Modificare u registro hè pruibitu da l'amministratore di sistema - cumu si risolve?

Se, quandu provate à avviare regedit (editor di Registro di sistema), vedi un missaghju chì a trasformazione di u registru hè pruibita da l'amministratore di sistema, significa chì e polizze di sistema di Windows 10, 8.1 o Windows 7, chì sò responsabile per l'accessu di l'utente, sò state cambiate cum'è account di Amministratore) per edità u registro di sistema.

In questo manuale si spiega in dettu ciò da fà se l'editor di u registru ùn principia micca cù u missaghju "Edizione di u registru hè pruibita" è parechji maneri relativamente semplici per risolve u prublema - in l'editor di e regule di u gruppu locale, aduprendu a linea di comando, i lotti di .reg è .bat. Tuttavia, ci hè un impegimentu obbligatorio per i passi descritti per esse pussibuli: u vostru utente deve avè diritti di amministratore in u sistema.

Permettite Modificà u Registro di sistema aduprendu l'Editor di Politiche di Gruppi Locali

U modu più faciule è più veloce per disattivà a interdizione di edità u registro hè di aduprà l'editor di e regule di gruppu locale, ma hè dispunibule solu in edizioni Professional è Corporate di Windows 10 è 8.1, ancu in Windows 7, u massimu. Per l'edizione di casa, aduprate unu di i 3 metodi seguenti per abilità l'Editor di u Registro.

Per sblutterà a trasformazione di u registru in regedit cù u editore di e regule di gruppu locale, seguite sti passi:

  1. Cliccate nantu à i pulsanti Win + R è sìgpeditmsc in a finestra Run è premete Invescia.
  2. Vai a Configurazione di l'utenti - I mudelli amministrativi - Sistema.
  3. In a zona di travaglià à a destra, selezziunate a vocazione "Negate l'accessu à l'utili di l'editing di u Registro di sistema", dopu cliccate nantu à chistu, o cliccate à dirizzione diritta è selezziunate "Modifica".
  4. Selezziunà "Disabled" è applicà i cambiamenti.

Sbloccate l'Editor di u Registro

Di solitu questu hè abbastanza per rendere l'Editor di u Registro di Windows disponibile. Tuttavia, se quessa ùn accade micca, riavuta u computer: l'edizione di u registru diventa disponibile.

Cumu abilità l'editor di u registru chì utilizza a linea di cumannu o u file bat,

Questu metudu hè adatta à ogni edizione di Windows, sempre chì a linea di cume hè micca bloccata (è questu accade, in stu casu provamu e scelte chì seguite).

Eseguite u prugramma di comando cum'è amministratore (veda Tutti i modi per lanciare a promptu di l'ordine da l'amministratore):

  • In Windows 10 - Cominciate à digità "Linea di comando" in a ricerca nantu à a barra di task, è quandu u risultati hè trovu, cliccate à dirittu aghju, per selezziunà "Run as administrator".
  • In Windows 7 - truvate in Start - Programs - Standard "Command line", cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse è cliccate "Run as Administrator"
  • In Windows 8.1 è 8, in u desktop, premete i tasti Win + X è selezziunate "Invitu di comandi (Amministratore)" in u menù.

A promptu di l'ordine, inserite u comando:

reg add "HKCU Software" Microsoft Windows Windows CurrentVersion Politiche Sistema "/ t Reg_dword / v DisableRegistryTools / f / d 0

e premete Invescia. Dopu avè eseghitu u cumandamentu, ricevi un missaghju chì dichiara chì l'operazione hè stata cumpletata cù successu è l'editore di u registru hè sbloccatu.

Si pò passà chì l'usu di a linea di comando sia disattivata, in stu casu, pudete fà qualcosa di diversu:

  • Copia u codice in su
  • Crea un novu documentu in u Notepad, incolla u còdice è salvà u schedariu cù l'estensione .bat (di più: Cumu creà un file .bat in Windows)
  • Fate un clic destro in u file è esegui u amministratore.
  • Per un momentu, una finestra di prompt di cumparisce apparirà, dopu chì si sparisce - quessa significa chì u cumandamentu hè statu executatu correttamente.

Aduprà u schedariu di registru per rimuovere u divietu di edità u registro

Un altru metru, in casu di lotti .bat è di a linea di cumunicazione ùn funzeghja micca, hè di creà un file di registru .reg cun parametri chì sblocca l'editing, è l'aggiunta di questi parametri in u registru. I passi sò:

  1. Start Notepad (trovu in prugrammi standard, pudete ancu aduprà a ricerca nantu à a barra di task).
  2. In u blocco note, incolla u codice, chì sarà listatu qui sotto.
  3. Selezziunu File - Save in u menù, selezziunate "All files" in u campu "File type", e poi specifichi un nomu di file cun l'estensione .reg richiesta.
  4. Fighjate stu schedariu è confermà l'aggiunzioni di informazioni à u registru.

Code .reg file à aduprà:

Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER SOFTWARE Microsoft Windows Windows CurrentVersion Politiche Sistema] "DisableRegistryTools" = dword: 00000000

Di solitu, affinchì i cambiamenti entranu in vigore, ùn avete micca bisognu di ripartite u computer.

Abilita l'editor di u Registro di sistema cù Symantec UnHookExec.inf

U pruduttu di u software antivirus, Symantec, offre per scaricà un piccolo file inf chì ti permette di sguassà a interdizione di edità u registro à parechji clic di mouse. Parechji trojani, virus, spyware è altri prublemi maliziani modificanu e configurazione di u sistema, ciò chì pò influenzà u lancerazione di l'editor di registru. Questu file permette di resettà queste impostazioni à i valori standard di Windows.

Per aduprà stu metudu, scaricate è salvate u schedariu UnHookExec.inf in u vostru computer, allora installa u cliccatu cù u cliccavu e sceglite "Install" nà u menù contestuale. Ùn ci hè nisuna finestra o missaghji durante l'installazione.

Inoltre, pudete truvà strumenti per abilità l'Editor di u Registro di sistema in utilità di freeware di terze parti per riparà l'errori di Windows 10, per esempiu, esiste una opzione in a sezione Strumenti di sistema di u programma FixWin per Windows 10.

Ci hè tuttu: speru unu di i modi chì ti permetterà di risolve cun ellu u prublema. Tuttavia, chì ùn hè micca pussibule di abilità l'accessu à a trasformazione di u registru, descrivite a situazione in i commenti - pruvaraghju d'aiutu.