ITools 4.3.5.5

A scheda madre ASUS P5K SE appartene à a categoria di dispositivi obsoleti, ma i utilizatori anu bisognu di piloti per questo. Sò installati in diversi varianti, è ognunu di elli saranu discuprati in dettu in l'articolo sottu.

Scaricà i driver per ASUS P5K SE

Questu mudellu hè statu in più di 10 anni, ma in mezu à i so utenti ci hè sempre bisognu di stallà software. Hè impurtante notà chì u fabbricante ha chjappu supportu ufficiali, di qui allora chì ùn pudete micca truvà da ASUS ancu i driver compatibili cun Windows 7 o supérieur. In questu casu, furnizemu metodi alternativi chì ponu aiutà a risolve a difficoltà attuale.

Metodo 1: U situ Web ufficiale di ASUS

Se avete una versione obsoleta di Windows installata, è sta Vista o inferiore, scarà i driver da u situ ufficiale hè dispunibule senza prublemu. L'utenti di novu versioni ponu avverà solu di pruvà l'esecuzione di u installatore in modu compatibile, ma questu ùn garantisce micca un'infurmabilità di successu è operatività di software. Forse i metudi seguenti sò adatti per voi, allora andate dirittu à elli, saltendu quessa.

Uu situ ufficiale di ASUS

  1. Di sopra, hè un ligame per entrà in a risorsa ufficiale Internet di l'azienda. A utilizanu, aprite u menu "Servizio" e selezziunu quì "Supportu".
  2. In u campu di ricerca, inserite u mudellu in questione - P5K SE. Da a lista di i risultati, a nostra versione sarà evidenziata in grassu. Cliccate nantu à sta.
  3. Sarete rediretti à a pagina di u pruduttu. Qui ci vole à sceglie a scheda "Driver è Utilità".
  4. Ora specificate u vostru sistema operativo. Ti ricordu chì, sì avete Windows 7 è altru, i driver per elli, in più di u file d'aggiornamentu di u BIOS, chì aumenta u numaru di processori supportati è elimina diversi errori, è l'elenco di unità SSD compatibili, ùn truverete micca àutru.
  5. Dopu avè selezionatu Windows, cuminciate à scaricà sequenzialmente i schedari cù u pulsante corrispondente.

    Per quelli chì cercanu versioni di piloti precedenti, u bottinu "Mostra tuttu" amplia a lista cumpleta. Fighjendu nantu à u numeru, a data di uscita è l'altri parametri, scaricate u schedariu desideratu. Ma ùn vi scurdate chì se una versione più nova hè stata installata, deve esse eliminatu prima, per esempiu, per "Manager di dispositivi", è solu dopu travaglia cù u driver di l'archive.

  6. Dopu avè disimballatu da l'archivi, esegui i schedari EXE è fate l'installazione.
  7. L'intero processo hè riduttu in seguitu di l'insegnamentu di l'installazione guidata, dopu à chì i driver critichi di solitu richiedenu un riavvicinamentu di u computer.

Comu pudete vede, u metudu ùn hè micca solu assai limitatu; ancu hè di u praticu chì ùn hà tantu da fà, sicondu chì ci vole tantu tempu. Tuttavia, hè cunsideratu cunsideratu u più sicuru per l'utente è fornisce a capacità di scaricà micca solu l'ultima versione, ma dinò una di quelle precedenti, chì sarà assai impurtante per quessa in e condizioni chì quellu chì ritenu pertinente ùn funziona micca bè.

Metudu 2: Prugrammi di Terza Parte

Per facilità u prucessu di ricerca è installazione, pudete aduprà applicazioni speciali per a selezzione automatica di piloti. Esploranu u PC, determinanu i so cumpunimenti hardware, è circà i driver affinati per e differenti versioni di i sistemi operativi. U vantaghju di tali prugrammi ùn hè micca solu di risparmià u tempu, ma dinò una occasione aumentata di una ricerca di successore di conducente. Convenzionalmente, sò divisi in versioni offline è quelli chì necessitanu una cunnessione internet. I primi sò pratici dopu a reinizessione di u sistema operativo, induve Internet ùn hè micca configuratu è ùn ci hè nè un driver per l'attrezzatura di rete, ma pese assai più, perchè l'intera basa di u software hè incisa in a utility. Questi ultimi pigghianu solu qualchi MB è travaglianu solu cù una rete personalizata, ma i client di ricerca fora di linea ponu megliuà l'efficacità di a ricerca. In un articulu separatu, avemu compilatu una lista di e soluzioni di software più cumuni.

Leggi ancu: Software per l'installazione di i driver

Unu di i più popolari hè diventatu DriverPack Solution. Grazie à una interfaccia semplice è u più grande basa di dati, hè faciule di truvà u driver più adatto. Per e persone chì ùn sà micca cumu adupralla, avemu un articulu separatu.

Per sapè di più: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Una bella alternativa avrebbe da mettere in rispu DriverMax - un'applicazione ugualmente conveniente cun una vasta basa di dispositivi, inclusi periferiche.

Leggi ancu: l'aggiornamentu di i driver cù DriverMax

Metudu 3: Identificatori di Dispositivi

Comu sapete, ci sò parechji dispositivi in ​​a scheda madre chì necessitanu software. Ognunu di l'apparentu fisicu hè dotatu di un còdice unicu, è li pò aduprà per i nostri scopi, cioè, per truvà u conducente. A determinazione di l'identità ci aiuta "Manager di dispositivi", è in a ricerca - i siti specifichi cun banche di software che ricunniscenu quiddi ID. L'istruzzioni per questu metudu ponu esse truvata à u ligame sottu.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Vogliamo chì a principiu questu metanu si differenzia pocu di u primu, allora chì pare micca u più praticu - avete a ripetizione di stesse azzioni parechje volte. Ma pò esse indispensabile per a ricerca selettive di l'ultimu o archiviu archiviatu. Inoltre, a ricerca di u firmware per u BIOS ùn funziona micca, chì ùn hè micca una componente fisica di u PC.

Metudu 4: Strumenti di sistema di Windows

Usendu Internet, u sistema operativu pò truvà u driver assai in i so servitori, è installatu à traversu u listinu "Manager di dispositivi". Stu metudu hè più praticu in lochi, postu chì ùn richiede micca l'usu di strumenti supplementari, fà tuttu di voi. Di u mali - u sistema ùn riesce micca sempre à truvà u driver, è a versione installata pò esse obsoleta. Ma s'è vo decisitee di ricorrerà à una tale opzione, vi propemu di familiarizzarti cun a nostra guida.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Allora, avemu rivisitu e principali opzioni per trovà i driver per ASUS P5K SE scheda madre. Ancu una volta, dà una attenzione à u fattu chì u lugiziale ùn interagisce micca assai stabile cù i nuovi Windows, è in tali casi hè megliu di prugna a transizione à l'OS attuale finu à l'acquistu di attrezzature moderne.