì i dati vanu visualizati in un schedariu Excel separatu (classe). Avemu sceltu di visualizzare i risultati nantu à un novu fogli di lavoro chjamatu "Risultati".
E ancu, se vulete chì e statistiche finali esse esse dinò, allora avete bisognu di spuntà a casella accanto à l'elemento corrispondente. Pudete ancu ponu u livellu di fiducialità bè tittatu u valore pertinente. Per difettu, sarà uguale à 95%, ma pò esse cambiatu aghjunghendu à l'altru numeri à u campu à a destra.
In più, pudete piazzà i caselli in punti. "Kth minimum" è "K-più grande"ponendu i valori in i campi adatti. Ma in u nostru casu, stu parametru hè u listessu cum'è u precedente, ùn hè micca bisognu, perciò ùn verificà micca e scatule.
Dopu chì tutti i dati specificati sò entrati, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Dopu avè fattu sti azzioni, a tavula cù statistiche descrittive hè visualizzata nantu à una foglia separata, chì hà fattu u nome "Risultati". Cum'è si pò vede, i dati sò messy, perciò esse deve esse editatu espansendu i colonne corrispondenti per una visione più faciule.
- Una volta chì i dati "pettinati" pudete procedere à a so analisi diretta. Come si vede, i seguenti indicatori sò stati calcolati cù u strumentu di statistica descrittiva:
- Asimmetria;
- Intervalla;
- Minimu;
- Deviazione standard;
- Varianza campione;
- Massima;
- Quantità;
- Eccessu;
- Mediu;
- Errore standard;
- Mediana;
- Moda;
- Cuntinu
S'ellu ùn hè micca necessariu alcunu di i dati sopra sposti per un tipu specificu di analisi, allora ponu esse smarate per chì ùn interferiscenu. Una ulteriore analisi hè fatta tenendu tene in u contu di leghie statistiche.
Lezione: Funzioni statistiche Excel
Comu pudete vede, aduprà l'utellu "Statistica descrittiva" Pudete avè subitu u risultu per una numeru di criterii, chì altrimenti seranu calculati aduprendu una funzione separatamente aduprata per ogni calculu, chì vulerà un tempu assai per l'utente. È cusì, tutti questi calcoli ponu esse ottenuti in quasi un clic, aduprendu l'utile adupratu - Pacchetto di analisi.