Ricercate è installate u driver per stampatore di foto Epson Stylus Photo P50

Epson Stylus Photo P50 stampatore di foto pò necessità di stallà u driver in casu chì era cunnessu à un novu computer o u sistema operativo hè stato reinstallatu. L'utente hà pussutu parechje opzioni per chì questu pò esse fattu.

Installazione di Software per Stylus Photo P50

Cum'è una regula, un CD cun driver hè inclusu cù u dispositivo di stampa. Ma micca tutti l'utenti anu da u tempu, è in i moderni PC è urdinatori pò esse esistutu micca. In sta situazione, u listinu conducente duverà scaricà da Internet.

Metodo 1: U situ Epson

Benintesa, ogni produttore rapprisenta tuttu u supportu necessariu per i so prudutti. I possessuri di tutti i dispositivi periferici ponu scaricà u software da u situ, in u nostru casu da u situ Epson, è installatu. Se u vostru computer utilizza Windows 10, u driver per esse ùn hè micca ottimizatu, ma pudete provà a stallà u software per Windows 8 (se vole, in modalità compatibilità), o andate nantu à l'altre opzioni descritte in stu articulu.

Andate à u situ di u fabbricante

  1. Cliccate nantu à u ligame sopra, aprite a sezione. "Driver è Supportu".
  2. In u campu di ricerca entra P50 e da a lista di partite, selezziunu u primu risultatu.
  3. A pagina dunghjettu si aprirà, quì vedi chì a stampante di foto appartene à i mudelli di l'archive, ma u driver hè tuttavia adattatu per e versioni chì seguanu di Windows: XP, Vista, 7, 8. Sceglite quella desiderata, cum'è a so prufonda di bit.
  4. U driver driver hè visualizatu. Scaricate e spacchite.
  5. Run u file eseguibile in cui cliccate "Setup". Dopu tuttu, i schedari temporanei saranu sfaccati.
  6. Appare una finestra cù una lista di trè mudelli di stampanti foto, ciascuna chì hè compatibile cù u driver attuale. U mudellu chì avemu bisognu hè già messu in evidenza, tuttu u restu hè di cliccà nantu à "OK". Ùn vi scurdate di marcà a marcata a casella chì attribuisce a stampante predefinita se ùn vulete micca tutti i documenti da stampà in ella.
  7. Specifichi a vostra lingua preferita.
  8. Accetta i termini di l'accordu di licenza.
  9. Aspettate un pocu mentre l'installazione accadrà.
  10. In u prucessu, vedite un problema di sistema riguardu l'installazione di software da Epson. Rispondi sì è aspettate finu chì a stallazione hè finita.

Se l'installazione hè rializata, riceverà a finestra di notifiche rispettu. Dopu, pudete cuminciare ad aduprà u dispositivo.

Metudu 2: Utilità Epson

Questu opzione hè adatta à i utilizatori attivi di a tecnulugia di sta cumpagnia o per quessi chì vogliono avè più software pussibule. L'uternità di Epson ùn hè micca solu pè aggiornà u driver in adupratu i stessi servitori per scaricà i schedari cum'è in Metodo 1, ma aghjusta u firmware di a stampante, trova appelli addizionali.

Scaricate Epson Software Updater

  1. Aduprate u ligame di sopra per andà à a pagina ufficiali di download di u prugramma.
  2. Truvate u blocu download è scaricate un schedariu chì sia compatibile cù Windows o MacOS.
  3. Scatela è lanciate. Avete bisognu di accettà l'Accordu di Licenza per a stallazione.
  4. L'installazione principia, ci aspettemu e, se hè necessariu, cunnessu a stampatrice di foto à u PC.
  5. Quandu hè finitu, un programma inizierà chì ricunnosce immediatamente u dispositivu connessu, è se avete parechji, selezziunu P50 da a lista.
  6. Dopu a scansione, tutte e applicazioni corrispondenti saranu trovate. In a parte superiore di a finestra, sò state visualizzate notizie importanti in a parte inferiore, in più. E casute di spiccata anu da indicà u prugramma chì vulete vede in u vostru computer. Avendu decisu nantu à a scelta, pressa "Installazione ... articulu (i)".
  7. Durante l'installazione, bisognu accettà dinò l'accordu, simile à a prima volta.
  8. Se avete sceltu in più u firmware di a stampante, a finestra dopu apparirà. Quì avete bisognu di leghje attentamente e misure di sicurezza per ùn danneghju micca u firmware chì serve per fà u P50. Per cumincià cliccate "Start".
  9. L'installazione hè cumpletata cun una notificazioni nantu à sta situ, a finestra pò esse chjappata cù u pulsante "Finish".
  10. Simili, chjude l'Epson Software Updater stessa e verifichi u funziunamentu di a stampatrice.

Metudu 3: Software per installà i driver

Ci sò ancu prugrammi chì ponu à l'aggiornu di u software di tutti i cumpunenti di PC è di dispositivi cunnessi immediatamente. Hè pratici d'usu dopu à a reinizizzione di u sistema operativu, quandu hè in realtà vacante è ùn ci sò micca piloti per assicurà u funzionamentu currettu di certi funzioni. L'utente pò configurà manualmente ch'è i driver saranu installati per a so configurazione è a versione di Windows, è chì ùn ne. I prugrammi si differenu da a lista di dispositivi supportati è da u principiu di funziunamentu - certi depindenu da a cunnessione Internet, altri ùn anu bisognu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Avemu raccomandazione duie applicazioni più diffuse - DriverPack Solution è DriverMax. Di solitu aghjuntu l'aggiornamentu cù successu non soltanto di dispositivi embedded, ma dinò periferiche, da a versione Windows. I principianti non saranu trascurati per cunnuscite u materiale per u bonu impieghu di u software.

Ulteriori dettagli:
Cume aghjurnà i driver in u vostru computer usando a Soluzione DriverPack
Aggiorna i driver cun DriverMax

Metudu 4: ID di stampante

Per a interazione curretta di u sistema operativo è u dispositiu fisicu, questu questu hà sempre un identificatore personale. Sò questu, l'utente pò ancu trovà u driver è poi installarlo. In generale, un tale prucessu hè assai veloce è simplici è à volte aiuta à truvà un software per quelle versioni di u sistema operativu chì u sviluppatore hardware ùn sustene micca. P50 hà u seguente ID:

USBPRINT EPSONEpson_Stylus_PhE2DF

Ma ciò chì fà cù più lontanu è cumu trovu u driver necessariu cù l'aiutu di sti, leghje u nostru altru articulu.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 5: Manager di dispositivi

In Windows, cum'è assai utilizatori sà, ci hè un strumentu chjamatu "Manager di dispositivi". Cù sì, pudete installà a versione base di u driver, chì vene à assicurà a cunnessione normale di a stampante di foto à u computer. Da dì chì da l'imperfezione di questu metudu, Microsoft pò ùn installà micca l'ultima versione o ùn trova nunda. Inoltre, ùn ricevi micca una applicazione aggiuntiva chì vi permetta di cuntrullà u dispositiu cun impostazioni avanzate. Ma se tuttu ciò ùn importa nunda o avete solu prublemi di cunnessione di l'attrezzatura, aduprate e istruzioni in l'articolo à u ligame sottu.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Avete familiarità cù i metudi di basa disposti per truvà è installà i driver per a stampante di foto Epson Stylus Photo P50. Basatu in a vostra situazione, selezziunu u più praticu è aduprale.