Rinominà i file in Linux

Oghji o tardi, ogni prugramma deve esse aggiornatu. Una scheda video hè un componente, chì dipende soprattuttu da u supportu di u fabbricante. Novi versioni di software fanno stu dispositiu più stabile, personalizabile è putente. Se l'utente ùn hà micca sperienza in l'upgrade di a parte di software di i cumponenti di u PC, un'impresa sì cum'è l'installazione di a versione di l'ultimu driver pò esse difficiule. In st'articulu guardamu e opzioni per a so installazione per e carte di video AMD Radeon.

AMD Radeon Graphics Driver Update

Ogni pruprietariu di una scheda video pò installà unu di i dui tipi di driver: un pachju di software pienu è un primu di basa. In u primu casu, riceverà una utilità cù l'impostazioni di base è avanzate, è in u secondu - solu a capacità di definisce ogni risoluzione di u schermu. Entrambe e opzioni permettenu di aduprà comodamente un computer, ghjocà, guardà video in alta risoluzione.

Prima di girà versu u sughjettu principale, mi vogliu cuntene:

  • Sì sì u pruprietariu di una vecchia scheda video, per esempiu, Radeon HD 5000 è inferiore, allora u nome di stu dispositiu hè chjamatu ATI, è micca AMD. U fattu hè chì in u 2006, AMD hà cumpratu ATI è tutti l'evoluzioni di questu dopu sò stati assestati in a gestione di AMD. Di conseguenza, ùn ci hè nisuna differenza tra i dispositivi è u so software, è nantu à u situ di l'AMD truverete u driver per u dispositivo ATI.
  • Un gruppu di utilizatori pò ricurdà u strumentu. Driver Autodetect di AMDchì era scaricatu nantu à un PC, scannatu, hà determinatu automaticamente u mudellu di a GPU è a necessità di aggiornà u driver. Di più recente, a distribuzione di questu applicazione hè stata sospesa, più probabilmente per sempre, cusì scaricu da u situ ufficiale di AMD ùn hè più pussibule. Ùn chjaramente micca a so ricerca per fonti di terze parti, esattamente cum'è noi ùn risponde micca per u funziunamentu di sta tecnulugia.

Metudu 1: Aggiorna via l'utilità installata

Di regula, parechji utilizatori anu un prugrammu proprietariu AMD, induve u cumpunente hè fine. Se ùn l'avete micca, procedi subitu à u prossimu metodo. Tutti l'altri utilizatori ghjustu mandà l'utility Catalyst Control Center o Radeon Software Adrenalin Edition è eseguenu l'aggiornu. Più dettagli nantu à questu prucessu per ognunu di i prugrammi sò scritti in i nostri articuli separati. In i voi truverete tutte e informazioni necessarie per avè l'ultima versione.

Ulteriori dettagli:
Installazione è aghjurnà i driver per mezu di u Centru di Cuntrollu Catalyst di AMD
Installazione è l'aggiornamentu di i driver trà AMD Radeon Software Adrenalin Edition

Metudu 2: u situ ufficiale di u prugramma

A scelta scelta è di aduprà a risorsa online AMD ufficiale, induve i driver di tutti i prugrammi pruduttu da sta corporazione sò. Quì l'usu pò trovà l'ultima versione di software per ogni scheda video è salvarli in u so PC.

Questa opzione hè adatta per quiddi utenti chì ùn anu micca installatu alcuna utilità curretta à a so scheda di video. Tuttavia, se avete problemi in a scarica i driver da u Catalyst Control Center o da Radeon Software Adrenalin Edition, stu metudellu funzionarà ancu per voi.

Una guida dettagliata per scaricà è installà u software necessariu hè stata rivista da noi in altri articuli. Link a voi vi truverete un pocu più altu in u "Metodo 1". Ci puderete leggere nantu à a procedura successiva per l'aggiornamenti manuali. L'unica differenza hè chì avete bisognu di cunnosce u mudellu di a scheda video, altrimenti ùn puderete micca scaricà a versione curretta. Sì avete dimenticatu o ùn sapete micca ciò chì hè installatu nantu à u vostru PC / laptop, leghje l'articolo chì narra chì hè faciule per determinà u mudellu di u pruduttu.

Per di più: Determinate u mudellu di a scheda video

Metudu 3: Software di terza parte

Se pensate di aggiornà i driver per i vari cumpunenti è periferiche, hè più praticu automatizà stu prucessu cù un software speciale. Queste applicazioni scansionanu u computer è includenu u lugiziale chì deve esse aggiornatu o prima installatu. Di conseguenza, pudete effettuà sia l'aggiornamentu di un driver pienu che selettivu, per esempiu, solu una scheda video o qualchi altri componenti à a vostra discrezione. A lista di tali prugrammi hè un topic per un articulu separatu, u ligame à u quale hè appena sottu.

Leggi ancu: Software per l'installazione è l'aggiornamentu di i driver.

Se tu decidite di sceglie DriverPack Solution o DriverMax da sta lista, ti cunsiglii di familiarizzà cù l'istruzzioni per u travagliu in ognuna di sti prugrammi.

Ulteriori dettagli:
Installazione di u cunduttori trà Soluzione DriverPack
Installazione di u driver per scheda video via DriverMax

Metudu 4: ID di dispositiva

Una scheda video o qualsiasi altru dispositivo chì sò una componente fisica distinta di un computer hà un codu unicu. Ogni mudellu hà u so propriu, perchè u sistema sapete chì avete connessu à un PC, per esempiu, l'AMD Radeon HD 6850, è micca l'HD 6930. L'identifiche hè visualizzata in "Manager di dispositivi", cioè in e prupietà di l'adattatore di grafica.

Aduprendu nuvitu, per mezu di servizii speciali online cun basa di dati di driver, pudete scaricà quellu chì avete bisognu è installatu manualmente. Questu metudu hè adatto à quiddi chì anu bisognu à l'upgrade di una versione di software specifica à causa di possibili incompatibilità tra l'utilità è u sistema operativu. Da rimarcà chì, in tali siti, l'ultime versioni di i prugrammi ùn vogliono micca subitu, ma ci hè un elencu cumpletu di e revisioni precedenti.

Quandu scarichi i schedari in questu modu, hè impurtante identificà l'ID è aduprà un serviziu in linea sicura affinchì durante l'installazione ùn infetta cun Windows virus cù i virus chì spuntanu à l'utilizatori malevuli à i driver. Per e persone chì ùn cunniscenu micca stu metudu di ricerca di software, avemu preparatu un insignamentu separatu.

Leggi più: Cumu trovu un driver da ID

Metudu 5: Mediu Regular di Windows

U sistema operativu hè capace di installà una versione minimale di u driver chì vi permette di travaglià cun una scheda video connessa. In questu casu, ùn avete micca avutu un'applicazione di marca AMD in più (Catalyst Control Center / Radeon Software Adrenalin Edition), ma l'adattatore graficu serà adupratu, vi permetterà di definisce a risoluzione massima di u schjachiu dispunibile in a vostra configurazione è pò esse rilevatu da ghjochi, programmi 3D è Windows stessi.

Questu metudu hè a scelta di i più utenti senza pruvene chì ùn vogliono micca effettuà l'accordu manuali è miglioranu e prestazioni di u dispositivo. Infatti, questu metudu ùn hà bisognu di esse aggiornatu: basta installà u driver in a GPU una volta e scurdateli prima di reinstallà u sistema operativo.

E tutte e azzioni sò torna eseguite cù "Manager di dispositivi", è ciò chì necessule hè necessariu per aghjurnà, lite in un manuale separatu.

Per di più: Installazione di u driver in u strumentu standard di Windows

Avemu revisu 5 opzioni universali per l'aggiornamentu di u driver di scheda video AMD Radeon. Cunsiglii di curà questu prucedura in tempu tempu cù u liberazione di novu versioni di software. I sviluppatori anzianu micca aggiunziunate nuove funzionalità à e so utilità, ma aumentanu ancu a stabilità di l'interazzioni trà l'adattatore video è u sistema operativu, corregendu "crashes" da applicazioni, BSOD è altri errori spezziosi.