A rinumata impresa cinese Xiaomi attualmente produce una grande varietà di attrezzature, dispositivi periferichi è altri dispositivi diversi. In più, in a linea di i so prudutti ci sò i router Wi-Fi. A so configurazione hè svolta nantu à u listessu principiu cum'è à d'altri router, ma ci sò sottucietà è caratteristiche, in particulare, u firmware cinese. Oggi, pruvemu à fà u più accessibile è dettagliatu u prucedimentu di a configurazione intera, è mostra a procedura per cambià a lingua di l'interfaccia Web in Inglese, ciò chì permetterà di edità in una manera più familiare.
U travagliu prughjizativo
Avete acquistatu è spacchiatu Xiaomi Mi 3G. Ora vi vole à fà a scelta di u postu per ellu in l'appartamentu o a casa. Cunnessione à l'Internet à alta velocità cù un cavu Ethernet, hè impurtante chì a so lunghezza sia abbastanza. In listessu tempu, cunsiderate a pussibule cunnessione cù u computer via u cavu LAN. Quandu u segnali di una rete Wi-Fi senza fili, pareti spessi è dispositivi elettrichi di travagliu spissu prevenu u so passaghju, cusì tene in sente stu fattore in a scelta di un locu.
Connettu tutti i cavi necessari per mezu di i connettori adatti in u router. Sò situati nantu à u pannellu posteru è ognunu hè marcatu cù u so nome, allora sarà difficiule per confundà a situazione. I sviluppatori permettenu solu due Pc à esse cunnessi via cavu, cume ùn ci sò più porti à bordu.
Assicuratevi chì a configurazione di u sistema operativo sia corretta. Hè cusì, l'indirizzu IP è DNS devenu esse furnizati automaticamente (a cunfigurazione più dettagliata si face direttamente in l'interfaccia web di u router). Una guida dettagliata per a configurazione di questi parametri pò esse trovu in u nostru altru artìculu à u ligame chì seguita.
Vede ancu: Impostazioni di Rete di Windows
Configuriamo u router Xiaomi Mi 3G
Avemu trattatu cù e azzioni preliminari, allora andemu à a parte più impurtante di l'oggetto di oghje - a configurazione di u router per assicurà una cunnessione Internet stabile. Dunque, basta à cuminciare à cum'è accede à l'impostazioni:
- Lanciare Xiaomi Mi 3G è in u sistema operativu allarga u listinu di e connessioni dispunibili se ùn state usando una cunnessione cablata. Connettu à una rete aperta Xiaomi.
- Aprite un prugrammu web pratticu è in tippu di barra
miwifi.com
. Cliccate nantu à l'indirizzu entratu Enter. - Aghjunghjerai à a pagina di benvenuta, da u quali tutti l'inizii cù i parametri di l'attrezzatura cumincianu. Hè tuttu in Cinese, ma dopu cambieremu l'interfaccia in Inglese. Accetta i termini di l'accordu di licenza è cliccate nantu à u bottinu. "Continue".
- Pudete cambià u nome di a rete senza filu è setà una password. Verificate a casella corrispondente s'è vo vulete piantà a stessa chiave d'accessu per u puntu è l'interfaccia web di u router. Dopu, avete bisognu di salvà i cambiamenti.
- Dopu, entrate in u menù di configurazione, specificendu u login è password di u router. Truverete quest'informazione nantu à un adesariu chì hè messu nantu à u dispositivo in sè. Se in u passu precedente stabilisci a stessa password per a rete è u router, verificate questu selezionendu a casella.
- Aspettate chì l'attrezzatura resi, dopu allora chì una ricunnessione automatica accadrà.
- Averete avè reinserimentu in l'interfaccia web ponendu una password.
Se tutte e azzioni sò state eseguite in modo corretu, vi sarete passatu à a modalità di edizione di parametri, induve pudete dighjà procedere à e più manipulazioni.
L'aggiornamentu di u Firmware è u mudellu di l'interfaccia di a lingua
L'installazione di un router cù un'interfaccia web china hè luntanu da praticà per tutti l'utenti, è a traduzzione automatica di tab à u navigatore ùn funziona micca bè. Dunque, avete bisognu di stallà l'ultima versione di u firmware per aghjunghje Inglese. Questu hè fattu di a siguente:
- In u screenshot sottu, u pulsante hè marcatu. "Menu principale". Cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
- Vai à la sezione "Impostazioni" è selezziunate "Status Status". Cliccate nantu à u bottinu sottu per scaricà l'ultimi aggiornamenti. S'ellu hè inattivu, pudete cambià immediatamente a lingua.
- Quandu l'installazione hè completa, u router riavanu.
- Avete bisognu di tornà à a stessa finestra è selezziunate da u menù di u pop-up "Inglese".
Verificate u funziunamentu di Xiaomi Mi 3G
Ora vole à assicurà chì l'Internet funziona bè, è tutti i dispositivi cunnessi sò visualizzati in a lista. Per fà quessa, aprite u menu "Status" è selezziunate una categoria "Dispositivi". In a tavula vedi un elencu di tutte e cunnessioni è pudete gestisce ciascuna di elli, per esempiu, restringe l'accessu o disconnessu da a rete.
In a sezione "Internet" Vede l'infurmazione di base nantu à a vostra rete, cum'è DNS, indirizzu IP dinamicu è IP di l'urdinatore. In più, ci hè un strumentu chì misura a velocità di cunnessione.
Impostazioni senza filu
In l'istruzzioni precedenti avemu descrittu u prucessu di creazione di un puntu di accessu wireless, tuttavia, ulteriore editing dettagliatu di i parametri si faci da una sezione specifica in u configuratore. Fate attenzione à e seguenti impostazioni:
- Move a tabulazione "Impostazioni" è selezziunate una sezione "Impostazioni Wi-Fi". Assicuratevi chì a cumparazione di duale canali sia abilitata. Sottu vedite una forma per adattà u puntu principali. Pudete cambià u so nome, password, regolà u livellu di prutezzione è di e opzioni 5G.
- Sottu ci hè una sezione nantu à a creazione di una rete di ospiti. Hè necessariu se vulete fà una cunnessione separata per certi dispositivi chì ùn avessu micca accede à u gruppu locale. A so configurazione hè esattamente uguale à u puntu principali.
Impostazioni LAN
Hè impurtante configurà a rete locale, ponendu attenzione particulare à u protocollo DHCP, perchè fornisce una recuperazione automatica di l'impostazioni dopu a cunnessione di i dispositivi à a rete attiva. Quali regolazioni li fornisce, l'utente seleziona in a sezione "Impostazione LAN". In più, l'indirizzu IP locale hè in curta qui.
Dopu, andate à "Impostazioni di Rete". Questu hè quì e definizioni di server DHCP sò definite, chì avemu parlatu à l'iniziu di l'articolo - ottenendu DNS è indirizzi IP per i clienti. S'ellu ùn ci hè nisunu prublema cù l'accessu à i siti, lascià u marcatore vicinu à l'elemento "Configurà DNS automaticamente".
Scegli un pocu per definisce a velocità per u portu WAN, scopre o cambia l'indirizzu MAC è metti u router in a modalità Switch per creà una rete tra i computer.
Opzioni di sicurezza
Di sopra, avemu riesaminatu a procedura di configurazione di basa, ma mi piacerebbe ancu mette in u tema di a sicurezza. In a tabulazione "Sicurezza" in a stessa sezione "Impostazioni" Pudete attivà a prutezzione standard di un puntu wireless è u travagliu cù u cuntrollu di l'indirizzi. Selezziunu unu di i dispositivi connessi è blocchi l'accessu à a rete à cchè. In u listessu menù accade è sbloccare. In u furmulariu in basso, pudete cambià a password d'amministratore per accede à l'interfaccia Web.
Impostazioni di u sistema Xiaomi Mi 3G
Infine, date un ochju à a sezione. "Status". Avemu già trattatu sta categoria quandu avemu aggiornatu u firmware, ma adesso mi piacerebbe parlà dettu. Prima sezione "Versione"Comu sapete già, hè responsabile di a disponibilità è l'installazione di l'aggiornamenti. Pulsante Caricatu Log scarica un file di testu in u computer cù i registri di operazione di a periferica, è "Ripristinare" - Riprende a configurazione (cum'è a lingua di l'interfaccia selezionata).
Pudete creà una copia di backup di l'impostazioni per risturmarle, se necessariu. A lingua di u sistema hè selezionata in u menù pop-up cumplicatu, è l'ora cambia in fondo. Assicuratevi di definisce u ghjornu è a tempu currettu per chì i logs sò formati correttamente.
Questu completa a configurazione di u router Xiaomi Mi 3G. Avemu tentatu di dà più quantu pussibule nantu à u prucedimentu di l'editing di parametri in l'interfaccia web, è ancu introduttu à cambià a lingua in inglese, chì hè una parte abbastanza importante di tutta a configurazione. Sè tutte l'istruzzioni sò state seguite attentamente, u funziunamentu normale di l'apparecchimentu hè assicuratu.