A creazione di un chat Telegram per Android, iOS e Windows

Hè megliu à avvicinà a scansione di a rete per a sicurezza, verificendu a pruprietà di porti. Per questi scopi, più spessu utilizanu un software speciale chì scansiona i porti. Sì manca, unu di i servizii in linea arriva à u salvu.

U scansu di portu hè disignatu per ricercà i host in a rete locale cù una interfaccia aperta. Ùn hè micca più utilizatu da l'amministratori di sistema o da l'attaccatori per scopre vulnerabilità.

Siti per verificà i porti in linea

I servizii descritti ùn necessitanu micca di registrazione è sò facili da usà. Se l'internet hè accessu da un computer, i siti mostreranu i porti aperti di u vostru ospitante, mentre utilizanu u router per distribuerà Internet, i servizii mostreranu i porti aperti di u router, ma ùn u computer.

Metudu 1: Portscan

Una caratteristica di u serviziu pò esse chjamata u fattu chì prupone à l'uterni informazioni appiccicate nantu à u prucedure di scansione è a nomina di un portu. U situ funziona per a libera, pudete controllà e prestazioni di tutti i porti assemi o selezziunu quelli specifici.

Andate à u situ Portscan

  1. Andate à a pagina principale di u situ è ​​cliccate nantu à u bottinu. "Avvia u Scanner di Portu".
  2. U prucessu di scaricazione cumincerà, secondu e informazioni nantu à u situ, ùn vole più di 30 secondi.
  3. In a tavula aperta tutti i porti sò visualizati. Per aghjunghje chjavi, cliccate solu nantu à l'icona di l'occulu in u bascula in u dirittu superiore.
  4. Per l'infurmazione nantu à ciò chì significa un numeru portu particulare, pudete truvà u scendendu appena sottu.

In più di verificate i porti, u situ offre di misurà ping. Per piacè, avverate chì solu i porti listati in u situ sò scansionati. In più di a versione di navigatore, l'utenti sò stati offerti à una applicazione gratuita per a scansione, è da una estensione di navigatore.

Metudu 2: Nitturà u mo nome

Un strumentu più versatile per verificà a disponibilità di i porti. A differenza di a risorsa precedente, scansa tutti i porti cunnisciuti, ancu l'utenti ponu scansà ogni hosting in Internet.

U situ hè tradatu in russe, allora ùn ci sò nunda di prublemi cù u so usu. In l'impostazioni pudete accende l'interfaccia inglese o spagnola.

Vai à u situ web Hide the my name

  1. Andemu in u situ, inserisci u vostru IP o specificu un ligame cù u situ di interesse.
  2. Selezziunate u tippu di porti da verificare. L'utenti puderanu selezziunate quelli popolari truvati in servitori proxy, o specificà a soia.
  3. Dopu avè stabilitu a chjave, cliccate nantu à u bottinu. Scansione.
  4. U prucessu di scansione sarà visualizatu in u campu "Risultati di a prova", ci serà ancu una riassunzione di l'infurmazioni nantu à i porti aperti è chiusi.

Nant'à u situ pudete truvà u vostru indirizzu IP, verificate a velocità di Internet è altre informazioni. Malgradu u fattu di ricunniscenza di più porti, u travagliu di u serviziu ùn hè micca cusì praticu, è l'infurmazione risultante hè mostra troppu generalizzata è incomprensibile per l'utenti cumuni.

Metudu 3: Testu IP

Un'altra risorsa in lingua russa pensata per verizà i porti di u vostru computer. In u situ, a funzione hè designata comu scanner di sicurezza.

L'esplorazione pò esse svolta in trè modi: normale, espressu, pieno. A durata di scansione selezionata è u numeru di porti rilevati depindenu di u modu selezionatu.

Andate in IP Test Site

  1. Nantu à u situ và à a sezione Scanner di sicurezza.
  2. Avemu sceltu u tippu di testu da u listessu pruduttu, in a maggior parte di i casi a scansione di solitu fà, allora cliccate nantu à u pulsante Inizia a scansione.
  3. L'infurmazioni nantu à i porti chjamati sò visualizzati in a finestra superiore. Dopu a scansione hè completa, u serviziu vi avverrà di e prublemi di sicurezza.

U prucessu di scansione duia qualchi secondi, mentre l'usu hè solu informazione dispunibile nantu à i porti aperti, ùn ci sò micca spiegazioni in a risorsa.

Se site avete bisognu di scopre micca i porti aperti, ma truvate dinò ciò chì si intende per, u prucessu hè di aduprà a risorsa Portscan. L'informazione di u situ hè presentata in una forma accessibile, è sarà capitu non solu da l'amministratori di sistema.