Cumu si vedenu i cartelli è cartulari nascosti? ACDSee, Total Commander, Explorer.

Bonu ghjornu.

A u discu, in più di i file "normali", ci sò ancu file nascosti è di sistema, chì (cum'è concevuti da i sviluppatori di Windows) devianu esse invisibili per i utilizatori novelli.

Ma à volte ci hè bisognu di pulì l'ordine trà tali file, è per fà quessa, devi prima veda. Inoltre, tutti i cartulari è i schedari ponu esse nascosti ponendu i attributi adatti in a pruprietà.

In questu articulu (soprattuttu per l'usini principianti) vogliu mustrà alcuni modi semplici cum'è di vede rapidamente è faciule e chjassine. Inoltre, cù i prugrammi elencati in l'articolo, puderete catalogà è ripristinare l'ordine in i vostri file.

Metudu numeru 1: imposta u direttore

Questu metudu hè adatto per quelli chì ùn vogliono installà nunda. Per vede i schedari nascosti in l'esploratore - solu fà qualchì regolazione. Considerà l'esempiu di Windows 8 (in Windows 7 è 10 hè fattu simili).

Prima ci vole à aprite u pannellu di cuntrollu è andate in a sezione "Design and Personalization" (vedi fig. 1).

Fig. 1. Pannello di cuntrollu

Allora in sta sezione aprite u ligame "Mostra fascette e cartelle nascoste" (vedi Fig. 2).

Fig. 2. Disegnu è personalizazione

In l'impostazioni di cartulare, scorrere per a lista di opzioni à a fine; in u fondu, metti un interruttore nantu à l'elemento "Mostra i file nascosti, cartelle e unità" (vedi figura 3). Salvà e impostazioni è aprite l'unità o una cartella desiderata: tutti i lìculi nascosti devanu esse visibili (eccettu per i schedari di sistema, per visualizarli, avete bisognu di deselezionà l'elemento corrispondente in u listinu menu, vede Fig. 3)

Fig. 3. Opzioni cartella

Metudu numeru 2: Installate è configurate ACDSee

ACDSee

Web site ufficiale: //www.acdsee.com/

Fig. 4. ACDSee - finestra principale

Unu di i prugrami più famosi per a visione di e immagini, è in generale i cartarii multimedia. Inoltre, l'ultime versioni di u prugramma permettenu non solu di vede cundizioni di grafiche, ma ancu di travaglià cù cartelle, video, archivi (à propositu, l'archivi ponu esse visualizati senza utraverli!).

Quanto à a mostra di i file nascosti: quì tuttu hè abbastanza simplexu: u menu "Vede", poi "Filtrazione" è u ligame "Filtri Ulteriori" (vedi Fig. 5). Pudete ancu aduprà i tasti veloci: ALT + I.

Fig. 5. Abbiate permesso a cumparazione di cartelle nascoste è di file in ACDSee

In a finestra chì si apre, avete bisognu di spuntà a casella in fig. 6: "Mostra i cartelli è i cartelli nascosti" è salvà e impostazioni fatte. Dopu à questu, ACDSee cumincerà à visualizà tutti i file chì saranu in u discu.

Fig. 6. Filtri

A propositu, vi pruponi di leggere l'articolo nantu à i prugrammi di visione di foto è foto (in particulare per quelli chì ùn amanu micca ACDSee per qualchì ragione):

Programmi di spettatori (vedi foto) -

Metudu numeru 3: Cumulatu Totale

Totu cumandante

Site ufficiale: //wincmd.ru/

Ùn pudu micca micca scurdà stu prugramma. A mo opinione, questu hè una di i migliori strumenti per travaglià cù cartelle è file, assai più praticchja di u Windows Explorer.

Principali vantaggi (à a mo opinione):

  • - Lavora assai più prestu di u direttore;
  • - Permette di vede l'archivi cume si fossanu cartelle ordinarie;
  • - ùn hà micca rallentà quandu si apri cartelle cun un gran numeru di file;
  • - grande funzionalità è funzioni;
  • - Tutte e opzioni è impostazioni sò convenientemente "à a portata".

Per vede i file nascosti - cliccate nantu à l'icona cù un puntu esclamativo in u pannellu di prugramma. .

Fig. 7. Total Commander - u megliu comandante

Pudete ancu fà ciò da a configurazione: Cunfigurazione / Contenutu di u pannellu / Mostra i file ascutiti (vedi Figura 8).

Fig. 8. Parametri Totu Comandante

Pensu chì questi metodi sò più che basteru per cuminciare à travaglià cun file nascosti è cartulari, è cusì l'articolo pò esse cumpletatu. Successi