A maiò parte di i utilizatori di dispositivi mobili, almenu di volta in volta, sparavanu video nantu à elli, per fortuna, si fà un travagliu eccellente cun stu. Ma chì cosa si deve fà se qualcosa assai impurtante hè statu catturatu, dopu chì u video era accidentalmente o intenzionalmente cancellatu? A cosa principali hè di ùn pravighjini micca è seguite e istruzioni proposte in stu articulu.
Ripristinà un video à distanza in Android
Cancellà u video in modo irreparabile pò solu fà un formatu completo a drive, perchè per restaurà, in a maggior parte di i casi, hè pussibule. Tuttavia, a complessità di u prucessu dipende da quantu tempu u schedariu video hè statu eliminatu.
Metudu 1: Google Photos
Google Photos si sincronizza cù u salvamentu nube è mostra tutte e foto è video in telefonu. Hè ancu impurtante chì l'applicazione sia spessu preinstallata nantu à a maggior parte di i telefoni smart di Android, chì hè parte di u pacchettu di Google Services. In casu di eliminazione di un video, sarà inviatu à "Carrettu". Ci sò i schedari salvati per 60 ghjorni, dopu chì li sò cancellati in permanenza. Tuttavia, se ùn ci sò servizii di Google nantu à u smartphone, allora pudete andà immediatamente à u metodo successivo.
Se u telefuninu hà un serviziu di Google Photo, dopu aghje cumpru:
- Aprite l'applicazione.
- Avemu tiratu fora u menu di latu è cliccate nantu à l'elemento "Cesto".
- Selezziunu u video desideratu.
- Cliccate nantu à i trè punti in u angulu in dirittu superiore per arricrà u menu.
- Cliccate nantu à "Ripristinare".
Fatto, u video hè riparatu.
Metudu 2: Dumpster
Supponi chì ùn ci sia micca Servi di Google nantu à u vostru smartphone, ma avete cancellatu qualcosa. In questu casu, aiuta un software di terze parti. Dumpster è un'applicazione chì scansiona a memoria di un smartphone è permette di recuperà i file eliminati.
Scaricate u Dumpster Gratuito.
Per ciò chì avete bisognu:
- Scaricate Dumpster da u Google Play Market à u ligame furnitu sopra è aprite ne.
- Swipe da u luntanu sinistro di u schermu di menu è cliccate nantu à "Ripruduzzione profonda"è aspettate chì a scansione di a memoria sia finita.
- In cima di u schermu, selezziunate una sezione "Video".
- Selezziunu u video desideratu è tocca in u fondu di u schermu. "Ripite in a galleria".
In più di video, cù l'aiutu di Dampster, pudete ancu risturà immagini è file audio.
Benintesa, sti metodi ùn aiutanu micca à utraveru video da un drive cuperatu o formattatu, ma se u schedariu hè statu perde accidentalmente o l'utente l'abbia cancellatu per negligenza, allora, molto probabilmente, utilizendu una di e applicazioni offerte da noi, chiunque pò restaurà u schedariu eliminatu.