Cambia u font in Microsoft Word

Praticamente ogni utilizatore in a so attività di ghjornu utilizza i servizii di una stampante. Prudutti, diplomi, rapporti è altri testi è materiali grafici - tuttu ciò hè stampatu nantu à a stampatrice. Tuttavia, prima o dopu, l'utenti si scontra di un prublema quandu u "sottosistema di stampa ùn hè micca disponibile", quellu error accade, cume deve esse, à u momento impurtante.

Cumu faci un sottosistema di stampa in Windows XP

Prima di passà a descrizione di a soluzione à u prublema, parlemu un pocu di ciò chì hè è perchè hè necessariu. U sottosistema di stampa hè u serviziu di u sistema operativu chì gestisce a stampa. U utilizanu, i documenti sò inviati à a stampante selezionata, è in i casi in cui ci sò parechji documenti, u subsistemu di stampa stampa una coda.

Oghje cume di risolve u prublema. Quì pudemu distinguere dui modi - u più simplici è più cumpletu, chì richiederà da l'utenti non solu pazienza, ma dinò qualche cunniscenza.

Metudu 1: Avvia u serviziu

A volte pudete risolve un prublema cù u sottosistema di stampa stampendu semplicemente u serviziu rispettu. Per fà quellu, seguite sti passi:

  1. Aprite menu "Start" è cliccate nantu à u cumandamentu "Pannello di cuntrollu".
  2. Poi, s'è aduprate u modu di vista "Per Categoria"cliccate nantu à u ligame "Prestazione è Servizio"è dopu da l'icona "Amministrazione".
  3. Per quelli chì utilizanu a visione classica, cliccate nantu à l'icona "Amministrazione".

  4. Ora currite "Servizi" dopu cliccendu cù u bottinu sinu di u mouse, andate in a lista di tutti i servizii di sistema operativo.
  5. In a lista truvamu "Stampa di spooler"
  6. Sì in a colonna "Condition" vedi una linea bianca in a lista, dopu cliccate nantu à a linea cù u bottinu sinu di u mouse è andate a finestra di configurazione.
  7. Quì pressu u pulsante "Start" è verificate chì u tippu di lancio sia in modalità. "Auto".

Se dopu questu errore ùn hè micca eliminatu, hè necessariu passà à u secondu metudu.

Metudu 2: Ripara u prublema manualmente

Se u lance di u serviziu di stampa ùn hà fattu risultati, allora a causa di l'errore hè assai più profonda è necessita di interventi più seriosi. I motivi di u fallimentu di u sottosistema di stampa ponu esse assai diversi: da a mancanza di i schedari necessarii per a presenza di virus in u sistema.

Cusì, riservamu pacienza è cumincianu à "trattà" u sottosistema di stampa.

  1. Prima si ripartisce u computer è si cancianu tutte e stampatrici in u sistema. Per fà quessa, aprite u menu "Start" è cliccate nantu à a squadra "Stampa è Fax".

    Un listinu di tutte e stampanti installate si trova quì. Fate un clic nantu à elli cù u bottinu destro di u mouse è nantu à u. "Elimina".

    Premendu u pulsante "Sì" in a finestra di avvertenza, elimineremo a stampante da u sistema.

  2. Ora scurdate di i piloti. In a stessa finestra, andate in u menù "File" è cliccate nantu à a squadra "Proprietà di u servitore".
  3. In a finestra di pruprietà andate in tab "Driver" è rimuove tutti i piloti dispunibili. Per fà quessa, selezziunate a linea cù a descrizzione, cliccate nantu à u bottinu "Elimina" e cunfirmi l'azione.
  4. Ora avemu bisognu "Esploratore". Fighjatu è andate à u seguitu via:
  5. C: WINODWS system32 spool

    Quì truvemu a cartella STAMPANTI è eliminatu.

  6. Dopu i passi sopra ripusuti, pudete verificà u sistema per i virus. Per fà quessa, pudete aduprà l'antivirus installatu, dopu aghjurnà a basa di dati. Ebbè, se ùn ci hè nunda, allora scarica un scanner antivirus (per esempio, Dr. Web cureit) cù i basi freschi è verificate u so sistema.
  7. Dopu avè verificatu andate in a cartella di sistema:

    C: Sistemi WINDOWS 32

    è verificate a dispunibilità di i file Spoolsv.exe. Quì ci vole à fà attenti à u fattu chì u nomu di schedariu ùn hà micca caratteri supplementari. Eccu verificà un altru schedariu - sfc_os.dll. A so taglia hè di circa 140 KB. Se truvate chì "pesa" assai più o menu, pudemu cuncipitu chì a biblioteca hè stata rimpiazzata.

  8. Per risturà a biblioteca originale andate in a cartella:

    C: WINDOWS DllCache

    e copia da quì sfc_os.dll, è ancu uni pochi di schedari: sfcfiles.dll, sfc.exe è xfc.dll.

  9. Sì ùn avete micca una cartella Dllcache o ùn pudete micca truvà i schedari necessarii, pudete copiàli da un altru Windows XP, in cui ùn ci hè nisunu prublemu cù u sottosistema di stampa.

  10. Rinvià u computer è procedi à l'azione finale.
  11. Ora chì l'ordinatore hè statu scanatu per virus è tutti i schedari necessarii sò stati ripristinati, hè necessariu installà i driver nantu à e stampatrici aduprate.

Conclusione

Cum'è una pratica mostra, in a maggior parte di i casi, i primi o secondi metodi ponu risolve u prublema cù a stampa. Tuttavia, ci sò prublemi più seri. In questu casu, basta semplicemente rimpiazzà i schedari è reinstallà i driver ùn hè micca basta, allora pudete ricorrerà à u metudiu estremu - reinstallà u sistema.