Dacris Benchmarks 8.1.8728

L'alimentatore dà elettricità à tutti l'altri componenti. Depende da a stabilità è l'affidabilità di u sistema, allora ùn si deve micca salvà o curà di basta a scelta. U rotimentu di l'alimentu di l'alimentu spessu minaccia di dannà altre parti. In questu articulu vedemu esaminà i principii di basa di a scelta di una alimentazione elettrica, descriviamo i so tipi è cunsiderà alcuni buoni pruduttori.

A sceglie di un alimentatore per u computer

Ora, nantu à u mercatu sò parechji mudelli da diversi produttori. Differiscono micca solu in energia è in a presenza di un certu numero di connettori, ma anu dinò diverse dimensioni di fan, certificati di qualità. Quandu sceglite, bisogna tene in considerazione questi parametri è pochi di più.

Calculà l'unità di risorsa necessaria

U primu passu hè di determinà quanta energia u vostru sistema cunsulta. Basa annantu à sta, bisognu à sceglie u mudellu ghjustu. U calculu pò esse fattu manualmente, avete bisognu di informazioni nantu à i componenti. U discu duru cunsulta 12 watts, SSD - 5 watt, una piastra di ram in quantità di un pezzu - 3 watts, è ogni fan individuale - 6 watt. Leghje nantu à e capacità di l'altri cumpunenti nantu à u situ ufficiale di u custruu o chjamate à i venditori in u magazinu. Addite à u risultatu circa u 30% per evitare prublemi cù un forte aumento di u cunsumu di l'elettricità.

Calculate u putere di l'alimentu cù servizii in linea

Ci sò i calculatori di putenza di siti speciali per e forniture di energia. Duvete selezziunate tutti i componenti installati di l'unità di sistema per visualizà a putenza ottimale. U risultatu tene in conto un 30% di più di u valore, dunque ùn avete micca bisognu di fà solu per voi, cum'è descrittu in u metudu precedente.

In Internet ci sò parechje calcolatrici in linea, travaglianu tutti nantu à u listessu principiu, cusì pudete sceglie e ne di più per calculà a putenza.

Calculate u putere di l'alimentu in linea

Disponibilità di 80 più certificati

Tutti i blocchi di qualità sò certificati 80 più. I Certificati è u Standard sò attribuiti à i blocchi di primu livello, u Bronzu è l'Argentu sò mediani, L'Uru hè altu, Platinu, u Titaniu hè u più altu. I computer di primu livello disignati per e travaglie d'ufficiu ponu esse esistenti in l'alimentu di primu livello. Un ferro costadore richiede più potenza, stabilità è sicurezza, allora hè u dirittu di guardà quì u livello altu è altu.

Rifornimentu di a fornitura di energia

I fans di varie dimensioni sò installati, più spessu ci sò 80, 120 è 140 mm. A variante mediana si presenta megliu di tuttu, ùn pratene micca u rumu, è nant'à u fragnu u sistema. Stu ventilatore hè ancu più faciule da truvà un rimpiazzamentu in u negoziu in casu chì falli.

Connettori attuali

Ogni blocu cuntene un set di connettori obbligatori è opzionali. Fighjà una veduta più vicina:

  1. ATX 24 pin. Ci hè ovunque in quantità di una sola pezza, hè necessariu cunnessu a scheda madre.
  2. CPU 4 pin. A maiò parte di e unità sò dotate di un connettore, ma ci sò dinò dui pezzi. Hè u rispunsevuli di l'alimentazione di u processore è sò cunnessu direttamente à a scheda madre.
  3. SATA. Cunnessa à u discu duru. In molte unità moderne, ci sò parechji cavi SATA separati, chì li rendenu più conveniente cunnesse parechji disci rigenti.
  4. PCI-E necessariu per cunnessu a scheda video. L'hardware putente hà bisognu di duie connettori, è sì avete intenzione di cunnesse dui schede video, allora cumprate una unità cù quattru connettori PCI-E.
  5. MOLEX 4 pin. L'antichi dischi rigidi è unità furunu cunnessi cù u connettore, ma ora truveranu a so applicazione. Ulteriori coolers pò esse cunnessi cù MOLEX, cusì hè bramatu avè parechji cunnessi in a unità solu in casu.

Alimentatori semi-modulari è modulari

In i cavi d'alimentazione convenzionali, i cavi ùn sò micca disconnessi, ma s'ellu hè necessariu per sbarrazzà di l'eccessu, si cunsulta ch'ella sia attenta à i mudelli modulari. Permettenu di scullà qualchì cavi inutili per un pezzu. In più, ci sò mudelli semi-modulari, solu una parte di i cavi sò removibili, ma i fabricanti spessu li chjamate modulari, cusì site ci vole à leggere attentamente e e vene prima di lascià l'acquistu di e fotografie.

I pruduttori top

SeaSonic hà stabilitu cum'è una di i migliori produttrici di fonti di energia in u mercatu, ma i so mudelli sò più costosi cà i so concorrenti. Se site prontu à pagà troppu per a qualità è esse sicuru chì laverà stabile per parechji anni, date un ochju à SeaSonic. Senza parlà di i marchi cuncepiti Thermaltake è Chieftec. Facenu eccellenti mudelli in cunfurmità cù u prezzu / qualità è sò ideali per un computer di ghjocu. I ruppi sò assai rari, è ùn ci hè prubabilmente u matrimoniu, se si tene per u bilanciu, ma una opzione di qualità, allora e cumpagnie Coursar è Zalman aghjustanu à. Tuttavia, u più economicu di i so mudelli ùn hè micca assai affidabile è di qualità.

Speremu chì u nostru articulu hà aiutatu a determinà a scelta di una unità di alimentazione di alta qualità affidabile è di alta qualità chì sarebbe perfetta per u vostru sistema. Ùn ùn cunsigliu micca l'acquisto di casi cù unità di alimentazione integrata, postu chì spesso installanu mudelli inaffidabili. Ancu una volta, mi piacerebbe notà chì questu ùn hè micca necessaria di esse salvatu, hè megliu di guardà u mudellu più costu, ma assicuratevi di a so qualità.