U motoru di ricerca "Yandex" hà cuminciatu à indexà i cuntenuti di u serviziu Google Docs, per i quali migliaia di documenti chì cuntenenu dati riservati sò accessuti liberamente. I rappresentanti di u motore di ricerca russu spieghjianu a situazione da a mancanza di prutezzione per parola per i file indexati.
I documenti di Google Docs sò stati publicati in a emissione di "Yandex" a sera di u 4 di lugliu, chì hè statu pussibule avutu da l'amministratori di parechji canali Telegram. In una parte di u foglio di calcolatore, l'utenti anu trovatu informazione persunale, inclusi numeri di telefunu, indirizzi email, nomi, logins è password per vari servizii. In listessu tempu, i documenti inizialmente indicizati sò stati aperti per a messa in editazione, chì parechji ùn anu micca sfruttatu di mutivi di hooliganismu.
In Yandex, l'utenti stessi sò stati culpiti per a perdita, chì hà fattu accessibile i so file via i ligami senza entrà un login è una password. I rappresentanti di u mutore di ricerca anu assicuratu chì u so serviziu ùn indexassi micca chè, è hà prumettu di trasmette infurmazione nantu à u prublema à i saliani di Google. Intantu Yandex hà bluccatu indipendente a capacità di ricerca di dati personali in Google Docs.