Windows 10 temi - cumu per scaricà, cancellà o creà u vostru propiu tema

In Windows 10, versione 1703 (Creators Update), pudete scaricà è installà temi da u magazinu Windows. I temi ponu includere sfondi (o i so serie, visualizati nantu à u desktop in forma di presentazione), suoni di sistema, puntatori di mouse è culori di cuncepimentu.

Stu tutorial breve ti dirà cumu per scaricà è installà un tema da u negoziu di Windows 10, cume si smetta di quelli inutili o crea u so propriu tema è salvarli comu un schedariu separatu. Vede ancu: Cumu restituisce u menù Start classicu in Windows 10, Rendendu Windows in Rainmeter, Cumu cambià u culore di e singole cartelle in Windows.

Cumu scaricà è installa temi

À u mumentu di sta scrittura, semplicemente aprendu u negoziu di applicazioni di Windows 10, ùn truvate micca una sezione separata cù i temi. Tuttavia, sta sezione hè prufessu in u, è pudete mette in essa u seguitu.

  1. Andate à Options - Personalization - Themes.
  2. Cliccate "Altro temu in u magazinu".

Cusì, u app store si aprite nantu à una sezione cù temi dispunibuli da scaricà.

Dopu avè selezionatu u topic desideratu, cliccate nantu à u bottu "Get" è aspettate finu ch'ellu sia scaricatu in u vostru computer o laptop. Subitu dopu u scaricamentu, pudete cliccà "Run" in a pagina di tema in u magazinu, o andate in "Options" - "Personalization" - "Themes", selezziunu u tema scaricatu è cliccate nantu à quellu.

Come annunziatu sopra, i temi ponu cuntene parechje immagini, suoni, puntatori di mouse (cursori), è culori di cuncepimentu (sò applicati per impostazione predefinita à i telai di finestra, u bottu Start, u culore di u pianu di e piastrelle di u menu Start).

Tuttavia, da parechji temi chì aghju testu, nisunu di elli includia resulti micca altre immagini di u culore. Forse a situazione cambierà cù u tempu, ancu a creazione di i vostri temi propiu hè un compitu assai semplice in Windows 10.

Cumu rimuovere temi installati

Se avete accumulatu assai temi, e certi di i quali ùn usate micca, pudete rimuoverli da dui modi:

  1. Fate un clic destro sull'argomento in a lista di argomenti in a sezione "Impostazioni" - "Personalizzazione" - "Temi" e seleziona l'oggetto singolo nel menu contestuale "Elimina".
  2. Andate à "Impostazioni" - "Applicazioni" - "Applicazioni è Funzioni", selezziunate u tema installatu (si pò vene in a lista di applicazioni, se hè stata installata da u Store), è seleziona "Elimina".

Cumu creà u vostru prugramma Windows 10

Per creà u vostru propriu tema per Windows 10 (è capace di traspurtallu à qualchì altru), hè basta à fà u seguitu in i parametri di personalizazione:

  1. Personalisate u sfondi in u "Sfondo" - una immagine separata, presentazione, culore solidu.
  2. Adattate i culori in a sezione adatta.
  3. Se desiderate, in a sezione di temi, aduprate u tema attuale per cambià i suoni di u sistema (pudete usà i vostri file WAV), è ancu i puntatori di mouse (articulu di "Cursore di mouse"), chì ponu dinò u vostru - in formati .cur o .ani.
  4. Cliccate nantu à u bottinu "Salvà u Tèmu" è ponu u so nome.
  5. Dopu à a fine di u passu 4, u tema salvatu apparirà in a lista di temi installati. Se fate un clic nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse, allora in u menù contestuale ci sarà l'elemento "Salvà u temu per u cumparsu" - chì ti permette di salvà u tema creatu in un file separatu cù l'estensione .deskthemepack

U tema salvatu in questu cuntene tutti i parametri chì avete specificatu, è e risorse usate chì ùn sò micca incluse in Windows 10 - carta, suoni (è parametri di schema sani), puntatori di mouse, è ponu esse installatu in ogni computer Windows 10.