Cumu chiamà da tablet

Pò chjamà da u tablet è cume di fà? È basta per avè una carta SIM di l'operatore è un supportu 3G in esse, o hè necessaria qualcos'à altre?

In stu articulu cuntene cumu chjamate da a tavoletta Android (per l'iPad, cunniscu solu u metudu per a versione gia irrelevante di l'iPad 3G, a prima), è infurmazioni utili nantu à e fatti di chjamate da tali dispositivi, indifferente a quale tablet stai usando. propriu

Pò chjamà da una tablet 3G?

Hè pussibule, ma purtroppu, micca da nimu. Prima, per fà chiamate telefoniche regolari, cume da un telefonu mobile, u tablet deve avè un modulu di cumunicazione micca solu 3G, ma cun supportu GSM.

Ma: ancu in quelli mudelli induve ùn ci sò micca restrizioni per e chiamate à livellu hardware, a cunnessione telefonica ùn funziona micca - in certi mudelli hè bloccatu (software o hardware), per esempiu, a compressa Nexus 7 3G usa u listinu modulu di cumunicazione telefoni, ma chjamà da ùn funzionanu micca, ancu cù u firmware alternativa.

È parechji di i pilulette Samsung Galaxy Tab è Galaxy Note pò chjamà senza azzioni supplementari è anu dighjà l'applicazione integrata "Telefono" (ma micca tutti, alcuni mudelli di Samsung necessitanu azzioni addizionali per fà chjamà).

Così, pudete chjamà da u vostru tablet per certu chì ci hè già un dialer. In quant'à, allora a scelta migliore hè di circà in Internet, ci hè una tale opportunità, succede chì:

  • A possibilità di fà chiamate vocali ùn hè micca in u firmware di solitu, ma ci hè in u persunale (a risorsa migliore per a ricerca, à a mo opinione, à a mo opinione - w3bsit3-dns.com)
  • Pudete chjamà, ma solu cù l'installazione di u firmware ufficiali per un altru paese.

A capacità di chiamà (ancu s'ellu ùn hè micca subitu dopu l'acquistu, è dopu u firmware) hè di solitu prisentatu in i tavolette chì funzionanu nantu à chips MTK (Lenovo, WexlerTab, Explay, è altri, ma micca tutti). A cosa migliore hè di pruvà à scopre ciò chì scrive in maniera specifica in u vostru mudellu di tablet è a possibilità di fà chiamate.

In più, ancu senza installà un firmware di terze parti in u tablet, pudete provà à scaricà un dialer (per esempiu, ExDialer) da u app store di Google Play ufficiali è verificate s'ellu funziona - molto probabilmente no, ma parechji mudelli induve a possibilità di fà chiamate in una rete cellulare ùn hè micca micca bloccata, ma ùn ci hè micca solu applicazione per a telefunità, ci funziona.

Cumu chiamà da tablet in telefonu cù Internet

Se si scopre chì hè impossibile chjamà da a vostra tablet nant'à un telefuninu cumunu, ma u modulu 3G hè prisentatu nantu à questu, avete comunque a possibilità di fà chiamate à telefoni fissi è mobili, aduendu l'accessu a Internet.

U megliu, a mio parè, modu per questo hè a maggior parte di voi familiarità cù Skype. Ancu se parechje persone cunniscenu chì aduprendu si pò chiamà micca solu un'altra persona in Skype (hè libera), ma ancu nantu à i telefuni cumuni, quasi nisunu aduprà.

U so tariffu hè bellu attraente: 400 minuti di chjamate à tutti i numeri di linea fissa è mobula in Russia vi costanu circa 600 rubli per mese, ci sò ancu piani illimitati per chjamate à numeri fissi (pagherai circa 200 rubli per mese per Internet illimitata da un tablet).

Ebbè, l'ultima opzione, chì ùn implica micca chjamate à telefoni reguli, ma permette di cumunicà per voce - questi sò tutti u listessu popular Viber è Skype è tante altre applicazioni simili chì ponu esse scaricate gratuitamente in u Google Play store.