Ora, u fenomenu hè abbastanza cumuni, quandu i fornitori si fermanu qualchi siti, micca ancu aspettendu a decisione di Roskomnadzor. A volte sti serrature non autorizate sò infundate o erronie. Cusì si soffri cum'è utenti chì ùn ponu micca truvà u vostru situ preferitu è l'amministrazione di u situ, perde i so visitatori. Fortunatamente, ci sò diversi prugrammi è add-ons per i navigatori chì ponu bypassà tali serrature irragionevoli. Una di e migliori soluzioni hè l'estensione friGate per Opera.
Questa estensione hè diversa da chì se ci hè una cunnessione normale cù u situ, ùn include micca l'accessu da un proxy, è abilita solu sta funzione se a risorsa hè bloccata. Inoltre, trasmette dati reali nantu à l'utente à u pruprietario di u situ, è micca falsu, cum'è a maggior parte di e altre applicazioni simili. Così, l'amministratore di u situ pò riceve statistiche complete nantu à e visite, è ùn sustituite micca, ancu se u so situ hè bloccatu da qualchì provider. Hè cusì, friGate ùn hè micca un anonimizzatore in a so essenza, ma solu un attrezzu per visità i siti chjamati.
Stallazione installazione
Sfortunatamente, l'estensione friGate nant'à u situ ufficiale ùn hè micca dispunibile, perchè questu cumpunente deve esse scaricatu da u situ di sviluppatore, u ligame à u quale hè data a fine di sta sezione.
Dopu per scaricà l'estensione, apparirà un avvertenza chì a so fonte hè ignota à u navigatore Opera, è di attivà questu elementu ti serve per andà à u manager di estensione. Cusì facemu cliccendu nantu à u pulsante "Vai".
Avemu in u manager di estensione. Comu pudete vede, l'aggiunzione di friGate hà apparutu nant'à a lista, ma per attivà u, avete bisognu cliccà nantu à u bottinu "Install", chì hè ciò chì facemu.
Dopu à quessa, una finestra supplementare si vene in cui avete bisognu à cunfermà l'installazione torna.
Dopu sti azzioni, simu trasferiti à u situ ufficiale di friGate, induve hè segnalatu chì l'estensione hè stata installata cù successu. Una icona per questu add-on compare in a barra di strumenti.
Installate friGate
U travagliu cun estensu
Ora truvemu cumu funziunà cù l'estensione friGate.
U travagliu cun ellu hè abbastanza simpaticu, o, piuttostu, face quasi automaticamente tuttu di se stessa. Se u situ à chì avete cambiatu hè un amministratore di rete o un fornitore di rete bloccatu, è si trova in un listinu speciale in u situ web di friGate, u proxy hè attivatu automaticamente è l'utente accede à u situ web bloccatu. In u casu contrariu, a cunnessione cù l'internet accade in u modu normale, è in a finestra popup di u cumandamentu compare l'iscrizzione "Disponibile senza proxy".
Ma, hè pussibule di lanciare un proxy per via di una forza, cliccendu basta annantu à u bottinu cum'è un switch in a finestra di pop-up add-on.
U proxy hè disattivatu in u listessu modu.
In più, pudete disattivà u cumandamentu à tutti. In questu casu, ùn funzionerà micca ancu quandu si muta à un situ bloccatu. Per discunettà, cliccate nantu à l'icona friGate in a barra di strumenti.
Comu pudete vede, dopu u clic vi hè appiutu ("disattivatu"). L'aggiunzione hè attivata cum'è mancu hè disattivata, chì hè cliccendu nantu à a so icona.
Impostazioni di espansione
In più, andendu à u manager di estensione, cù l'aggiunzione di friGate, pudete fà qualchì altra manipolazione.
Cliccando nantu à u "Pulsu impostazioni", andate in a regolazione di add-on.
Quì pudete aghjunghje qualunque situ à a lista di prugrammi, allora chì vi accede per mezu di un proxy. Pudete ancu aghjunghje u vostru indirizzu di servitore proxy, permettenu di fà anonimità per tene a to riservatezza ancu per l'amministrazione di siti visitati. Pudete ancu abilità a ottimizazione, fà impostazioni di allarme, e disattivà a publicità.
Inoltre, in u gestore di l'estensione, pudete disattivà friGate, cliccate nantu à u bottinu pertinente, è ancu aghjuntu l'icona add-on, permettete a travagliu privatu, permettete l'accessu à i ligami di i file, raccolgete l'errori marcendu e etichette in questu estensione.
Se vulete, pudete rimuovere completamente friGate cliccendu nant'à a croce in u angulu in dirittu superiore di u blocu cù a estensione.
Cum'è si pò vede, l'estensione friGate pò fornisce l'accessu à u navigatore Opera ancu à i siti bloccati. In listessu tempu, hè necessaria l'intervenzione di l'utente minimale, cume l'estensione svolge a maiò parte di l'azione automaticamente.