Cumu vede a storia di VKontakte


Un sistema di videosurimentu pò esse necessariu per una varietà di motivi, sia per l'azienda, sia per l'individuu. L'ultima categoria hè assai vantaghju à sceglie e fotocamere IP: sta tecnulugia hè micca costosa è pudete adupralla senza capienza specifica. Come mostra a pratica, l'utenti sperienanu in impurtanza durante a messa in u iniziale di a periferica, in particulare quandu usanu un router quale mezu di comunicazione cù un computer. Allora, in articulu di oggi, vulemu dicimu cume cunnesse una fotocamera IP à un router di rete.

Funzionalità di a cunnessione di telecamere IP è router

Prima di passà a descrizzione di a procedura di cunnessione, ponemu in mente chì, per configurà a fotomiscia è u router, avete bisognu di un computer cun una connessione Internet attiva. In realtà, u travagliu di stabilisce una cunnessione tra u dispositiu di sorveglianza è u router consiste di duie fasi - a messa in serbo di a fotocamera è a configurazione di u router, è in tale ordine.

Stage 1: IP Camera Setup

Ognuna di e fotocamere di a spezie considerata hà un indirizzu IP fissu, grazie à chì l'accessu à l'osservazione hè prestatu. Tuttavia, nisunu di sti dispositivi ùn travaglerà fora di a scatula - u fattu hè chì l'indirizzu attribuitu da u fabbricante probabilmente ùn coincide micca cù u spaziu di indirizzu di a vostra rete locale. Cumu risolve u prublema? Hè sèmplice - L'indirizzu deve esse cambiatu per l'appropriatu.

Prima di iniziare a manipolazione, scopre u spaziu di indirizzu di una rete LAN. Circa quì, cumu hè fattu, descrittu in u seguitu materiale.

Per di più: cunnessione è configurazione di una rete locale in Windows 7

Dopu avete bisognu di sapè l'indirizzu di a camera. Quest'informazione si trova in a documentazione di u dispositiu, è nantu à un adesivu messu nantu à u so corpu.

Inoltre, u dispositiu deve avè un discu d'installazione, chì, aghjettu à i driver, hà ancu una utrazione di configurazione - a maiò parte di i scopri l'indirizzu IP esattu di a fotocamera di sorveglianza. Incù l'aiutu di sta utilità, pudete ancu cambià l'indirizzu, ma ci sò assai varietà di tali software, dunque a descrizione di cumu fà sta operazione meriteghja un articulu separatu. Invece di l'utilità, aduprà una opzione più versatile - cambià u parametru impiegatu cù l'interfaccia web. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Connettu u dispositiu à u computer: inserisci una fine di u cavu di rete in a portu di u dispositivo, è l'altru in u connettore appositu di u PC o di a carta di rete portatili. Per e fotocamere senza filu, hè basta à assicurà chì u dispositivu hè ricunnisciutu da a rete Wi-Fi è chì si cunnesse senza prublemu.
  2. L'accessu à l'interfaccia web di a fotocamera ùn hè micca dispunibile per mancanza in a subnetta di cunnessione LAN è l'indirizzu di a dispositiva. Per entrà in l'utile di configurazione di a subnet dovrebbe esse fattu uguale. Per ghjunghje ciò, apri "Rete è Spartizione". Dopu cliccate nantu à l'opzione "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".

    Poi, truvate u articulu "Connessione à l'Area Locale" è cliccate nantu à u cù un clic destro. In u menù contestuale, selezziunu "Pruprietà".

    In a finestra di pruprietà, selezziunate "TCP / IPv4" e dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  3. Cunsultate ind'è l'indirizzu di a fotocamera, chì avemu amparatu in precedenza - per esempiu, pari à192.168.32.12. A penultima coppia di cifre hè a subnetta di travagliu di a camera. U computer à chì vo cunnessi u dispositivo hè prubabile avè l'indirizzu192.168.1.2dunque, in quel casu "1" deve esse rimpiazzatu da "32". Naturalmente, u vostru dispositivo pò avere un numaru di subnet completamente diversu, è deve esse inseritu. L'ultimu cifru di l'IP di u computer deve esse fattu 2 menu di u listessu valore di l'indirizzu di a fotocamera - per esempiu, se l'ultimu pare192.168.32.12L'indirizzu di u computer hè stabilitu cum'è192.168.32.10. À u paragrafo "Main Gateway" L'indirizzu di a cammara à configurà deve esse situata. Ùn vi scurdate di salvà e configurazione.
  4. Ora vi truverete l'interfaccia di configurazione di a fotocamera - aprite un navigatore, inserite l'indirettu di a dispositiva in a linea è cliccate Enter. Apparirà una finestra chì vi chiede di entrà u login è a password, i dati necessarii si trovanu in a documentazione di a fotocamera. Inserite li e entrate in l'applicazione web.
  5. L'azione ulteriore dipende se avete bisognu di vede l'immagine da u dispositiu per Internet, o chì a rete locale sia abbastanza. In questu sicondu casu, verificate l'opzione in l'impostazioni di rete "DCHP" (o "IP dinamica").

    Per a pussibule di vede da Internet, avete bisognu di definisce e seguenti impostazioni in a stessa sezione.

    • L'indirizzu IP hè l'opzione principale. Quì ci vole à inserisce l'indirizzu di a camera cù u valore di a subnet principale di a cunnessione LAN - per esempiu, se l'IP incastunu di u dispositivo appare192.168.32.12poi una stringa "Indirizzu IP" bisognu di entrà dighjà192.168.1.12;
    • Subnet mask - basta inserite u parametru difettu255.255.255.0;
    • Gateway - incolla l'indirizzu IP di u router quì. Sì ùn li cunnuscite, aduprà a guida seguente:

      Leggi più: Scopri l'indirizzu IP di u router

    • Servore DNS - quì ci vole à inserisce l'indirizzu di u computer.

    Ùn vi scurdate di salvà e configurazione.

  6. In l'interfaccia web di a fotocamera, avete bisognu d'attribuisce un portu di cunnessione. Di norma, tali opzioni sò situate in l'impostazioni avanzate di rete. In linea "Porta HTTP" inserite ogni valore aghju u predefinitu chì hè "80" - per esempiu,8080.

    Fate attenzione! Se ùn pudete micca truvà e opzioni currette in l'utilità di configurazione, allora a capacità di cambià a portu cù a vostra fotomiseta ùn hè micca supportata, è duverete saltà stu passu.

  7. Sconnetti u dispositiu da u computer è li connettenu à u router. Poi si torna à "Centru di risorse è Rete"proprietà aperte "Cunnessioni di Area Locale" è stabilisce i parametri per ottene IP è DNS cum'è "Automatic".

Questu completa a configurazione di l'attrezzatura di monitoru - procedi à a configurazione di u router. Se avete parechje camérare, allora a procedura descritta sopra ci vole da ripetere per ognuna cun una differenza - l'indirizzi è i valori di portu per ognunu duvanu esse più di u primu dispositivo configuratu.

Stage 2: Configurazione di u router

Configurazione di u router per e prestazioni di fotocamera IP hè una cosa più faciule. Prima, assicuratevi chì u router sia cunnessu à u computer è ci hè accesso à Internet. Naturalmente, bisognu ancu entrà in l'interfaccia di cunfigurazione di u router - qui sotto truverete e link à e istruzzioni.

Vede ancu:
How to enter ASUS, D-Link, TP-Link, Tenda, Netis, Trendnet router settings
Risolvendu u prublema cù l'entrata di a configurazione di u router

Ora procedi à a configurazione.

  1. Aprite u router configuratore web. A funzione chì avemu bisognu di u nostru scopu attuale hè chjamata "forwarding port". Questa caratteristica pò esse riferita in modi diversi è situati in diversi loci. Di regula, in a maggior parte di i dispositivi si chjama cum'è "Port Ritardu" o "Server Virtuale", è situatu sia in una sezione separata di regolazioni o in categorie "WAN", "NAT" o impostazioni avanzate.
  2. Prima di tutti, sta opzione deve esse attivata se ùn hè micca attivata per difettu.
  3. Dopu avete bisognu di dà u futuru server virtuale un nome unicu - per esempiu, "Camera" o "Camera_1". Benintesa, pudete chjamà cume ti piace, ùn ci sò micca restrizioni quì.
  4. Change opzione "Port Range" dipende se sì cambiatu u portu di cunnessione di a fotocamera IP - in questu casu, avete bisognu di specificà u mudellu. In linea "Indirizzu IP Locale" Specificate l'indirizzu di a periferica.
  5. Parameter "Portu Locale" setatu cum'è8080o lasciate80, se ùn pudete micca cambià u portu di a camera. "Protocollo" necessità di sceglie "TCP"s'ellu ùn hè micca installatu per difettu.
  6. Ùn vi scurdate di aghjunghje un novu servitore virtuale à a lista è applicà e impostazioni.

Per un serie di fotocamere cunnesse, ripetite a manipolazione, tenendu tenendu in mente u fattu chì e diverse indirizzi IP è porti sò necessarii per ogni dispositiu.

Dicemu un pocu di parole nantu à a scelta di cunnessione à a fotocamera da qualunu situ internet. Per questa caratteristica, aduprà l'indirizzi IP statichi di u router è / o computer, o, più spessu, l'opzione "DynamicDNS". A maiò parte di i router moderni sò dotati di sta caratteristica.

A procedura hè di registrà u vostru dominiu personale in un serviziu DDNS speciale, è di risultatu chì avete un ligame cum'è// personal- domain.address-provider-ddns. Duvete inserire u nomu di dominio in l'impostazioni di u router è entrate in l'ospite di serviziu in u listessu locu. Dopu, dopu, cù u ligame pudete accede à l'interfaccia di a fotocamera da qualunque dispositiu cunnessu à Internet, sì un computer, un laptop o ancu un smartphone. L'istruzione dettagliata merita una descrizione separata, perchè ùn invichemu micca nant'à u dettagliu.

Conclusione

Hè tuttu ciò chì vulemu parlà di voi nantu à a procedura per a cunnessione di telecamere IP à u router. Comu pudete vede, hè prubabile, ma ùn ci hè nunda di sbiguttanti in esse - seguitu attentamente a guida suggerita.