Se l'Internet ùn funziunisce micca per voi, è quandu si diagnostichi e reti, si riceve u missaghju "Windows ùn pò dittà micca di rilevà a cunfusioni di proxy di sta rete", in sta istruzzione ci sò modi semplici per risolve u prublema (l'utile di risoluzione di problemi ùn risolve u problema, ma scrive Detected).
Questu errore in Windows 10, 8 è Windows 7 hè di solitu causatu da impostazioni sbagliate di u servitore proxy (ancu s'ellu parenu esse corrugatu), qualchì volta da un malfunzionamento da parte di u fornitore o da a presenza di prublemi maligni nantu à u computer. Tutte e soluzioni sò discusse in seguitu.
A correzione di l'errore ùn hà micca trovu a rilevazione di a configurazione di proxy di sta rete
U modu primu è u più spessu di travagghiu di risolve l'errore hè di cambià manualmente e impostazioni di u servitore proxy per Windows è navigatori. Questu pò esse fattu cù i seguenti passi:
- Vai à u pannellu di cuntrollu (in Windows 10, pudete aduprà a ricerca nantu à a barra di task).
- In u pannellu di cuntrollu (in u campu "Vede" in cima à destra, piazzate "Icone") seleziona "Pruprietà di u Navigatore" (o "Impostazioni di Navigatore" in Windows 7).
- Aprite a scheda "Connessioni" è cliccate nantu à u "Pulsu Rete".
- Deselezziunate tutte e caselle in a finestra di configurazione di u servitore proxy. Includendu uncheck "Detta automaticu di parametri".
- Fate un clic nantu à OK è verificate se u problema hè statu risoltu (potete dà una necessità di spezzà a cunnessione è riconnessione à a rete).
Nota: ci sò modi aggiuntivi per Windows 10, vede Cumu disattivà u servore proxy in Windows è in browser.
In a maghjine di i casi, stu metudu simplici hè basta per correggere "Windows ùn puderà micca ditturà automaticamente i cunfusioni di proxy di sta rete" è restituisce Internet per travaglià.
In caso dimentu, assicuratevi di pruvà aduprà punti di riparazione di Windows - qualchì volta installazione di certi software o l'aghjurnamentu pò causà un tale sbagliu è se si torna à u puntu di riparazione, l'errore hè risoltu.
Istruzione di video
Metodi avanzati di riparazione
In più di u metudiu sopra ripresentatu, se ùn aiuta micca, pruvate queste opzioni:
- Ripristina l'impostazioni di rete di Windows 10 (se avete questa versione di u sistema).
- Usate AdwCleaner per verificà se malware è resettà l'impostazioni di rete. Per ripresentà e impostazioni di rete, setate e impostazioni chì seguanu prima di scansione (vedi screenshot).
I due cumandamenti seguenti ponu ancu aiutà à ripristinà WinSock è u protocollo IPv4 (deve esse messu in traccia di l'amministratore in a linea di comando):
- netsh winsock reset
- netsh int ipv4 reset
Pensu chì una di e opzioni deve aiutà, sempre chì u prublema ùn sia micca causata da qualsiasi fallimentu da parte di u vostru ISP.