Soluzione di u prublema "Installatore di Moduli di Windows Lavoratore sta caricendu u processore"

Flash Player hè un plugin in un navigatore Opera chì hè statu disignatu per ghjucà parechji tipi di cuntenutu multimediale. Cioè, senza installà st'elemento, micca tutti i siti seranu visualizati in u navigatore correttamente, è mostranu tutte e informazioni contenute in ellu. E i prublemi cù l'installazione di stu plugin, tristemente, ci sò. Avemu sapè cosa à fà se Flash Player ùn hè micca installatu in Opera.

Installazione da una fonte inaffidabile

U prublemu di l'impussibilità di installazione di u plugin Flash Player pò esse causatu da un gran numeru di motivi. U mutivu principale hè di stallà u plug-in da risorse di terze parti, è micca da u situ ufficiale adobe.com. Allora, assicuratevi di verificà da quale risorsa u file d'installazione hè statu fattu, è se ùn pudete capisce, allora hè megliu à scaricà nuvule l'installatore da u situ ufficiale.

Eseguitu u prucessu Opera

Hè d'importante à ricordà chì durante l'installazione di Flash Player, u navigatore nantu à u quale u plugin hà installatu deve esse chjaramente chjappu. A volte si faci chì ancu quandu a finestra hè chjusa, u prughjettu di opera.com hè in scena in background. Per verificà l'assenza di tali prucessi, avemu bisognu di un Task Manager.

Pò esse lanciata cliccendu nantu à a Barra Utenti di Windows cù u tastru destro di u mouse è selezziunà l'elemento corrispondente in u menù contestuale, o semplicemente digità Ctrl + Maiusc + Esc in tastiera.

Dopu avè lanciatu Task Manager, andate in a so "Processes" tab.

Se ùn truvatemu micca i processi opera.com, è ci pudemu esse parechji, cum'è in stu navigatore un prucedimentu separatu hè responsabile per ogni tab, dopu à chjude u Task Manager. Se i prucessi sò rilevati, allora avete bisognu di cliccà nantu à u nome di unu di elli cù u mouse, è cliccate nantu à u bottinu "Finisce u Procettu" in l'angulu in u dirittu inferu di u Dispatcher. Oppure, chjamendu un menù contestuale cliccate nant'à, cliccate nantu à l'elemento pertinente.

Dopu à ciò, apparirà una finestra chì impone a conferma di u cumunamentu di u prucessu. Cliccate nantu à u "Finè Processo".

Dunque, avete bisognu di affrontà tutti i processi oper.exe esecuzione. Quandu tutti i prucessi specificati sò stati fermati, pudete avè u file di installazione di Flash Player è installatu in modu standard.

Eseguite più processi di installazione

Cliccendu ripetutamente nantu à u lìbbule d'installazione, l'utente pò inizialà erudamente parechji prucessi d'installazione di Flash Player à tempu. Ùn permette micca à l'installazione di plug-in di cumandà in modo currettu. Per risolve u prublema, cum'è in u casu precedente, u Task Manager ti aiuterà. Sta volta sarà necessariu cancellà tutti i prucessi chì anu u nome di Flash Player è simili.

Dopu, esce u lima d'installazione, è cumincià a prucedura di installazione di plug-in.

Blocazione antivirus

Alcuni antivirusi è i firewall pò ostacà l'installazione di Flash Player. In questu casu, avete bisognu di disattivarli durante a procedura di stallazione.

Ma, quandu a procedura hè finita, ùn vi scurdate di attivà a prutezzione antivirus per ùn esse micca in risicu di infezioni.

Questioni di navigatore

Inoltre, Flash Player pò ùn esse micca installatu à causa di diversi dàvuli di u navigatore. Pudete aduprà una vechja versione di u navigatore web. In stu casu, avete bisognu di aduprà l'Opera.

Se i metudi di risoluzione di i problemi sopra descritti ùn autanu micca aiutu, allora ghjustu à fà una procedura per a reinstallà l'Opera.

Dopu, tenta di stallà Flash Player.

U plugin ùn hè in scena

Ma, prima di effettuà tutte e manipolazioni sopra descritte, hè raghjuntu di verificare se questu plugin hè disattivatu in u navigatore. Dopu tuttu, u plugin pò esse installatu, ma hè disattivatu. Per andà à a sezione di plugins, aprite u menu principale di l'Opera, andate in l'elemento "Altri Strumenti", è cliccate nantu à l'etichetta "Mostra u Menu Disegnatore".

Comu pudete vede, un novu articulu "Sviluppu" appare in u menù. Andate à ellu, è selezziunate a voce "Plugins".

Arrivemu à a sezione plugins. Ceremu à u plugin di Adobe Flash Player. In casu di a so assenza, piglià a lista di azzioni descritte sopra. S'ellu ci hè un plug-in, è u statu "disabiliu" hè indicatu nantu à a so diritta, per attivà questu elementu, cliccate nantu à u bottu "Enable".

U blocu Flash Player in a sezione di plugins in u statu attivatu deve esse simule à quello dimustratu in l'immagine sottu.

Se u plugin hè attivatu, è ùn svolge micca e so funzioni, allora quessa anu da esse prublemi, ma ùn anu nunda da fà a stallà. A soluzione di tali prublemi hè dettagliata in un argomenti particulare.

Attentu!
In e ultime versione di Opera, u plugin di Flash Player hè integratu nant'à u navigatore inizialmente. Dunque, ùn hè necessariu di stallà ancu di più.

Ma e funzioni di stu plugin ponu esse discuplicate in l'impostazioni di u navigatore.

  1. Per verificà stu, cliccate "Menu" è "Impostazioni". Pudete ancu aduprà a combinazione Alt + p.
  2. Ci sarà una transizione à a configurazione di u prugramma. Eccu, cliccate nantu à u nome di a sezione "Siti".
  3. In a sezione "Siti" truvà a casella di impostazioni "Flash". Se u switch sia in posizioni "Avvi di u blocu Flash nantu à i siti", significa chì e funzioni di stu plugin sò disattivate.

    Per abilità, spostate u passatu per una di e tre posture rimanenti. I sviluppatori stessi sò cunsacati à mette a "Identificà è lanciate un cuntenutu Flash importante".

Come si vede, e cundizioni principali per a stallazione curretta di u plug-in sò state prima di u scaricamentu da u situ ufficiale, è di stallà nantu à a versione attuale è aghjuntuò di Opera. In più, era necessariu assicurà chì u navigatore fussi chjusu durante u prucessu di stallazione. Ora basta à ghjustu à verificà in a regolazione sì e funzioni di u plugin sò abilitate o micca.