Cume salvà i segnalibri in un navigatore Google Chrome


In u prucedimentu di u navigatore, pudemu aprire infiniti siti, solu in cui parechji necessità di esse salvati per un accede rapidu in seguitu. Per questo, i segnalatori sò forniti in u navigatore Google Chrome.

Bookmarks hè una sezione separata in u navigatore Google Chrome chì permette di navigà rapidamente à un situ chì hè statu aghjuntu à sta lista. Google Chrome pò creare nant'à un numeru illimitatu di segnalatori, ma dinò per facilità, classificà quelli da cartelle.

Scaricate Google Chrome Browser

Cume favurite un situ in Google Chrome?

Bookmarking Google Chrome è estremamente semplice. Per fà ciò, andate solu à a pagina che vulete aghjuntu, è in zona di destra di a barra di indirizzu, cliccate nantu à l'icona di stella.

Cliccando nantu à sta icona, aprite un menu menu in u schermu induve pudete assignà un nome è una cartella per u vostru segnalibru. Per aghjunghjini rapidamente un segnalibru, basta à cliccà "Fatti". Se vulete creà una cartulina separata per u segnalibru, cliccate nantu à u pulsante. "Cambia".

Una finestra cù tutti i cartulari di bookmark esistenti sarà visualizzata nantu à u schermu. Per creà una cartulina, cliccate nantu à u bottinu. "Novu Cartulare".

Inserite u nome di u segnalibru, cliccate nant'à a chiave Enter, e poi cliccate "Salvà".

Per salvà i segnalibri creati in Google Chrome in un cartulare novu, cliccate dinò nantu à l'icona cù un asteriscu in a colonna "Cartella" selezziunate a cartella creata, e salvate e cambiamenti, cliccanu nantu à u pulsante "Fatti".

Così, pudete organizzare elenchi di e vostre pagine web preferiti, accedi immediatamente à elli.