Per analogia cù u passatu duie versioni di Windows in u top 10 ci hè una cartella di sistema "WinSxS", u scopu principale hè di salvà i file di backup dopu installazione di l'aggiornamenti di l'OS. Ùn si pò micca rimuovere da metodi standard, ma pò esse pulitu. Come parte di l'istruzioni oghje, descrivemu in dettu tuttu u prucessu.
Pulisce u cartulare "WinSxS" in Windows 10
Oghje, ci sò quattru strumenti principali in Windows 10 chì permettenu di pulisce a cartella "WinSxS"sò ancu presenti in versioni precedenti. In questu casu, dopu a cancellazione di u cuntenutu di u directory, non solu e copie di backup seranu cancellate, ma ancu certi componenti supplementari.
Metudu 1: Linea di Commandu
L'uttonu più universale in i sistemi Windows di ogni versione hè "Linea di cumandamentu"Da chì pudete effettuà una varietà di procedure. Questu include ancu a pulizia automatica di cartelle. "WinSxS" cun l'entrata di un cumandatu speciale. Stu metudu hè cumplettamente identicu per Windows sopra 7.
- Cliccate à diretta nantu à "Start". Da a lista chì si vede, selezziunate "Linea di cumandamentu" o "Windows PowerShell". Hè dinò bè prumessu di fà una corsa cum'è amministratore.
- Assicuratevi chì a finestra mostra u caminu
C: Sistemi di Windows 32
, inserite u comando seguente:Dism.exe / online / cleanup-image / AnalyseComponentStore
. Pò esse stampatu ma copia. - Sì u cumandamentu hè statu inseritu in modo currettu, dopu appicà à pressione di a chjave "Enter" A pulizia cumincerà. Pudete monitorà a so esecuzione cù a barra di stato in u fondu di a finestra. "Linea di cumandamentu".
Una volta ghjustu terminatu, apparteranu altre informazioni. In particulare, pudete vede a quantità totale di i file eliminati, u pesu di i componenti singuli è a cache, è a data di l'ultimu lanciu di a procedura in questione.
Vista u numeru di azzioni necessarie, chì hè minimizatu cun u cuntestu di altre opzioni, stu metudu hè u più ottimale. Tuttavia, se ùn pudete micca truvà u risultatu desideratu, pudete ricorrerà à altre opzioni uguale pratiche è in molte maniere necessarie.
Metudu 2: Pulizia di u discu
Qualsiasi versione di Windows, cum'è u primu dieci, furnisce un mezu di pulizia dischi lucali da prugrammi di sistema inutili in modalità automatica. Cù sta funzione pudete sbarazzà di u cuntenutu in a cartella "WinSxS". Ma allora micca tutti i file da sta cartulare saranu cancellati.
- Aprite u menu "Start" e scorrite versu u cartulare "Strumenti di amministrazione". Qui ci vole à cliccà nantu à l'icona "Pulizia di dischi".
In alternativa, pudete aduprà "Cerca"cù l'entrata di a query appropriata.
- Da a lista "Dischi" in a finestra chì compare, selezziunate a partizione di sistema. In u nostru casu, cum'è in a maiò parte di i casi, hè indicatu da a lettera "C". In ogni casu, nantu à l'icona di u drive desideratu ci sarà u logò di Windows.
Dopu à quessa, a ricerca di u cache è tutti i schedari superfluusciari cuminceranu, aspettate finu à a fine.
- U passu successivu hè di cliccà u pulsante. "Cancellà i File di Sistema" sottu à u blocu "Description". Ci hè da duvete ripetutu a selezzione di u discu.
- Da a lista "Sguassà i schedari seguenti" Pudete sceglie e opzioni à u vostru discrezione, attenendu à a descrizione, o ghjustu Aggiorna i File di Log è "Pulizia Aggiornamenti di Windows".
Indipendentemente di e sette scelte, a pulizia deve esse cunfirmata cù a finestra di cuntestu dopu cliccatu "OK".
- Poi si vede una finestra cù u statu di a procedura di rimozione. Una volta finitu, duverete riavvià u computer.
Nota chì, se u PC ùn hè statu micca aghjurnatu o hè statu riassuntu cù u primu metudu, ùn avemu micca i file d'aggiornu in a sezione. Nantu à stu metudu vene à a fine.
Metudu 3: Pianificatore di attività
In Windows "Task Scheduler"chì, cum'è si pò vedi da u titulu, permette di fà certi processi in modalità automatica sottu certe condizioni. Puderanu aduprare per pulisce a cartula manualmente. "WinSxS". Notate subitu chì l'attività desiderata hè aghjunta per difettu è hè fatta in modu reguli, da chì u metudu ùn pò esse consideratu efficace.
- Aprite u menu "Start" è trà e sezioni principali truvate u cartulare "Strumenti di amministrazione". Qui cliccate nantu à l'icona "Task Scheduler".
- Usendu u menu di navigazione in a parte sinistra di a finestra, amplià
Microsoft Windows
.Scorri trà a lista in u cartulare "Servicing"da sceglie sta cartella.
- Truvà a linea "StartComponentCleanup"cliccate à diretta è selezziunate Run.
Ora a missione sarà eseguita da ella stessa e tornerà à a so prima statata in una ora.
Quandu u strumentu hè finitu, u cartulare "WinSxS" serà pulitu parziale o rimarrà completamente intatta. Questu pò esse dovutu à a mancanza di backup o in altre circostanze. Indipindendu da l'opzione di edità in qualche modo u travagliu di stu travagliu hè impossibile.
Metudu 4: Prugrammi è Componenti
In più di e copie di backup di l'aggiornamenti in a cartella "WinSxS" Inoltre tutti i componenti di Windows sò salvati, cumprendu e so novu è vecchie versioni è qualunque sia u status di attivazione. Per riduce a dimensione dell'agenda à spese di i componenti, pudete aduprà a linea di cumunicazione, per analogia cù u primu metudu di stu articulu. Tuttavia, u cumandamentu utilizatu in precedenza deve esse editatu.
- Tramite u menu "Start" currite "Linea di cumannu (admin)". In alternativa, pudete aduprà "Windows PoweShell (admin)".
- Se aghjurnate regolarmente u sistema operativo, poi in aggiunta à e versioni attuali in a cartella "WinSxS" e vecchie copie di i cumpunenti saranu mantenuti. Per rimuoverli, aduprà u comando
Dism.exe / online / Cleanup-Image / StartComponentCleanup / ResetBase
.Una volta finitu, riceverete un avvisu. U volumu di u cartulare in questione devia esse significativamente riduttu.
Nota: U tempu di esecuzione di l'attività pò esse significativamente posticipiu, cunsultendu una grande quantità di risorse informatiche.
- Per rimuovere i componenti individuali, per esempiu, chì ùn usate micca, avete bisognu di aduprà u comando
Dism.exe / Online / English / Get-Features / Format: Table
Da entratu in "Linea di cumannu".Dopu l'analisi, un elencu di componenti apparirà, u statutu di ognunu chì sarà indicatu in a colonna di diritta. Selezziunate l'elemento da supprimà, ricurdendu u so nome.
- In a stessa finestra in a nova linea entri u comando
Dism.exe / Online / Disable-Feature / featurename: / Remove
aghjunghje dopu "/ featurename:" nome di u cumpunente da rimuovere. Un esempiu di l'inputu currettu pò vede nantu à a nostra screenshot.Dopu apparirà a barra di stato è quandu ghjunghje "100%" L'operazione di eliminazione hè cumpletata. U tempu di esecuzione dipende da e caratteristiche di u PC è di u volumu di u cumpunente da rimuovere.
- Tutti i componenti cancellati in stu modu ponu esse recuperatu scaricendu li à traversu a sezione adatta in "Abilitazione o disabilitazione di cumpunenti di Windows".
Questu metudu sarà più efficace quandu si sparghjeravule i componenti attivati in precedenza, altrimenti u so pesu ùn hà micca un impattu forti in a cartella. "WinSxS".
Conclusione
In aghjunghje à a descritta da noi, ci hè ancu un prugramma speziale Unlocker, chì permette di sguassà i file di sistema. In sta situazione, ùn hè micca raccomandata di aduprarala, postu chì a rimozione forzata di cuntenuti pò purtà à i fallimenti di sistema. Di i metudi considerati, u primu è u secondu sò i più raccomandati, postu chì permettenu a pulizia "WinSxS" cun più efficacità.