Cumu mettere alcune foto in Instagram

Oghje apprenderà à creà una macchina virtuale per Remix OS in VirtualBox è installà stu sistema operativu.

Vede ancu: Cumu aduprà VirtualBox

Stage 1: Scaricare Remix OS Image

Remix OS hè liberu per configurazioni 32/64-bit. Pudete scaricarlo da u situ ufficiale à stu ligame.

Stage 2: Creating a Virtual Machine

Per esegui Remix OS, ci vole à creà una macchina virtuale (VM), chì funziula cum'è un PC, isolata da u vostru sistema operativu principale. Eseguete VirtualBox Manager per definisce opzioni per a futura VM.

  1. Cliccate u pulsante "Crea".

  2. Complete i campi cumprintu:
    • "Nome" - Remix OS (o qualcunu desideratu);
    • "Tipu" - Linux;
    • "Versione" - Altri Linux (32 bit) o ​​Altro Linux (64-bit), dipindendu da u bit di Remix sceltu prima di scaricà.
  3. RAM più u megliu. Per Remix OS, u bracket minimu hè di 1 GB. 256 MB, cum'è raccomandatu da VirtualBox, sarà assai scarsu.

  4. Avete bisognu di stallà u sistema operativu nantu à u discu duru chì, cù a vostra aiutazione, creà VirtualBox. In a finestra, lasciatene l'opzione selezionata. "Crea un novu discu virtuale".

  5. Lasciate Tipu di Drive VDI.

  6. Format di l'archiviazione, sceglite da e vostre preferenze. Avemu da raccomandà aduprà "dinamicu" - perchè u spaziu di u discu rigiu allettatu per Remix OS sarà spesi in proporzione à e vostre azzioni in stu sistema.

  7. Dà un nome à u futuru HDD virtuale (opzionale) è specificate a so dimensione. Cù un furmatu dinamicu di furmazione, u volume specificatu funziunà cum'è impurtante, oltre chì a pussibilità di l'unità ùn si pò spendere. In listessu tempu a taglia aumenterà di gradu.

    Se avete sceltu un formatariu fissu in u passu precedente, allora u numeru specificatu di gigabyte in stu passu sarà immediatamente attribuitu à un discu duru virtuale cù Remix OS.

    Avemu da fassi raccomandazione di allargà almenu 12 GB per chì u sistema pò esse facilmente mumentatu è archivia i file di l'utente.

Stage 3: Configure the Virtual Machine

Se vulete, pudete dopu bisognu à a macchina creata un pocu è aumentate a so produttività.

  1. Cliccate nantu à a macchina creata cù u dirittu di u mouse è selezziunate "Personalizza".

  2. In a tabulazione "Sistema" > "Processore" vi pudete aduprà un altru processore è abilità PAE / NX.

  3. Tab "Mostra" > "Schermu" permette di aumentà a memoria video è permette a accelerazione 3D.

  4. Pudete ancu personalizà altre opzioni cum'è desideratu. Pudete ritornà à queste impostazioni ogni volta chì a macchina virtuale hè disattivata.

Stage 4: Installing Remix OS

Quandu tuttu hè preparatu per l'installazione di u sistema operativu, pudete andà à l'ultima tappa.

  1. Cliccate u vostru mouse per mettere in evidenza u vostru sistema operativo nantu à a parte sinistra di u VirtualBox Manager è cliccate nantu à u pulsante "Run"situatu annantu à a barra di strumenti.

  2. A macchina inizià a so travagliu è per uttene l'altru vi dumandarà di specificà a maghjina OS per avè l'iniziu. Cliccate nantu à l'icona di a cartella è in Explorer seleziona l'immagine di Remix OS scaricata.

  3. Seguitate e tutte e fasi successive d'installazione cù a chjave. Enter e frecce up-down è diritta-sinistra.

  4. U sistema aghjunghja à sceglie u tipu di lance:
    • Modu di residente - modalità per u sistema operativu installatu;
    • Modu ospiti - modalità ospiti in cui a sessione ùn sarà micca salvata.

    Per installà Remix OS, ci vole à esse attribuitu Modu di residente. Appughjà nantu à a chjave Tab - Una linia cù i parametri di u lanceru apparirà sottu u blocu cù a selezzione di a modalità.

  5. Cancellà u testu davanti à a parola "tranquillu"cum'è mostra in u screenshot sottu. Per piacè, avà a nota chì ci deve esse un spaziu dopu a parola.

  6. Addu un parametru "INSTALL = 1" è cliccate Enter.

  7. Vi sarà dumandatu di creà una partizione nantu à u discu duru virtuale induve u OS Remix sarà installatu dopu. Selezzi un item "Crea / Modifica partizioni".

  8. A quistione: "Volite usà GPT?" risponde "No".

  9. U utilità sarà lanciatu. cfdisktrattà cun sezioni di u drive. Di seguito, tutti i pulsanti seranu situati à u fondu di a finestra. Selezziunu "Novu"per creà una partizione per installà u OS.

  10. Questa sezione deve esse rializata. Per fà quessa, assignate lu cum'è "Primaria".

  11. Se crea una singula partizione (ùn vulete dividere u HDD virtuale in parechji volumi), allora lasciate u numeru di megabyte chì l'utilità hà impostatu in precedenza. Avete attribuitu stu volumu indipenientemente quandu crei una macchina virtuale.

  12. Per fà u discu avviziunabile è u sistema pò scorreru da ellu, selezziunà l'opzione "Bootable".

    A finestra sarà uguale, è in a tavula pudete vede chì a partizione principale (sda1) hè marcata cum'è "Boot".

  13. Ùn ci vole micca configurà i parametri, cusì selezziunate "Scrivà"per salvà e configurazione è andate in a finestra successiva.

  14. Vi sarà dumandatu per cunfirmà a creazione di una partizione nantu à u discu. Scrive a parola "sì"sì accettà. A parola stessa ùn basta completamente in u schermu, ma hè scritta senza prublemi.

  15. U prucedimentu di registrazione cessa, attendite.

  16. Avemu creatu u primu è solu partizione per installà u Sò sopra adu. Selezziunu "Quit".

  17. Aghjunghjerai à l'interfaccia di l'installatore. Ora selezziunate a sezione creata sda1quandu Remix OS sarà installatu in futuro.

  18. Selezziunate u formatu di partizione, selezziunu u sistema di lìarule. "ext4" - Si usa comunemente in sistemi basati nantu à Linux.

  19. Apparirà una notificazione chì durante a formattazione tutti i dati da quest'unità seranu cancellati, è a domanda se sì sicuru di e vostre azioni. Selezziunu "Sì".

  20. A quistione chè vo vulete installà u caricatore di avvicinamentu GRUB, rispondi "Sì".

  21. Un'altra domanda po ti cumparisce: "Volite cunfirmà u cartulare / sistema cume lettura-scrittura (cambiabile)". Cliccate "Sì".

  22. L'installazione di Remix OS inizia.

  23. Quandu l'installazione hè cumpleta, vi sarà dumandatu di cuntinuà a scarica o riavvi. Sceglite una opzione avà - di solitu un riavule ùn hè micca necessariu.

  24. U primu scaricamentu di l'OS inizierà, chì pò durà parechji minuti.

  25. Apparirà una schermata di benvenuta.

  26. U sistema vi chiede di sceglie una lingua. In tuttu, solu 2 lingue sò dispunibuli - Inglese è Cinese in dui variazioni. Pudete dopu cambià a lingua à u russo in u so OS.

  27. Accetta i termini di l'accordu di l'utente cliccendu "Accusa".

  28. Un passu cù u impostazione di Wi-Fi si aprirà. Sceglite una icona "+" in l'angulu in dirittu superiore per aghjunghje una rete Wi-Fi, o cliccate "Salta"per saltà stu passu.

  29. Premere chjave Enter.

  30. Vi sarà dumandatu di stallà diverse applicazioni popolari. U cursore hè apparutu in questa interfaccia, ma pò esse ghjustu da aduprà: per esse spostatu in u sistema, ci vole à tene premutu u pulsu sinu di u mouse.

    L'applicazioni selezionate saranu visualizzate, è pudete l'installà cliccendu nantu à u bottinu. "Install". O pudete saltà stu passu è cliccate "Finish".

  31. Solu nantu à l'offre di attivà i servizii di Google Play, lascià un spuntu, s'è accettatu, o deselezzu, è cliccate "Prossimu".

Questu completa a configurazione, è vi si porta à u desktop di Remix OS.

Cume run Run OS dopo l'installazione

Dopu avè spegutu a macchina virtuale cù Remix OS è ch'ella hè stata in rumentata, a finestra d'installazione sarà visualizata invece di u loader di u boot GRUB. Per incaricà ulteriormente stu OS in a modalità normale, fate u seguitu:

  1. Vai à l'impostazioni di a macchina virtuale.

  2. Passa à a tab "Carriers", selezziunate a maghjina avete abituata per stallà u sistema operativo, è cliccate nantu à l'icona di disinstallazione.

  3. Quandu vi si dumanda à sicuru chì avete da rimuove, confermate l'azione.

Dopu avè salvatu a configurazione, pudete avè cuminciatu Remix OS è travaglià cù u gestore di avvicinamentu GRUB.

Malgradu u fattu chì Remix OS hà una interfaccia simile à Windows, a so funzionalità differisce pocu da Android. Purtroppu, da u lugliu di u 2017 Remix OS ùn sarà più aggiornatu è mantenutu da i sviluppatori, allora ùn aspettate micca l'aggiornamenti è u supportu per stu sistema.